Hvilken vandfast mascare?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.635 visninger
36 svar
0 synes godt om
2. december 2010

Chalala85

JA som overksriften siger piger, hvilken vandfast mascare bruger i?!

Jeg leder efter den bedste, pt. bruger jeg DiorShow elsker den, men ja vil pøve en ny hehe.

Den skal både give fylde og længde, men mest fylde

Krammer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

LouiseNielsen

Jeg bruger den der hedder: CLINIQUE lash power mascara....

Den er super super super god.....

Jeg købte den op til vores bryllup. Gik ned og sagde jeg skulle have en mascara som virkelig var 100% vandfast, så jeg kunne hyle hele dagen uden at jeg blev sort under øjne...

Og det fik jeg. Kan virkelig anbefale den... Den skal vaskes af med 38grader varmt vand, så den løber ikke pga regnvejr eller tåre! Og man skal virkelig vaske den af med en klud under bad eller med make up fjerner...

Anmeld

2. december 2010

Chalala85

LouiseNielsen skriver:

Jeg bruger den der hedder: CLINIQUE lash power mascara....

Den er super super super god.....

Jeg købte den op til vores bryllup. Gik ned og sagde jeg skulle have en mascara som virkelig var 100% vandfast, så jeg kunne hyle hele dagen uden at jeg blev sort under øjne...

Og det fik jeg. Kan virkelig anbefale den... Den skal vaskes af med 38grader varmt vand, så den løber ikke pga regnvejr eller tåre! Og man skal virkelig vaske den af med en klud under bad eller med make up fjerner...

Wow det lyder lækkert hvad koster den?

Anmeld

2. december 2010

Steph_Laurits

Chalala85 skriver:

JA som overksriften siger piger, hvilken vandfast mascare bruger i?!

Jeg leder efter den bedste, pt. bruger jeg DiorShow elsker den, men ja vil pøve en ny hehe.

Den skal både give fylde og længde, men mest fylde

Krammer

Jeg bruger Helena Rubinstein "Lash Queen", "01 Rich black" waterproof  ELSKER den!

Anmeld

2. december 2010

LouiseNielsen

Chalala85 skriver:

Wow det lyder lækkert hvad koster den?

Jeg kan faktisk ikke huske det, jeg købte make up for 750 kr den dag og i det var der. Pudder, make up crem, lippgloss og mascara... Så den har ikke været helt billig. Vil tro lige knap 200 kr. MEN DEN ER ALLE PENGERE VÆRD!!!!

Anmeld

2. december 2010

lisesp83

Nu i snakker mascara, kan i så råde mig til en som er parfume - parabene fri. Nikkel fri..?

Jeg vil gerne glæde min mor, som går igennem utrolig meget for tiden, men hun er allergisk overfor alm mascara.

Lise

Anmeld

2. december 2010

LouiseNielsen

lisesp83 skriver:

Nu i snakker mascara, kan i så råde mig til en som er parfume - parabene fri. Nikkel fri..?

Jeg vil gerne glæde min mor, som går igennem utrolig meget for tiden, men hun er allergisk overfor alm mascara.

Lise

Åhhh lyder som en super ide til din mor... Hva med at gå ned i byen og spørge til råds så du kan få den helt rigtige til din mor!

Kram

Anmeld

2. december 2010

lisesp83

LouiseNielsen skriver:

Åhhh lyder som en super ide til din mor... Hva med at gå ned i byen og spørge til råds så du kan få den helt rigtige til din mor!

Kram

Må lige vente, kan INGEN steder komme med barnevogn. Hehe

Tænkte bare om man måske kunne købe en over nettet.

Knus

Anmeld

2. december 2010

LouiseNielsen

lisesp83 skriver:

Lise

www.RENvelvaershop.dk/Naturkosmitik  

Anmeld

2. december 2010

Chalala85

LouiseNielsen skriver:

Jeg kan faktisk ikke huske det, jeg købte make up for 750 kr den dag og i det var der. Pudder, make up crem, lippgloss og mascara... Så den har ikke været helt billig. Vil tro lige knap 200 kr. MEN DEN ER ALLE PENGERE VÆRD!!!!

Det er billigere end den jeg bruger  nu hihi.. den må jeg vidst kigge på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.