lauras*mor* skriver:
okay... det må jeg kigge på.. tak.. Men tror du det er fordi jeg har specielt våde øjne? ja det ved du jo nok ikke da du ikke har set mig.. hehe... måske et dumt spørgsmål så.. ;-)
Ved godt at det er en "gammel" tråd, men faldte lige over den.
Som gammel "parfume-dulle" (arbejdet i stormagasin) har jeg været igennem en del forskellige 
Du kan sagtens have "specielt våde øjne"
Jeg har det selv, jeg producerer enormt meget vand i øjnene og øjenomgivelserne, og det er som regel det, der giver de triste sorte rander under øjnene. Og her mener jeg ikke det der ligger i huden. Men makeup-randerne, vi kender dem alle sammen
Jeg er også ret varm i øjenomgivelserne, så makeuppen smelter simpelthen af mig hvis jeg ikke forbereder ordentligt.
Det jeg gør er, at først lægger jeg en øjenskyggebase på (min er fra Estee Lauder, men de fleste mærker har dem), derefter pudder ovenpå og så til sidst skygge, kohl, mascara etc.
Min absolut yndlingsmascara er Yves Saint Laurent Mascara Volume Effet Faux Cils
Den er SÅ lækker, den er vandfast på en lidt anden måde end andre mascaras. Når man har taget den på og så rører ved den en time efter virker den stadig "våd". Men det er fordi den indeholder noget plantevoks, som går ind og plejer vipperne samtidig med. Og selvom den virker "våd" bliver den bare siddende
Helt fantastisk
Anmeld