hvor meget giver i jeres børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvor mange penge bruger i eller har i tænkt jer at bruge

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.602 visninger
50 svar
0 synes godt om
2. december 2010

nynne-l

hvor mange penge bruger i på julegaver og sætte i et bestemt beløb eller køber i bare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

frk Jensen

nynne-l skriver:

hvor mange penge bruger i på julegaver og sætte i et bestemt beløb eller køber i bare

har stemt blankt..

indtil videre har han fået for 600 kr, men der kan sagtens ryge flere penge på gaver til ham.. Han får hvad vi syns han skal have..

Anmeld

2. december 2010

Charlotte Wberg

Har stemt 300 - 500 kr.

Vi plejer at købe noget for ca 500,00 om det så går lidt op eller ned er ikke afgørende... kommer an på hvad vi falder over... Gg

Anmeld

2. december 2010

Loa

Jeg har købt for 625 til Isabella indtil videre (Bobles krokodille)

Men hun skal nok have en lille ting også d.25 december, da vi udveksler gaver med svigerfamilien den dag, så der giver vi hende nok også en lille gave der

Anmeld

2. december 2010

Lullaby

500 er budgettet på så de får ikke for mere

Anmeld

2. december 2010

nynne-l

Ungermann skriver:

har stemt blankt..

indtil videre har han fået for 600 kr, men der kan sagtens ryge flere penge på gaver til ham.. Han får hvad vi syns han skal have..

har det lidt på samme måde har ind til nu købt for 900 kr men er bare ikke sikker på hvad normalt giver et lille barn for

Anmeld

2. december 2010

Diana...

Jeg har stemt 300-500 kr. Men det er ikke noget fast, det kommer helt and på hvad vi finder og synes han har brug for i år blev det 500,-. 

Anmeld

2. december 2010

Mormilla

Vi plejer at sige ca. 500kr. I år har jeg købt for lidt over 600kr  Ups...

Anmeld

2. december 2010

nvm

hmm altså jeg gir ikke min yngste datter noget som er 3 uger gammel, hun mangler intet, og gider ikke købe for at købe, plus i den alder får hun intet ud af julen.

men min store på 4 år kan jeg let komme op på de 1000 kr.. hun fik heller ikke noget da til hendes første jul...

synes ikke det gør så meget da de begge vælter sig i gaver af familien

Anmeld

2. december 2010

frk Jensen

nynne-l skriver:

har det lidt på samme måde har ind til nu købt for 900 kr men er bare ikke sikker på hvad normalt giver et lille barn for

Det vælger man jo helt selv...

Det kan være at næste år han får det han ønsker sig for 200 kr, men et andet år er det 1500 kr.. det er meget forskelligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.