Hvilken vandfast mascare?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2010

LouiseNielsen

lisesp83 skriver:

Nu i snakker mascara, kan i så råde mig til en som er parfume - parabene fri. Nikkel fri..?

Jeg vil gerne glæde min mor, som går igennem utrolig meget for tiden, men hun er allergisk overfor alm mascara.

Lise

http://www.ren-velvaereshop.dk/naturkosmetik-324/dr-hauschka-naturkosmetik-325/?gclid=CK6B-tCfzaUCFYku3godURcIlg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

Chalala85

StephanieJ skriver:

Jeg bruger Helena Rubinstein "Lash Queen", "01 Rich black" waterproof  ELSKER den!

Den kender jeg slet ikke  må vidst på matas.dk heh

Anmeld

2. december 2010

lisesp83

2. december 2010

Maddox

StephanieJ skriver:

Jeg bruger Helena Rubinstein "Lash Queen", "01 Rich black" waterproof  ELSKER den!

Jaa.. også her - den er intet mindre end GENIAL!!!

Anmeld

2. december 2010

ekzunz

lisesp83 skriver:

Nu i snakker mascara, kan i så råde mig til en som er parfume - parabene fri. Nikkel fri..?

Jeg vil gerne glæde min mor, som går igennem utrolig meget for tiden, men hun er allergisk overfor alm mascara.

Lise

Jeg kan varmt anbefale Nilens Jord. De laver parfume- og parabenfri make-up.

Deres mascara er rigtig god - og den kan selv jeg tåle - og det siger ikke så lidt....

Anmeld

2. december 2010

AnneP

lisesp83 skriver:

Lise

Nilens Jord! Og det er nogle fantastiske produkter, alt mit er skiftet ud til Nilens jord og så er det egentlig ikke dyrer end andre mærker!

Anmeld

2. december 2010

lisesp83

Znuzke skriver:

Jeg kan varmt anbefale Nilens Jord. De laver parfume- og parabenfri make-up.

Deres mascara er rigtig god - og den kan selv jeg tåle - og det siger ikke så lidt....

Det lyder rigtig godt, mange tak

Min mor får virkelig røde øjne og hævelse, hvis der er alt det kemiske i. Og hun vil jo selvf gerne stadig gå med mascara. Så det er da forsøget værd, og skidt med prisen, en mascara holder jo længe. Og min mor er det værd og mere til.

Anmeld

2. december 2010

lisesp83

AnneP skriver:

Nilens Jord! Og det er nogle fantastiske produkter, alt mit er skiftet ud til Nilens jord og så er det egentlig ikke dyrer end andre mærker!

Tak

Kan se der er nogle stykker der hælder til Nilens Jord, så der er nok noget om det.

Anmeld

2. december 2010

Steph_Laurits

Solajma skriver:

Jaa.. også her - den er intet mindre end GENIAL!!!

Den er SÅ fantastisk. Helt klart min favorit, og den bliver ALDRIG skiftet ud herhjemme

Anmeld

2. december 2010

Steph_Laurits

Chalala85 skriver:

Den kender jeg slet ikke  må vidst på matas.dk heh

Det er min favorit! Uden tvivl den bedste mascara jeg har prøvet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.