Må jeres børn drikke kaffe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2010

Dinna88

JustinsMor skriver:

Det får han også...

En overgang fik han fløde i natflasken, men det vil han sku ikke ha' mere..

Og så er det jo fedt at være mindre end de andre, for så skal man jo spise Kinder Mælkesnitter..
Dét er lykken for Justin

Puuuuha, det ville jeg heller ikke være så glad for!
Ej, hvor sødt. Han lyder som en rigtig kær dreng  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

Dinna88

albertesmor skriver:

Jeg synes kaffe er en voksendrik

Hvorfor?

Anmeld

3. december 2010

millesofie

jeg drikker kun kaffe engang imellem selv, og det er mest for hyggens skyld sammen med gæster osv

min pige har fået en tår af min kop (hun bliver 1 år på fredag) og det var ikke noget hun kunne lide.. men hun må ikke få det reelmessigt det er jo usundt hun får jo heller ikke alt muligt andet usundt men jeg er ikke hysterisk

børn har, lige som os andre bedst af sunde mad- og drikkevare

Anmeld

3. december 2010

Dinna88

Fisenberg skriver:

jeg drikker kun kaffe engang imellem selv, og det er mest for hyggens skyld sammen med gæster osv

min pige har fået en tår af min kop (hun bliver 1 år på fredag) og det var ikke noget hun kunne lide.. men hun må ikke få det reelmessigt det er jo usundt hun får jo heller ikke alt muligt andet usundt men jeg er ikke hysterisk

børn har, lige som os andre bedst af sunde mad- og drikkevare

Okay, så du ser egentlig lidt på det som med slik, chips, friturestegt mad osv? Hun skal ikke have det fordi det er usundt?

Anmeld

3. december 2010

slettet_7530

Dinna88 skriver:

Hvorfor?

fordi kaffe er koffeinholdigt, jeg anser også sodavand som noget man indtager til festlige lejligheder, cola specielt fordi det indeholder koffein

Anmeld

3. december 2010

Carina1977

Dinna88 skriver:

Okay, men der er da også koffein i cola? Altså, intet negativt og intet dømmende, jeg er bare nysgerring

Ja men han får heller ikke ret meget. Jeg mener desuden også at der er en hel del mere koffein i kaffe end i cola. Men som sagt han drikker meget begrænset cola

Anmeld

3. december 2010

tinasmor

michella80 skriver:

Nej det må hun ikke. Hun må heller ikke få cola.... Jeg synes ikke hun skal have noget med koffein i før hun er en del ældre. Og jeg fik sgu min farmors kaffe fra jeg var 4-5år og jeg drikker den stadig... Men jeg synes bare ikke min datter skal have noget med koffein i. Lige der er jeg lidt sippet! He he

Jeg drikker ikke selv og har aldrig gjort det. Ellers er jeg helt enig i det du har skrevet. Jeg kunne aldrig finde på at give kaffe til mit barn.

Anmeld

3. december 2010

Lullaby

Dinna88 skriver:

Okay, en skefuld er jo heller ikke meget, det kan nok være med til det med at de skal smage på så meget som muligt for ikke at blive kræsne?

Tror allerede nu at jeg har en fremtidig kaffedrikker for Yazmin er ellevild med kaffe

Anmeld

3. december 2010

Dinna88

albertesmor skriver:

fordi kaffe er koffeinholdigt, jeg anser også sodavand som noget man indtager til festlige lejligheder, cola specielt fordi det indeholder koffein

okay!

Anmeld

3. december 2010

Dinna88

Carina1977 skriver:

Ja men han får heller ikke ret meget. Jeg mener desuden også at der er en hel del mere koffein i kaffe end i cola. Men som sagt han drikker meget begrænset cola

Okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.