Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Malte får noget starwars lego købt da Bilka havde 40% , og måske den nye Toystory film, vi har ikke et fast beløb.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
saxi skriver: Lige præcis - ønsker mig også meget praktiske ting til hende i år - men det er jo ikke sjovt for en pige på 2½ at få sengetøj i julegave.. Og egentlig ville vi have givet hende en Hummel flyverdragt også, men den købte vi da der kom så meget sne.. Så det har hun jo.. Er total LOST!! Og kigger hun i et legetøjs katalog spørger hun "mig godt få det der, Mor?" Men det er til alt..
Lige præcis - ønsker mig også meget praktiske ting til hende i år - men det er jo ikke sjovt for en pige på 2½ at få sengetøj i julegave.. Og egentlig ville vi have givet hende en Hummel flyverdragt også, men den købte vi da der kom så meget sne.. Så det har hun jo.. Er total LOST!! Og kigger hun i et legetøjs katalog spørger hun "mig godt få det der, Mor?" Men det er til alt..
ja det ikke let,
Min dreng har fødselsdag d. 24 så jeg fortæller bare lige hans gaver for hele dagen hehe. -voksen dyne (tilbud fra 1399 til 299,-) - En color kids glow doddle (tegnetavle med lys, tilbud 149,-) - Duplo - sæt med mac, lynet, sheriffen (tilbud 40% i bilka) - Duplo - sæt med bumle og sheriffen (til 40% i bilka) - Duplo - en stor lastbil (tilbud 40% i bilka) Som man kan se, så vil jeg bare have tingene på tilbud, for dårlige nerver af at betale fuldpris for legetøj hehe..
Min dreng har fødselsdag d. 24 så jeg fortæller bare lige hans gaver for hele dagen hehe.
-voksen dyne (tilbud fra 1399 til 299,-)
- En color kids glow doddle (tegnetavle med lys, tilbud 149,-)
- Duplo - sæt med mac, lynet, sheriffen (tilbud 40% i bilka)
- Duplo - sæt med bumle og sheriffen (til 40% i bilka)
- Duplo - en stor lastbil (tilbud 40% i bilka)
Som man kan se, så vil jeg bare have tingene på tilbud, for dårlige nerver af at betale fuldpris for legetøj hehe..
hvorfor også give fuldpris når man kan få det på tilbud?(;
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128