Update fra børne afd.'s fængsels stue...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.812 visninger
34 svar
0 synes godt om
8. december 2010

Mor til Frederic og Freya

Suk... 

Tror ikke der er smiley's der kan beskrive alle de følelser der bare er her, lige nu. Men også en smule lettet over at de godt kan se at der er noget galt og det ikke bare er os forældre der er pylred.

Men det er hårdt at være på alle døgnets timer.

Jeg måtte vække ham 16.30 fra middagslur.

Hans ble'er er stadig stort set tørre og på 2 dage har han drukket ca. 1 liter - alt for lidt i følge dem.

Men pædagog har stadig kun ros til os og frederic. Han er en charmer - meget social - glad og smilene - fremme i sko'ene og både fin/grov motorisk meget langt fremme.. Han er mild osv. 

Lægen kan ikke give os nogen tidshorisont på hvor længe - men deres erfaringer er at det tager tid. De vil prøve at få en ergo på ham, for at se om hans 'bræk' punkt ligger for langt fremme. En anden mener at han bare generalt lider af madlede...

Igår til aftensmad skreg han bare vi nærmed os spise stuen, så bar ham derind og hvor han nægted bare at se på maden. Så han fik 2 pasta skruer og dypped te ske'en i sovsen nogle gange og det var hans aftensmad.

Morgenmad ok.

Pædagog'en ville gerne snakke med mig og vi ville gå på stuen, havde forinden prøvet at spørge/ lokke mm at han skulle med ud og hente frugt - knækbrød eller lign. Hvortil han blot svared nej. Men for at komme ned på stuen skulle vi forbi bordet med frugt o.lign. Han skreg bare i vilden sky, men vi kom forbi bordet uden at han omkom...

Middagsmad: ½ stykke rugbrød med remulade og 2 rødbeder.

Så ikke meget klogere, end at vi fortsat skal blive her og de vil fortsat obs'ere. 

Hvor sidder den chip med madlede? for så skal jeg nok lige få den byttet ud med en anden.

1+3+4 er taget igår han fik hans kalender gave.

2. dagen før vi skulle herud og vi laved nyager's største snemand.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

Marco2

Hvor må det dog være frustrerende, men godt at der i det mindste sker noget.

Ærgerligt at der ikke er meget næring i at spise snemand 

Håber alt kommer til at løse sig for Jer og ikke mindst for bettemanden.

AG

Anmeld

8. december 2010

Lise

Ja, det må virkelig være frustrerende!

Ved ikke hvad jeg skal skrive, men jeg har fulgt med i din/Frederics historie, så ville ikke smutte uden en kommentar..

Anmeld

8. december 2010

Marco2 skriver:

Hvor må det dog være frustrerende, men godt at der i det mindste sker noget.

Ærgerligt at der ikke er meget næring i at spise snemand 

Håber alt kommer til at løse sig for Jer og ikke mindst for bettemanden.

AG

Det er træls... 

Vil bare gerne snart hjem, det samme gælder frederic...

Anmeld

8. december 2010

serinasmor

hvis jeg havde en sådan chip liggende måtte du få den helt uden omkostninger  ville endda betale porto

han ser rigtig sød og frisk ud på de billeder- især det første

Det va da rigtig træls at han havde sat sig i hovedet han ingen aftensmad skulle have igår  .. du må altså være en stærk kvinde sådan at kunne bære en skrigende dreng til bordet og stadig "være glad og positiv" når du tilbyder ham mad

hvor er det godt han har spist ok til morgen og et HElt halvt stykke rugbrød til frokost .... jeg ved godt det ikke er meget .. men han(og du) skal da have ros for det mad det lykkedes for ham at spise

håber på en god aften, morgen og frokost til vi hører nye opdateringer fra dig

serinasmor

Anmeld

8. december 2010

Lise skriver:

Ja, det må virkelig være frustrerende!

Ved ikke hvad jeg skal skrive, men jeg har fulgt med i din/Frederics historie, så ville ikke smutte uden en kommentar..

Tak...

Også fordi hende pædagog lige har snakket med dp..

Hvor hun som vi har fortalt - gik stille fremad og bedre kunne følge med - leger og tager de andre med i leg.

Alt spisende - men svingende. Hun kan blot ikke forstå han ikke bliver større og tykkere..

Anmeld

8. december 2010

Halbschön

Årh søde Linda og Frederic!

Hvor er det bare så træls for jer - men igen, så er det jo godt at der endelig bliver gjort noget..

Jeg håber det bedste for jer, og at I snart kommer hjem igen, men ik mindst håber jeg at de snart finder ud af problemet..

Han er nu stadig ligeså lækker som han altid har været! Og flyverdragten er nøjagtig magen til den Nicolai har

Anmeld

8. december 2010

twinboys

Mit hjerte græder... Hvorfor skal vi to have de mest lækre drenge men ingen af dem gider maden...

Tænker på jer hver dag... jeg kan kun sige jeg er glad for ikke at være den eneste moar der lider, men jeg har ondt af alle de mødre....

Majbritt

Anmeld

8. december 2010

serinasmor skriver:

hvis jeg havde en sådan chip liggende måtte du få den helt uden omkostninger  ville endda betale porto

han ser rigtig sød og frisk ud på de billeder- især det første

Det va da rigtig træls at han havde sat sig i hovedet han ingen aftensmad skulle have igår  .. du må altså være en stærk kvinde sådan at kunne bære en skrigende dreng til bordet og stadig "være glad og positiv" når du tilbyder ham mad

hvor er det godt han har spist ok til morgen og et HElt halvt stykke rugbrød til frokost .... jeg ved godt det ikke er meget .. men han(og du) skal da have ros for det mad det lykkedes for ham at spise

håber på en god aften, morgen og frokost til vi hører nye opdateringer fra dig

serinasmor

Tak... 

Han kom til bordet uden tvang - tvang er blot negativt. Det er peder hårdt.

Men han er simpelthen mystisk, hvad mad angår. 

Anmeld

8. december 2010

R&N skriver:

Årh søde Linda og Frederic!

Hvor er det bare så træls for jer - men igen, så er det jo godt at der endelig bliver gjort noget..

Jeg håber det bedste for jer, og at I snart kommer hjem igen, men ik mindst håber jeg at de snart finder ud af problemet..

Han er nu stadig ligeså lækker som han altid har været! Og flyverdragten er nøjagtig magen til den Nicolai har

Thi den er bare herre lækker.. Selvom de sagde det var en pigemodel, den er fra sidste år...

Jep, han er herre lækker. 

Vi håber vi snart vender hjemad...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.