Jeg har lige brug for jeres mening.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2010

mortilnoahogmelina

281210 skriver:

Mig og min kæreste venter os en lille dreng i slutningen af denne måned, vi har bestemt os for at han skal hedde Benjamin.

Men så kom min kærestes veninde og sagde ''Det kan du bare ikke mene! Det var da et virkeligt grimt navn! Vil du have din dreng skal mobbes i BH, skole osv.? Navnet Benjamin forbindes med en rødhåret dreng med briller!'' Jeg stod bare næsten med åben mund da hun sagde det.

Jeg synes da ikke navnet er grimt. Men hvad er jeres mening? Barnet vil da ikke blive mobbet pågrund af sit navn vel?

Heeeey - din veninde hun var da vikrelig ikk særlig sød synes jeg .

Min lillebror hedder faktisk Benjamin , og han er hverken rødhåret , har briller er dum eller grim på nogen måde . Han er der imod ufattelig dygtig i skolen og score en masse piger os.

Så jeg synes bare i skal holde i fast i han skal hedde Benjamin .

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

ChatH

281210 skriver:

Mig og min kæreste venter os en lille dreng i slutningen af denne måned, vi har bestemt os for at han skal hedde Benjamin.

Men så kom min kærestes veninde og sagde ''Det kan du bare ikke mene! Det var da et virkeligt grimt navn! Vil du have din dreng skal mobbes i BH, skole osv.? Navnet Benjamin forbindes med en rødhåret dreng med briller!'' Jeg stod bare næsten med åben mund da hun sagde det.

Jeg synes da ikke navnet er grimt. Men hvad er jeres mening? Barnet vil da ikke blive mobbet pågrund af sit navn vel?

Benjamin er et smukt navn!!

Anmeld

9. december 2010

JuelZ

281210 skriver:

synes benjamin er et super dejligt navn og passer til alle uanset om de er rødhåret og har briller... Benjamin er selv det navn jeg har sat på listen over navne til vores kommende barn..

Desuden synes jeg ikke i skal ændre jeres beslutning bare fordi din kærestes veninde ikke syntes om navnet. Det er jeres beslutning og ingen andres.. Synes det er så sejt et navn at jeg bliver helt chokkeret over at der er nogen der siger sådan....

For så bliver alle jo mobbet uanset hvilket navn de har

Forresten held og lykke med fødslen håber det forløber som det skal

Anmeld

9. december 2010

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle

Hmm syns ikke lige jeg forbinder navnet Benjamin med en rødhåret dreng med briller...

Desuden er det helt op til jer hvad navn han skal have, hvad andre mener er da op til dem. Jeg syns det er et rigtig sødt navn

Anmeld

9. december 2010

Benjamins'mor

tjm skriver:

synes benjamin er et super dejligt navn og passer til alle uanset om de er rødhåret og har briller... Benjamin er selv det navn jeg har sat på listen over navne til vores kommende barn..

Desuden synes jeg ikke i skal ændre jeres beslutning bare fordi din kærestes veninde ikke syntes om navnet. Det er jeres beslutning og ingen andres.. Synes det er så sejt et navn at jeg bliver helt chokkeret over at der er nogen der siger sådan....

For så bliver alle jo mobbet uanset hvilket navn de har

Forresten held og lykke med fødslen håber det forløber som det skal

Jeg synes også bare Benjamin er det SØDESTE navn!

Og uanset hvad, har jeg ikke tænkt mig at ændre det pågrund af hendes mening. Vi valgte allerede navnet den dag vi fik kønnet afvide. Men synes bare ikke hun kan tillade sig at stille sig op og sige sådan lige op i fjæset på mig. Jeg blev bare helt: WHAT?!

Jeg synes ikke hun kunne være det bekendt. Hvis hun så vil kalde sit barn Biver, skulle jeg så sige noget der? Ej, helt ærligt. Jeg synes da at man skal have lov til at vælge et navn i fred uden andre skal fare sådan op. Hun kunne da i det mindste have holdt det for sig selv. For self. har alle en mening til forskellige navne.

Anmeld

9. december 2010

Low

Jeg synes det er et rigtigt søde ballade navn .

Tænk ikke på hvad den tavlige veninde siger

Anmeld

9. december 2010

JuelZ

281210 skriver:

Jeg synes også bare Benjamin er det SØDESTE navn!

Og uanset hvad, har jeg ikke tænkt mig at ændre det pågrund af hendes mening. Vi valgte allerede navnet den dag vi fik kønnet afvide. Men synes bare ikke hun kan tillade sig at stille sig op og sige sådan lige op i fjæset på mig. Jeg blev bare helt: WHAT?!

Jeg synes ikke hun kunne være det bekendt. Hvis hun så vil kalde sit barn Biver, skulle jeg så sige noget der? Ej, helt ærligt. Jeg synes da at man skal have lov til at vælge et navn i fred uden andre skal fare sådan op. Hun kunne da i det mindste have holdt det for sig selv. For self. har alle en mening til forskellige navne.

kunne ikke være mere enig med dig! det er helt rigtigt folk der ikke bryder sig om navnet man vil give sit barn de skal bare tie stille !

og det er godt at høre i ikke vælger det op fordi hun siger noget

I skal nok blive rigtig glade for det navn

Anmeld

9. december 2010

Benjamins'mor

tjm skriver:

kunne ikke være mere enig med dig! det er helt rigtigt folk der ikke bryder sig om navnet man vil give sit barn de skal bare tie stille !

og det er godt at høre i ikke vælger det op fordi hun siger noget

I skal nok blive rigtig glade for det navn

Ja.

Altså, der findes rigtigt mange ikke så ''normale'' navne. Og de bliver da ikke mobbet af den grund.

Anmeld

9. december 2010

Alberts/

benjamin er et ganske alm sødt dansk navn

og jeg kender ingen benjamin som er rødhåret og med briller, men noget andet, der er næsten ikke noget sødere end en lille dreng med rødt hår og briller.

men altså der er en film med en lille rødhårt dreng med runde briller og frejner og han hedder albert så min dreng burde også forbindes med en lille sød rødhåret dreng,

men herre gud, lad hver med at tage efter hva andre siger, hvis jeg skulle det havde min søn intet navn(;

kald JERES dreng det I vil og ikk det andre vil

Anmeld

9. december 2010

Pigent

281210 skriver:

Benjamin er et godt navn og nej det ikke sådan en dreng jeg tænker på.  men må desværre siger jeg kender to Benjamin'er og de er bare ikke lige nogle drenge jeg er vilde med desværre men men det kan jo være det ændre sig når din Benjamin kommer for han er sikkert en dejlig dreng

Glædelig jul

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.