Update fra børne afd.'s fængsels stue...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2010

SiLiMiMa

ville ikke hoppe videre uden at fortælle, at jeg føler med jer!

stort kram fra heise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

Mor til Frederic og Freya

Heise skriver:

ville ikke hoppe videre uden at fortælle, at jeg føler med jer!

stort kram fra heise

Mange tak...

Vi saster på stærkt på at komme hjem i morgen, men vi aner bare ikke intet...

Anmeld

9. december 2010

Miamaja

Mor til Frederic skriver:

Tusind tak, er jo nødt til at være stærk for frederic - så han får de bedste muligheder - støtte mm han har behov for.

Men hårdt at se sin dreng opføre sig sådan. Idag ville han slet ikke til bordet og bare bad om at komme ud at sove...

aww lille pus. Ja, det er svaert at vaere mor naar man foler man ikke kan hjaelpe sit barn og man vil saa gerne

Anmeld

9. december 2010

Carina1977

Mange tak...

Vi saster på stærkt på at komme hjem i morgen, men vi aner bare ikke intet...

Så håber jeg at i kommer hjem med nogle værktøjer i kan bruge. Der skulle jo helst komme et ellr andet ud af den indlæggelse, sådan at jeres lille dreng kan begynde at spise noget mere, og sådan så i ikke behøver at gå og være så nervøse hele tiden.

Det må godt nok være hårdt at være tilskuer til

Jeg har jo det modsatte problem med min søn. Han har desværre ikke rigtig nogen stopklods og kan spise rigtig meget. Han spiser nemt over dobbelt så meget som mig. Her i vinter-halvåret tager han nemt mange kilo på, hvorimod det er nemmere for mig at holde hans vægt nede forår + sommer, fordi jeg tager ud at cykle med ham i de perioder. Kan desværre ikke gøre det om vinteren, da det er for koldt for mig. Sidder i mini-crosser, så det bliver for koldt for mine ben. Så her bliver der spist rigtig mange grøntsager før han får tilbudt kartofler + kød eller hvad vi nu får. Det er jo løsningen her

Jeres problem er bare mere slemt, idet at det jo ikke er nemt at finde fiduser, der skal gøre spisningen bedre.

Jeg håber virkelig at i får nogle gode værktøjer og/eller de finder ud af om der er noget andet galt.

Pøj pøj med det hele  

Anmeld

10. december 2010

Kløver

Hej maja..

Han elsker sne og være ude. Så det er hårdt at holde ham inde om formiddagen hvor vi plejer at være ude - for at pædagog kan følge og se ham. 

Da han sover til 16.30 er det jo stort set mørkt udenfor, så der kan vi ikke gå ud...

Håber og ber til at han snart bare finde ud at være sulten og ikke syntes mad er farligt. 

På en måde er det op til ham, for vores måde at være ved bordet - samspil - positiv oplevelse mm er helt til ug.

Men vi får nogle redskaber til at støtte ham og tackle ham, når han bare skriger ved syn af mad.

Åh hvor er det altså bare en frygtelig situation, er jo også hårdt han så ikke kan komme ud i alt det sjove sne, men ja uden mad og drikke duer helten ikke, som man siger, men jeg håber da det snart vender, ellers håber jeg de finder ud af hvad der kan gøre, han har det sådan med mad, så i kan arbejde med det.

puha det er godt nok ikke en nem situation i er i specielt ikke når det jo ellers er hyggeligt ved bordet

håber det bedste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.