hvad får jeres.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2010

Alberts/

9510 skriver:

Min den bette (15 mdr) Får bruder lastbil med en dims på ladet(Måske en gummiged) , en motorsav og 5 træpuslespil..

Den store(9år) får en mp4 afspiller, barbie i et modeeventyr, og  sådan noget modelhalløj, og så får hun et gavekort til en børnetøjsbutik på 500kr

det skal de mok blive glade for,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2010

Alberts/

Jibbe skriver:

Frej får en tremmeseng med madras af os. Han skal nok få rigeligt med gaver fra familien. Han er i øvrigt 5 mdr til jul

også en dejlig parktisk gave,

jeg bruger denne jul til praktiske ting for min dreng lægger ikke mærke til hvad han får(;

Anmeld

4. december 2010

Alberts/

Loa skriver:

Indtil videre har jeg købt til Isabella en gul bobles krokodille til 675 på tilbud  Dog sover hun sikkert når der skal pakkes gaver ud

Så får hun lidt den 25 også, hvad ved jeg dog ikke endnu....

okay(;

ja de kære små kan kke holde så længe sådan en aften(:

Anmeld

4. december 2010

wamse

Lærke får en Barbiedukke til 400, men der var -25% i Toys´r´us, så gav 300 for den.

Drengene får et spil til deres xbox, hver får for 400 og gaverne købt for længe siden

Anmeld

4. december 2010

Alberts/

wamse skriver:

Lærke får en Barbiedukke til 400, men der var -25% i Toys´r´us, så gav 300 for den.

Drengene får et spil til deres xbox, hver får for 400 og gaverne købt for længe siden

gode gaver, det ska de nok blive glade for,

man kan også ligeså godt købe gaverne i god tid, istedet for man skal ud og bruge et par tusinde ad en gang(;

Anmeld

4. december 2010

Jibbe

Alberts/ skriver:

også en dejlig parktisk gave,

jeg bruger denne jul til praktiske ting for min dreng lægger ikke mærke til hvad han får(;

Ja de er dyre i drift vores små pus så når de alligevel ikke kan huske hvad de får så kan de lige så godt være praktisk! Også super fin gave den voksipose. Viber mege glade for vores!

Anmeld

4. december 2010

Alberts/

Jibbe skriver:

Ja de er dyre i drift vores små pus så når de alligevel ikke kan huske hvad de får så kan de lige så godt være praktisk! Også super fin gave den voksipose. Viber mege glade for vores!

ja de koster nogle kroner(; men de er det værd(:

er også allerede rigtig glad for den(;

Anmeld

4. december 2010

saxa

Indtil videre har vi købt - en barnets bog, spillefanten fra Lamaze og Lamaze rangler til hænder og fødder til Oliver, som alligevel ikke forstår ret meget af julen..

Til Yasmin har vi købt sådan en modellervoks fabrik ting (ved faktisk ikke hvad det hedder) og en dansende Teletubbie..

Vi regner med at købe en sleebee pose til Oliver og noget mere til Yasmin, aner bare ikke hvad vi skal finde på til hende.. Er helt lost - og hun har jo nærmest alt

Anmeld

4. december 2010

Alberts/

saxi skriver:

Indtil videre har vi købt - en barnets bog, spillefanten fra Lamaze og Lamaze rangler til hænder og fødder til Oliver, som alligevel ikke forstår ret meget af julen..

Til Yasmin har vi købt sådan en modellervoks fabrik ting (ved faktisk ikke hvad det hedder) og en dansende Teletubbie..

Vi regner med at købe en sleebee pose til Oliver og noget mere til Yasmin, aner bare ikke hvad vi skal finde på til hende.. Er helt lost - og hun har jo nærmest alt

hihi kender det alt for godt, min dreng har også alt hvad han skal bruge, og når folk spørger hvad han ønsker sig så øhhh ved jeg sørmer ikke hihi

Anmeld

4. december 2010

twinboys

Vores drenge får hver :

Nitendo dsi xl

koin bukser

koin bluser

viginino bukser

viginio bluser

... ja det er hvad de får i år...

Majbritt der ønsker glædelig jul til alle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.