Hvilken vandfast mascare?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2010

Fenris

lisesp83 skriver:

Tak

Kan se der er nogle stykker der hælder til Nilens Jord, så der er nok noget om det.

Blinc mascara (også i vandfast) til alle som har følsomme øjne eller allergi...Den vaskes af med varmt vand men fungere stadig som vandfast da tårer og regn ikke er varmt nok til at tage den....Den ligger sig på vipperne ligesom små bitte rør og kommer snildt af med varmt vand

forhandles hos Amazing Space eller du kan søge på den på nettet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

lauras*mor*

jeg har selv haft en del problemer med at finde en ordentlig mascara.. men har fundet den bedste synes jeg... til 230 kr..

Hypnose fra Lancome, skide god, riigtig meget vandfast...

Men er der nogen der kender en genial streg? altså en tør, blyant, til det nederste af øjet.. (det hedder sikker noget smart som jeg ikke kender hehe) for jeg døjer ret meget med at det bliver slidt af ret hurtigt, og orker bare ikke at jeg altid skal tjekke make up i pauser osv.. vil bare se ordentlig udd hele tiden.. :-)

Anmeld

2. december 2010

Fenris

lauras*mor* skriver:

jeg har selv haft en del problemer med at finde en ordentlig mascara.. men har fundet den bedste synes jeg... til 230 kr..

Hypnose fra Lancome, skide god, riigtig meget vandfast...

Men er der nogen der kender en genial streg? altså en tør, blyant, til det nederste af øjet.. (det hedder sikker noget smart som jeg ikke kender hehe) for jeg døjer ret meget med at det bliver slidt af ret hurtigt, og orker bare ikke at jeg altid skal tjekke make up i pauser osv.. vil bare se ordentlig udd hele tiden.. :-)

MAC laver både vandfaste og tårefaste øjenblyanterog de har alverdens farver at vælge imellem

Anmeld

2. december 2010

lauras*mor*

Apples skriver:

MAC laver både vandfaste og tårefaste øjenblyanterog de har alverdens farver at vælge imellem

okay... det må jeg kigge på.. tak.. Men tror du det er fordi jeg har specielt våde øjne? ja det ved du jo nok ikke da du ikke har set mig.. hehe... måske et dumt spørgsmål så.. ;-)

Anmeld

2. december 2010

Fenris

lauras*mor* skriver:

okay... det må jeg kigge på.. tak.. Men tror du det er fordi jeg har specielt våde øjne? ja det ved du jo nok ikke da du ikke har set mig.. hehe... måske et dumt spørgsmål så.. ;-)

Nej de fleste mennesker har disse problemer- specielt når vejret er sådan her.....Prøv at pudre nedeunder dine øjne før du påfører mascara- det kunne hjælpe lidt Der er ikke så mange der kender til de tårerfaste blyanter fra MAC

Anmeld

2. december 2010

lauras*mor*

Apples skriver:

Nej de fleste mennesker har disse problemer- specielt når vejret er sådan her.....Prøv at pudre nedeunder dine øjne før du påfører mascara- det kunne hjælpe lidt Der er ikke så mange der kender til de tårerfaste blyanter fra MAC

jeg pudre altid før mascara... og døjer med det hele året... Har efterhånden spurgt alle ansatte i matas og har endnu ikke fundet den helt rigtige endnu... Men tror jeg vil tage derned og høre om den fra MAC... tusind tak for rådet

Anmeld

3. december 2010

Silvermist

Lash Queen Waterproof fra Helena Rubinstein

Anmeld

17. januar 2011

Meoth

Jeg brugger den der hedder L'Oreal Vollumissime. Der er bilig og giver godt resultat. Jer elsker den mascara

Anmeld

18. januar 2011

Mussi30

lauras*mor* skriver:

Ved godt at det er en "gammel" tråd, men faldte lige over den.

Som gammel "parfume-dulle" (arbejdet i stormagasin) har jeg været igennem en del forskellige

Du kan sagtens have "specielt våde øjne" Jeg har det selv, jeg producerer enormt meget vand i øjnene og øjenomgivelserne, og det er som regel det, der giver de triste sorte rander under øjnene. Og her mener jeg ikke det der ligger i huden. Men makeup-randerne, vi kender dem alle sammen Jeg er også ret varm i øjenomgivelserne, så makeuppen smelter simpelthen af mig hvis jeg ikke forbereder ordentligt.

Det jeg gør er, at først lægger jeg en øjenskyggebase på (min er fra Estee Lauder, men de fleste mærker har dem), derefter pudder ovenpå  og så til sidst skygge, kohl, mascara etc.

Min absolut yndlingsmascara er Yves Saint Laurent Mascara Volume Effet Faux Cils  

Den er SÅ lækker, den er vandfast på en lidt anden måde end andre mascaras. Når man har taget den på og så rører ved den en time efter virker den stadig "våd". Men det er fordi den indeholder noget plantevoks, som går ind og plejer vipperne samtidig med. Og selvom den virker "våd" bliver den bare siddende Helt fantastisk

Anmeld

18. januar 2011

BellaCiinea

Znuzke skriver:

Jeg kan varmt anbefale Nilens Jord. De laver parfume- og parabenfri make-up.

Deres mascara er rigtig god - og den kan selv jeg tåle - og det siger ikke så lidt....

Nilens Jord ja =)

Den bruger jeg selv, og er ganske tilfreds =D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.