hvad får jeres.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.974 visninger
32 svar
0 synes godt om
4. december 2010

Alberts/

børn i julegave?

og hvor meget giver i dem for?

altså min søn har allerede fået e før julegave, en trille voksi pose/drømmepose, til 750 på tilbud, og juleaften får han legetøj til at sætte på sin barnevogn, han er kun 3 mdr. så lægger ikke mærke til at han ikke får det helt vilde juleaften

men hvad får jeres?(:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2010

Malthes mor

Begge mine drenge får for 1000 kr i hhv fødselsdagsgave og i julegave.

Den store får Bruder lastbiler, cementblander og tøj - han er 4 år.

Den lille, som fylder  1 år på onsdag. Han får et mini anlæg i fødselsdagsgave, og så juleaften får han tøj og lidt legetøj.

Anmeld

4. december 2010

Alberts/

Malthes mor skriver:

Begge mine drenge får for 1000 kr i hhv fødselsdagsgave og i julegave.

Den store får Bruder lastbiler, cementblander og tøj - han er 4 år.

Den lille, som fylder  1 år på onsdag. Han får et mini anlæg i fødselsdagsgave, og så juleaften får han tøj og lidt legetøj.

oka(; det da nogle super gaver(:

Anmeld

4. december 2010

Malthes mor

Alberts/ skriver:

oka(; det da nogle super gaver(:

Vi glæder os også meget til at ihvertfald den store skal åbne sine gaver. Den lille derimod er nok mere imponeret over gavepapiret og alle båndene

Men en voksipose er da heller ikke en dårliggave. Den vil i blive glæde for. Min den lille havde også sådan en og jeg synes at den var fantastisk.

Anmeld

4. december 2010

Alberts/

Malthes mor skriver:

Vi glæder os også meget til at ihvertfald den store skal åbne sine gaver. Den lille derimod er nok mere imponeret over gavepapiret og alle båndene

Men en voksipose er da heller ikke en dårliggave. Den vil i blive glæde for. Min den lille havde også sådan en og jeg synes at den var fantastisk.

kan jeg godt forstå i glæder jer,

min dreng siger nok ikke sp meget til julen, kigger nok bare meget på juletræet og de mange farverige gaver(;

er også meget glad for den allerede, han var allerede blevet for lang til sin lift, og den her kan han heldigvis snilt ligge i, og så er den dejlig varm

Anmeld

4. december 2010

TbCp

Vi har ikke noget fast beløb...

Inditl videre har jeg købt et brugt dukkehus som jeg skal sætte i stand, nyt tapet m.v. Og så skal jeg have købt møbler og dukker til.

Dukkehuset gav jeg 100kr for, ved ikke hvor meget møblerne render op i....

Det kangodt være hun får noget mere ved siden af, men det ved jeg ikke helt endnu.

Anmeld

4. december 2010

9510

Min den bette (15 mdr) Får bruder lastbil med en dims på ladet(Måske en gummiged) , en motorsav og 5 træpuslespil..

Den store(9år) får en mp4 afspiller, barbie i et modeeventyr, og  sådan noget modelhalløj, og så får hun et gavekort til en børnetøjsbutik på 500kr

Anmeld

4. december 2010

Jibbe

Frej får en tremmeseng med madras af os. Han skal nok få rigeligt med gaver fra familien. Han er i øvrigt 5 mdr til jul

Anmeld

4. december 2010

Loa

Indtil videre har jeg købt til Isabella en gul bobles krokodille til 675 på tilbud  Dog sover hun sikkert når der skal pakkes gaver ud

Så får hun lidt den 25 også, hvad ved jeg dog ikke endnu....

Anmeld

4. december 2010

Alberts/

TbCp skriver:

Vi har ikke noget fast beløb...

Inditl videre har jeg købt et brugt dukkehus som jeg skal sætte i stand, nyt tapet m.v. Og så skal jeg have købt møbler og dukker til.

Dukkehuset gav jeg 100kr for, ved ikke hvor meget møblerne render op i....

Det kangodt være hun får noget mere ved siden af, men det ved jeg ikke helt endnu.

ej hvor er det bare en genial gave, så også personligt, kommer der ike billeder af det når det er færdigt?(;

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.