Hasse født i uge 24, d. 30 april 2010 (FB)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

Mullebergen

Sikke en lille fighter han er, ham Hasse og sikke en omgang I måtte igennem!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

signe.

Lotus86 skriver:

Puha - sikke et mareridt i har været igennem, sidder her mens tårerne triller ned af kinderne på mig

Det glæder mig så uendeligt meget, at jeres lille dreng nu har det godt, det viser bare han er en stærk lille fighter, og jeg er sikker på, det var jeres varme og kærlighed han mærkede, det øjeblik de lagde ham op til dig, der gjorde at han kæmpede videre..

Tillykke med jeres lille vidunder.

-Nanna

tusind tusind tak for de varme ord.. sidder og bliver helt varm indeni

Anmeld

6. december 2010

signe.

Gaia skriver:

Puha en meget barsk oplevelse! Sad da helt med tåre i øjnene.

Hvor var det dog bare godt han overlevede og du kom dig. Håber på alt godt i fremtiden for jer.

tusind tak vi er heldigvis kommet rigtig godt fra det, allesammen

Anmeld

6. december 2010

signe.

Mille83 skriver:

Sidder helt med en klump i halsen og tårer i øjnene, hold op det må ikke have været til at bære...

Kram herfra og dejligt han bare er en SUPER dreng idag..- eller måske et mirakel....

tusind tak - ja han fik i hvert falde tilnavnet mirakelbabyen på skejby hehe...

Anmeld

6. december 2010

signe.

Linemaria90 skriver:

Det er dejligt at du vil dele din beretning med os. det må have været forfærdelig ...

Godt at ham Hasse er en stærk dreng, og at i begge har det godt nu. det er et mirakel at i begge overlevede

ja det var en meget grum ubehagelig oplevelse... men tit er det måske godt at komme ud med det

Anmeld

6. december 2010

signe.

Trine89 skriver:

Først skal du og din Familie lige have et STORT .. 

For pokker en grum oplevelse.. sidder her med den største klump i halsen og tåre der triller ned ad min kind... 

men det er alligevel en mirakel historie der vil noget. At i begge (alle tre) er komme ud på den anden. Det er så stort at læse. at en tåre der triller ned af kinden først er fordi det hele bare har været væltet fuldstændig for, kan vendes til at være en tåre af glæde fordi dette fantastiske mirakel kan ske.. 

endnu engang STORT  til jer. og KÆÆÆÆÆÆÆÆMPE tillykke..

tusind mange tak.. ved slet ikke hvad jeg skal sige..er meget rørt over at dette berører så mange..

Anmeld

6. december 2010

signe.

LouiseNielsen skriver:

Tusind tak for et indblik i jeres historie... Sidder her med tåre i øjne, og et smil på læberne... Tårene fordi man tænker hvad der kunne være sket og for alt det i har været igennem. Og smilet fordi man ved i er kommet ud på den anden side og har jer en skøøøøøn lille dreng....

Kram

velbekomme... ja, man sidder lidt med blandede følelser.. Havde 1 psykologsamtale hvor hun ikke kunne forstå jeg kunne være så glad, når alt dette var sket. dertil svarede jeg : "hvorfor blive ved med at være ked og se tilbage, når min dreng ligger derovre(på NEO) og har det godt?"

det kunne hun ikke lige svare på

Anmeld

6. december 2010

LouiseNielsen

Mor-til-Hasse skriver:

velbekomme... ja, man sidder lidt med blandede følelser.. Havde 1 psykologsamtale hvor hun ikke kunne forstå jeg kunne være så glad, når alt dette var sket. dertil svarede jeg : "hvorfor blive ved med at være ked og se tilbage, når min dreng ligger derovre(på NEO) og har det godt?"

Lige præcis.... Og er sikker på din positive indstilling til det har hjulpet jeres søn!

Anmeld

6. december 2010

Mullebergen

Mor-til-Hasse skriver:

Godt svaret 

Jeg har været i praktik og arbejdet på en neonatalafdeling og vi havde flere forældre ikke selv kunne forstå hvorfor de ikke reagerede hårdere end de gjorde -Men den der lykke over at have fået et lille mirakel på trods af at det var alt for tidligt, overskygger alt 

Jeg har selv født 6 uger for tidligt og synes det var enormt overvældende, så kan kun forestille mig at det må have været helt vildt for jer at få sådan en lille fyr 

Anmeld

6. december 2010

Trine89

Mor-til-Hasse skriver:

tusind mange tak.. ved slet ikke hvad jeg skal sige..er meget rørt over at dette berører så mange..

Kan jeg godt forstå.. 

Men jeg tror det er fordi det jo virkelig er en hvers maridt, det som i har været igennem. og alligvel blev det vendt til at være et mirakel 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.