Jeg køber det jeg synes er den aller bedste gave!
Sidste år fik hun et digital kamera til 650 kr juleaften, og dagen efter på sin fødselsdag en cykel til 1200 kr. Det kunne lige så godt have været omvendt, altså cyklen til jul og kameraet til fødseldag.
For mig betyder prisen ikke så meget, jeg køber det hun ønsker sig/har brug for.
Dog har hun endnu ikke fået en silvercross dukkevogn til 5000 kr, så mange penge har jeg desværre ikke lige at bruge på det
I år skal hun have et fladskærms tv til hendes værelse. Det kommer jo nok til at løbe op i et par tusind. Grunden til at hun får så stor en gave, er at hun har afgivet halvdelen af hendes værelse til sin kommende lillebror og det har hun gjort uden at beklage sig. For at alle hendes ting skal kunne være der på den halve plads, bliver vi nødt til at smide en kommode med et gammelsdags billedrørsfjernsyn stående på, ud! Det kan simpelthen ikke være der længere. Derfor får hun så i "kompensation" en fladskærm til at hænge på væggen! Det er fair nok synes jeg, hun kan jo ikke gøre for at hun nu skal af med det tv hun allerede har og er tilfreds med.
Jeg ved ikke hvad den anden gave bliver. Det er jo lidt bøvlet at hun skal have gaver to dage i træk, he he. Måske noget Belleville lego som jeg ved hun ønsker sig. Sådan en æske koster vel 5-600 kr? Jeg vil tro vi så giver hende Belleville juleaften, da vi ikke skal holde jul hjemme, og det er meget nemmere at have lego med ud, end et tv!
Knus
Anmeld