Hasse født i uge 24, d. 30 april 2010 (FB)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

signe.

KittyGirl skriver:

så sidder man da godt nok lige her med tårer i øjnene

Puha... den følelse med "han overlever nok ikke".. den er bare hård at få at vide... men godt at han var en fighter!!

Tak for en fantastisk FB.. og fedt at alt er gået godt trods alt

og hvor var han dog nuller nuller som lille..

velbekomme.. ja det  var en hård besked, og man når at tænke mange tanker..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

BinaMor

Mor-til-Hasse skriver:

er det vores historie i ude og hjemme du hentyder til ?

øhm det ved jeg ikke. stod der sådan? jeg tror jeg læste det på en net avis. noget med mors kys vækkede dødfødt (eller noget i den dur?)

men det ku da lyde ens så

Anmeld

6. december 2010

Ryberg

Mor-til-Hasse skriver:

velbekomme.. ja det  var en hård besked, og man når at tænke mange tanker..

alt for mange, jeg kan stadig huske det som var det igår, de havde lige taget ham ud og skyndt sig væk med ham, og da min kæreste kommer tilbage med tårerne trillende ned af kinderne med ordene "jeg tror ikke han klarer den".. der var jeg færdig...

Heldigvis gav han så et skrig fra sig efter 2-3 minutter.. og så gik det kun fremad...

Dejligt at der sker mirakler... og hvor er det bare godt det er gået godt for jer

Anmeld

6. december 2010

signe.

KittyGirl skriver:

alt for mange, jeg kan stadig huske det som var det igår, de havde lige taget ham ud og skyndt sig væk med ham, og da min kæreste kommer tilbage med tårerne trillende ned af kinderne med ordene "jeg tror ikke han klarer den".. der var jeg færdig...

Heldigvis gav han så et skrig fra sig efter 2-3 minutter.. og så gik det kun fremad...

Dejligt at der sker mirakler... og hvor er det bare godt det er gået godt for jer

uha av av av  jeg kan kun alt for godt selv huske det... Godt det endte godt hos jer også

Anmeld

6. december 2010

signe.

BinaMor skriver:

øhm det ved jeg ikke. stod der sådan? jeg tror jeg læste det på en net avis. noget med mors kys vækkede dødfødt (eller noget i den dur?)

men det ku da lyde ens så

prøv www.udeoghjemme.dk så kan du se forsiden... om det er den historie...

Anmeld

6. december 2010

BinaMor

Mor-til-Hasse skriver:

prøv www.udeoghjemme.dk så kan du se forsiden... om det er den historie...

tror ikke det er den for det er et par måneder siden tror jeg. men dejlig historie. spurgte lige min mor (trofast læser af uogh) om hun havde læst historien og det havde hun og var bare så rørt over din dreng.

nej googlede lige. her er historien jeg mente.   http://www.bt.dk/utroligt-men-sandt/doed-baby-krammet-til-live-af-mor

uh held og lykke med din smukke dreng. glæder mig til at følge ham! hvordan er hans syn?

Anmeld

6. december 2010

signe.

BinaMor skriver:

tror ikke det er den for det er et par måneder siden tror jeg. men dejlig historie. spurgte lige min mor (trofast læser af uogh) om hun havde læst historien og det havde hun og var bare så rørt over din dreng.

nej googlede lige. her er historien jeg mente.   http://www.bt.dk/utroligt-men-sandt/doed-baby-krammet-til-live-af-mor

uh held og lykke med din smukke dreng. glæder mig til at følge ham! hvordan er hans syn?

ja okay den har jeg også læst den artikel nårhe det var da sødt af din mor hans syn er perfekt vi har gået til rigtig mange kontroller med hans syn pga han fik ilt i over 4 måneder, men der har ikke været tehn på hverken skelen eller nedsat syn

Anmeld

6. december 2010

BinaMor

Mor-til-Hasse skriver:

ja okay den har jeg også læst den artikel nårhe det var da sødt af din mor hans syn er perfekt vi har gået til rigtig mange kontroller med hans syn pga han fik ilt i over 4 måneder, men der har ikke været tehn på hverken skelen eller nedsat syn

ej hvor godt! det var heldigt han slap over den også.

Anmeld

6. december 2010

signe.

BinaMor skriver:

ej hvor godt! det var heldigt han slap over den også.

ja vi klapper i hænderne hver gang der er noget han springer let og elegant henover, for det er ikke altid til at fatte

Anmeld

6. december 2010

dorthemus

Hold da op, det gik da lige i hjertet på mig  Sikke en start på livet...alt muligt held og lykke til jer med jeres dejlige lille fighter af en dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.