hvad får jeres.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2010

TbCp

Alberts/ skriver:

ej hvor er det bare en genial gave, så også personligt, kommer der ike billeder af det når det er færdigt?(;

jo det gør der nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2010

saxa

Alberts/ skriver:

hihi kender det alt for godt, min dreng har også alt hvad han skal bruge, og når folk spørger hvad han ønsker sig så øhhh ved jeg sørmer ikke hihi

Lige præcis - ønsker mig også meget praktiske ting til hende i år - men det er jo ikke sjovt for en pige på 2½ at få sengetøj i julegave.. Og egentlig ville vi have givet hende en Hummel flyverdragt også, men den købte vi da der kom så meget sne.. Så det har hun jo.. Er total LOST!!  Og kigger hun i et legetøjs katalog spørger hun "mig godt få det der, Mor?" Men det er til alt..

Anmeld

4. december 2010

bagger26

Min dreng har fødselsdag d. 24 så jeg fortæller bare lige hans gaver for hele dagen hehe.

-voksen dyne (tilbud fra 1399 til 299,-)

- En color kids glow doddle (tegnetavle med lys, tilbud 149,-)

- Duplo - sæt med mac, lynet, sheriffen (tilbud 40% i bilka)

- Duplo - sæt med bumle og sheriffen (til 40% i bilka)

- Duplo - en stor lastbil (tilbud 40% i bilka)

Som man kan se, så vil jeg bare have tingene på tilbud, for dårlige nerver af at betale fuldpris for legetøj hehe..

Anmeld

4. december 2010

Fru Dinesen

Normalt får vores unger slet ik dyre gaver normalt buget til gaver i julen ligger på ca 400 til den hver ....  men i år har vi sparet og sparet for de kan få lidt mere... 

Så Marcus får en nintendo DSI med spil som han har ønsket sig rigtig rigtig længe

Malle får en Dukke med kitty tøj bæresele og alt muligt andet kitty dimt til og så får hun en interaktiv Prinsesse telefon..

Alberte kommer først ud til Januar så hun får ik noget i år  

Knusss Linda og glædelig JULLLLL 

Anmeld

4. december 2010

Fru Dinesen

saxi skriver:

Lige præcis - ønsker mig også meget praktiske ting til hende i år - men det er jo ikke sjovt for en pige på 2½ at få sengetøj i julegave.. Og egentlig ville vi have givet hende en Hummel flyverdragt også, men den købte vi da der kom så meget sne.. Så det har hun jo.. Er total LOST!!  Og kigger hun i et legetøjs katalog spørger hun "mig godt få det der, Mor?" Men det er til alt..

Vi har ønsket praktisk til vores datter ... Men så har vi ønsket Noget med prinsesser eller Kitty som feks. tøj eller sengetøj med det på ..... det ville gøre hende lige så lykkelig som hvis det var legetøj  

Anmeld

4. december 2010

A-Lilje

Vi har også mest ønsket os praktiske ting til vores pige (6 mnd), men vi giver hende selv en sansegynge Ja ja man er vel dobbeltmoralsk Har købt den i Salling til 400 og syer så selv en hynde til.

-Mette

Anmeld

4. december 2010

MariaJ

Jeg tror vi køber noget legetøj der passer til hendes alder de næste måneder. Hun er kun syv måneder, så forstår jo ikke noget af det, og har jo det hun har brug for. Jeg regner ikke med at vi kommer til at bruge vildt mange penge på det (tænker i størrelsesordenen 300-400 kr lidt afhængig af hvad vi finder). Hun har mest legetøj af rangletypen, og det er hun egentlig ved at vokse fra, så vil gerne finde nogen klodser/stableringe/noget der kan samles eller trykkes på, som hun kan bruge de næste måneder.

Hun har lige fået tremmeseng, høj stol og kravlegård, fordi vi havde brug for det, og jeg har også lige købt en bunke tøj i næste størrelse, så det er ikke rigtig aktuelt som julegave.

Anmeld

4. december 2010

bagger26

Hov, glemte da lige Sofia.. HUn har fået en tyk sengerand fra Sebra med det nye slot motiv, den er bare lækker og allerede taget i brug. Men ville også gerne give hende en dukke, men syntes hun er for lille til de der plastik dukker så jeg har købt den på billedet neden under, den er god til hendes alder syntes jeg, og glæææder mig til at give hende den hehe..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. december 2010

Corn

De to store får lego...

Den ene får en stor gul lastbil og en ..... ting jeg har glemt

Og den anden får et lego værksted/garage

Mindstemand får en larmende, spillende plade der er trykfølsom. så kan han tæske løs på den

Nåe ja, og allerældstemanden (faren) får en Dewalt skruemaskine

Jeg får nok ikke rigtig julegave, for manden har spurgt om lov til at slå den sammen med min fødselsdagsgave...

Anmeld

4. december 2010

HelleBelle

TbCp skriver:

Vi har ikke noget fast beløb...

Inditl videre har jeg købt et brugt dukkehus som jeg skal sætte i stand, nyt tapet m.v. Og så skal jeg have købt møbler og dukker til.

Dukkehuset gav jeg 100kr for, ved ikke hvor meget møblerne render op i....

Det kangodt være hun får noget mere ved siden af, men det ved jeg ikke helt endnu.

ej hvor godt med sådan et dukkehus, det ville jeg ELSKE at sætte i stand, men øh tror ikke Malte gider lege med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.