hvor meget giver i jeres børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2010

sarahb

Diana... skriver:

Ihh hvor dejligt at han endelig ville ud. Ja hvis det iorden jeg går der ind og kikke vil jeg rigtig gerne, vil jo se det lille Vidunder 

du er mere end velkommen, der er åbent for alle søde...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

SaNiNa

Har svaret 300-500kr

Da vi købte en masse lego da det var på tilbud i bilka med 40% så der blev lige købt til julegave

Anmeld

2. december 2010

Mimbi

jeg har købt sámuel en racerbane som jeg fik på tilbud for 100 kr Det handler nu heller ikki om hvor dyre gaverne er, men om Sámuel bliver glad for den og det ved jeg at sámuel bliver

Anmeld

3. december 2010

nvm

Perl skriver:

den hopper jeg med på vi plejer dog ikke nå op på så meget men nu ønskede de to store sig bare noget som var deromkring

giver heller ikke noget til ham den lille og har sagt til andre de ikke behøver, men tror nu alligevel der er nogen som ikke kan lade være ud over det så har min mor købt et legetæppe men det var kun fordi hun ville give det, ellers havde vi selv købt det, det var et på tilbud

jeg ville heller ikke ane hvad jeg skulle gi hende, sådan en bette en mangler jo ingen ting. til andre har jeg bare sagt penge og gavekort, fordi så kan man da gemme det, til en dag man mangler

Anmeld

3. december 2010

tinasmor

Min pige er lille. Kun næsten 3 år. Hun forstå ikke det med gaver. Så jeg har ikke brugt for mange penge. Jeg har købt lidt i sommers på loppemarkeder. Hun bliver jo lige så glad for en lille ting fra Tiger butiken som en stor gave. Så vi har købe en bondegård med dyr på loppemarked. Så har jeg i BR købt noget modelervoks, og så noget tegnegrad. Hun får jo massere af gaver fra bedsteforældre og moster. Så her bruger vi ikke mange penge. Min nevø er 12 og der er det en hel anden ting med gaver. Der er det jo kun modetøj han ønsker sig, så jeg giver lidt mere til ham

Anmeld

3. december 2010

Lillefe

nvm skriver:

jeg ville heller ikke ane hvad jeg skulle gi hende, sådan en bette en mangler jo ingen ting. til andre har jeg bare sagt penge og gavekort, fordi så kan man da gemme det, til en dag man mangler

hehe ja men nu er der jo også snart dåb ikke? vi har lige sendt indbydelserne ud.. det bliver den 30 Januar.. 

Anmeld

3. december 2010

tinasmor

MatildeS skriver:

Der er jeg bare ikke enig. 

Eller jo, nu hvor de er små er de fuldstændig ligeglade men når de bliver ældre er det en hel anden snak.

Jeg vil ikke vende mine børn til at få store dyre gaver for lige pludselig er de teenagere og så har de nogle vilde krav hvis det ikke bliver stoppet i tide.

Det samme gælder mærketøj, nintendoer, fladskærme og hvad de ellers vil have. Når de er gamle nok til at tjene penge må de SELV spare sammen til at få de dyre luksusting, jeg er ikke en pengemaskine blot fordi jeg er deres mor 

Min svoger siger det samme. Deres dreng er 12 år, og min svoger er ved at hive håret ud. Han siger hele tiden: Ok med alt det han får nu: Ny computer, nyt tv, ny cykel (altså ikke på et år men...) hvad pokker giver man så til Konfirmation. Før i tiden var konfirmationen jo til et anlæg, en cykel, måske en video/tv. Han siger, at drengen er så vant til store gaver (selv om han ikke er overforkælet, får bare det samme som alle andre) Så min svoger joker med, at det er lige før han så skal have en bil til sin konfirmaion hvis DET så skal være noget specielt.

Anmeld

3. december 2010

tinasmor

Mimbi skriver:

jeg har købt sámuel en racerbane som jeg fik på tilbud for 100 kr Det handler nu heller ikki om hvor dyre gaverne er, men om Sámuel bliver glad for den og det ved jeg at sámuel bliver

Anmeld

4. december 2010

karina1980

vi giver normalt for 500 kr men i år er den røget op på 700 kr til egne børn og resten af familiens børn får for 200-250 kr ca.  sådan som det lige passer i det beløb.

Anmeld

5. december 2010

Ranarupta

hvor mange penge bruger i på julegaver og sætte i et bestemt beløb eller køber i bare

Juleaften er Albert knap 7,5 mdr. og fatter ikke, hvad den aften går ud på, hvilket betyder, at han ikke får store gaver. Det er ikke fordi økonomien ikke tillader det, vi kan bare ikke se formålet.

Han får learning puppy, som var på tilbud i Bilka til 189,- og så har vi lige været på Arken og se en udstilling af Hans Scherfig. Vi er ret vilde med hans billeder (og bøger), så da vi tilfældigvis faldt over denne børnebog på nettet, så får Albert også Dyretællebogen til 141,- ( ialt 330,-).

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.