Du er ikke alene her virket det ved os at droppe delvis eller helt middags søvnen så er hun så træt når vi når aften at hun bare ligger sig til at sove men nu er vi på den igen hun havde for ca. en månede siden MØB (igen) og der fik hun for vane at komme ind til os og sove nu der ligger hun sig så fint til at sove i sin egen seng men enten når vi går i seng eller midt om natten vågner hun og vil ind til os og jeg har ingen viljestyrke på det punkt orker ikke fler kampe så hun kommer meget hurtigt bare med ind nogle nætter hopper hun rundt i sengen og snakker som et vandfald og nærmest råber hvis vi ikke svare hende og andre gange ligger hun bare så uroligt at man hver 2 sekundt bliver sparket eller slået og gerne i ansigtet eller på halsen så nu er vi ca. oppe på 3-3½ år uden en ordenlig nattesøv eller en hel nattesøvn.
kan ikke give nogen gode råd men kan sende dig et kæmpe
og fortælle dig at du ihvertfald ikke er alene
Tak for krammet og forståelsen. Det lyder meget ligesom her, og det ER rigtig dejligt at høre at der er andre i samme båd, og at I heller ikke oser af viljestyrke midt om natten. Jeg har også mine bange anelser for at det kan blive ved længe her, for hun har bare aldrig kunnet lide at sove, så ingenting tyder på at det bare er en fase (hun sover dog lige nu, og har gjort i næsten en halv vidunderlig fredfyldt time.....).
Vi forsøger også nogen gange den med at holde hende lidt længere vågen om dagen. Hun er bare syv måneder, så hun sover jo stadig middagslur, men i lang tid tog hun altid en powernap ved 18-tiden, og så kunne hun slet ikke sove i timevis bagefter. Nu prøver vi indimellem at springe den over, og det hjælper faktisk sådan at hun bedre kan falde i søvn til første runde ved 20-tiden (så er det så bare en times tid derefter hun SLET ikke er træt længere...)
Anmeld