Hasse født i uge 24, d. 30 april 2010 (FB)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

signe.

isimaven skriver:

nøj en oplevelse

sikke et mirakel han er!!!
stort tillykke med ham og hvor er det godt at høre at han er kommet godt fra sin barske start på livet!!
herfra

tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

signe.

MatildeS skriver:

Sikke en lille fighter han er, ham Hasse og sikke en omgang I måtte igennem!

Ja, det har virkelig trukket tænder ud, men han er det hele værd

Anmeld

6. december 2010

signe.

LouiseNielsen skriver:

Lige præcis.... Og er sikker på din positive indstilling til det har hjulpet jeres søn!

det håber jeg da og så lidt held, og lægelig ekspertise

Anmeld

6. december 2010

signe.

MatildeS skriver:

Godt svaret 

Jeg har været i praktik og arbejdet på en neonatalafdeling og vi havde flere forældre ikke selv kunne forstå hvorfor de ikke reagerede hårdere end de gjorde -Men den der lykke over at have fået et lille mirakel på trods af at det var alt for tidligt, overskygger alt 

Jeg har selv født 6 uger for tidligt og synes det var enormt overvældende, så kan kun forestille mig at det må have været helt vildt for jer at få sådan en lille fyr 

ja for det vigtigste må vel være at se det positive, og bare være lykkelig over at han har overlevet...

Anmeld

6. december 2010

signe.

Trine89 skriver:

Kan jeg godt forstå.. 

Men jeg tror det er fordi det jo virkelig er en hvers maridt, det som i har været igennem. og alligvel blev det vendt til at være et mirakel 

ja det err ikke noget man lige glemmer... året 2010 vil i hvert fald altid have en helt anderledes betydning for os..

Anmeld

6. december 2010

Linemaria90

Mor-til-Hasse skriver:

ja det var en meget grum ubehagelig oplevelse... men tit er det måske godt at komme ud med det

det  tror jeg helt bestemt

Anmeld

6. december 2010

Trine89

Mor-til-Hasse skriver:

ja det err ikke noget man lige glemmer... året 2010 vil i hvert fald altid have en helt anderledes betydning for os..

uden tvivl.. det vil været et helt speciel år for jer.. med både ned og op ture.. men uden tvivl også et år som har gjort jer stærkere, både sammen som par og hver for sig.. 

Anmeld

6. december 2010

Ryberg

så sidder man da godt nok lige her med tårer i øjnene

Puha... den følelse med "han overlever nok ikke".. den er bare hård at få at vide... men godt at han var en fighter!!

Tak for en fantastisk FB.. og fedt at alt er gået godt trods alt

og hvor var han dog nuller nuller som lille..

Anmeld

6. december 2010

BinaMor

årh ha. sikke en tur men hvor fantastisk han overlevede og lige da han kommer over til jer! det var ligesom den historie fornylig at mors kys vækkede en baby. pu ha søde. sidder helt tårevældet.  fantastisk dreng. fantastisk historie. han er da et mirakel!

Anmeld

6. december 2010

signe.

BinaMor skriver:

årh ha. sikke en tur men hvor fantastisk han overlevede og lige da han kommer over til jer! det var ligesom den historie fornylig at mors kys vækkede en baby. pu ha søde. sidder helt tårevældet.  fantastisk dreng. fantastisk historie. han er da et mirakel!

er det vores historie i ude og hjemme du hentyder til ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.