Update fra børne afd.'s fængsels stue...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2010

Mor til Frederic og Freya

twinboys skriver:

Mit hjerte græder... Hvorfor skal vi to have de mest lækre drenge men ingen af dem gider maden...

Tænker på jer hver dag... jeg kan kun sige jeg er glad for ikke at være den eneste moar der lider, men jeg har ondt af alle de mødre....

Majbritt

Tja. Det fatter jeg heller ikke et muk af...

Lige som man bare tænker, hvorfor kan han ikke bare være alm syg? Det er til at tage og føle på - vide at det vender og hvordan de reagere og hvorfor...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

signe.

puha det skærer i hjertet nok er min søn ikke så gammel, men han udviklede spisevægring på et tidspunkt, ,med flasken... det var måltider der tog 1-2 timer hver, og hvor han kun måske drak 40-50 ml... der var dage hvor jeg tudede lige så meget som ham... føler virkelig så meget med dig/jer, og håber sådan at der snart bliver fundet ud af noget så i kan komme hjem frra det fængsel.. for uanset, at være på sygehus er virkelig som at være i fængsel, selvom det måske er det der skal til

fra signe

Anmeld

8. december 2010

Mor-til-Hasse skriver:

puha det skærer i hjertet nok er min søn ikke så gammel, men han udviklede spisevægring på et tidspunkt, ,med flasken... det var måltider der tog 1-2 timer hver, og hvor han kun måske drak 40-50 ml... der var dage hvor jeg tudede lige så meget som ham... føler virkelig så meget med dig/jer, og håber sådan at der snart bliver fundet ud af noget så i kan komme hjem frra det fængsel.. for uanset, at være på sygehus er virkelig som at være i fængsel, selvom det måske er det der skal til

fra signe

Det havde vi også med frederic da han var lille og fik bryst. Nogle dage fik han også kun bryst 3 gange om dagen - fordi han intet ville have. Sov igennem fra den dag han kom ud mm. 

Fik lovning fra sp og egen læge, at det skulle blive bedre når han fik grød - øh nej. Jamen bare vendt, når han begynder på jeres mad - så skal i bare se... Øh nej..

Tænker bare ARg... altså...

Det er bare så hårdt at se ens dreng se nægte noget der bare så livs vigtig...

Anmeld

8. december 2010

Mille83

Vil ikke smutte uden og sende et kram  frygter så meget at det er der jeg selv er om mange år da vores Nicoline (6 mdr) altid har haft problemer med og spise, så følger med dig og håber på de snart finder en løsning...

Anmeld

8. december 2010

signe.

Mor til Frederic skriver:

Det havde vi også med frederic da han var lille og fik bryst. Nogle dage fik han også kun bryst 3 gange om dagen - fordi han intet ville have. Sov igennem fra den dag han kom ud mm. 

Fik lovning fra sp og egen læge, at det skulle blive bedre når han fik grød - øh nej. Jamen bare vendt, når han begynder på jeres mad - så skal i bare se... Øh nej..

ja det er nemlig så,.. og man tænker bare HVORFOR... for man skulle jo synes at de blev så sultne på et tidspunkt at de bare ville proppe sig... er ked af at hører at i er blevet lovet det så mange gange og der alligevel ikke er sket nogen forbedring

Anmeld

8. december 2010

Mille83

Åhhh havde lige håbet på det ikke altid havde været sådan, Nicoline sov også igennem næsten med det samme og fik af vide det ville blive bedre af grød, nu får hun ca 5 teskeer med grød også vil hun ikke have mere  Heldigvis vil hun nu gerne have flaske og er oppe på 400 ml om dagen, det er mere end hun har været længe.....

Anmeld

8. december 2010

Mille83 skriver:

Vil ikke smutte uden og sende et kram  frygter så meget at det er der jeg selv er om mange år da vores Nicoline (6 mdr) altid har haft problemer med og spise, så følger med dig og håber på de snart finder en løsning...

Det er helt okay og tak...

Fik at vide at der er mange. De siger også at de 2 største grupper på børne afd er astma børn og børn der ikke kan spise...

Nogle er småt spisende og trives fint. Her er han gået lidt i stå i vækst.

Anmeld

8. december 2010

Mille83 skriver:

Åhhh havde lige håbet på det ikke altid havde været sådan, Nicoline sov også igennem næsten med det samme og fik af vide det ville blive bedre af grød, nu får hun ca 5 teskeer med grød også vil hun ikke have mere  Heldigvis vil hun nu gerne have flaske og er oppe på 400 ml om dagen, det er mere end hun har været længe.....

Så længe hun vokser og trives...

Frederic tog som regl 2-3 te ske fulde og så lukked han ellers munden i - vente hovedet bort - spytted det ud og laved opkastlyde ved de mindste klumper.

Frederic ville kun have bryst, var næsten 1 år før end han ville tage en sut. Så fra ca 7 mdr fik han kun sødmælk og 1 gang bryst. For mme ville han heller ikke have.

Her kan han være med til at handle - laved mad - dække bord og alligevel nægte eller blot tage 2-3 mundfulde.

Anmeld

8. december 2010

Mor-til-Hasse skriver:

ja det er nemlig så,.. og man tænker bare HVORFOR... for man skulle jo synes at de blev så sultne på et tidspunkt at de bare ville proppe sig... er ked af at hører at i er blevet lovet det så mange gange og der alligevel ikke er sket nogen forbedring

Frederic kan sagtens gå i seng uden mad i flere dage - han viser ingen tegn på sult.

Men ja man når til et punkt, hvor man tror det os som forældre der er noget i vejen med og at drengen er 110% rask/ normal.

Derfor hans vægt også går som et hjerte diagram og til tider er så mega træt.

Anmeld

8. december 2010

signe.

Frederic kan sagtens gå i seng uden mad i flere dage - han viser ingen tegn på sult.

Men ja man når til et punkt, hvor man tror det os som forældre der er noget i vejen med og at drengen er 110% rask/ normal.

Derfor hans vægt også går som et hjerte diagram og til tider er så mega træt.

puha ved slet ikke hvad jeg skal sige... håber bare det bedste for jer alle, og at i snarest får en dreng der bliver mere glad for mad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.