Mor til Frederic skriver:
Suk...
Tror ikke der er smiley's der kan beskrive alle de følelser der bare er her, lige nu. Men også en smule lettet over at de godt kan se at der er noget galt og det ikke bare er os forældre der er pylred.
Men det er hårdt at være på alle døgnets timer.
Jeg måtte vække ham 16.30 fra middagslur.
Hans ble'er er stadig stort set tørre og på 2 dage har han drukket ca. 1 liter - alt for lidt i følge dem.
Men pædagog har stadig kun ros til os og frederic. Han er en charmer - meget social - glad og smilene - fremme i sko'ene og både fin/grov motorisk meget langt fremme.. Han er mild osv.
Lægen kan ikke give os nogen tidshorisont på hvor længe - men deres erfaringer er at det tager tid. De vil prøve at få en ergo på ham, for at se om hans 'bræk' punkt ligger for langt fremme. En anden mener at han bare generalt lider af madlede...
Igår til aftensmad skreg han bare vi nærmed os spise stuen, så bar ham derind og hvor han nægted bare at se på maden. Så han fik 2 pasta skruer og dypped te ske'en i sovsen nogle gange og det var hans aftensmad.
Morgenmad ok.
Pædagog'en ville gerne snakke med mig og vi ville gå på stuen, havde forinden prøvet at spørge/ lokke mm at han skulle med ud og hente frugt - knækbrød eller lign. Hvortil han blot svared nej. Men for at komme ned på stuen skulle vi forbi bordet med frugt o.lign. Han skreg bare i vilden sky, men vi kom forbi bordet uden at han omkom...
Middagsmad: ½ stykke rugbrød med remulade og 2 rødbeder.
Så ikke meget klogere, end at vi fortsat skal blive her og de vil fortsat obs'ere.
Hvor sidder den chip med madlede? for så skal jeg nok lige få den byttet ud med en anden.
1+3+4 er taget igår han fik hans kalender gave.
2. dagen før vi skulle herud og vi laved nyager's største snemand.
Ang resten, hvor er det trels det hele, men jeg håber de finder ud af om det er det ene eller andet, og at de snart kan gøre noget, kan godt se det ikke er meget han får spist
kunne også være dejligt hvis der hurtigt var en ergo til ham 
håber snart i bliver klogere på det hele, og sender jer en masse varme julekram