Jeg regner med at vi blot skal være kæresten og jeg. Hvis jeg går i fødsel en uge hvor vi har kærestens barn har vi aftalt med pigens mor at vi ringer og hun henter hende. Vi tror det er bedst for pigen der er 6 år ikke at være med. Vi tror det kan blive lidt for voldsom en oplevelse og at det vil skabe mere ro for os alle hvis det blot er os. Glæder mig til at hun og mine forældre kommer og besøger os bagefter - og synes også det er dejligt at kæresten og jeg har været enige om at det er en oplevelse som vi skal dele eksklusivt med hinanden.
Jeg har ikke rigtig forestillet mig hvilken tid på dagen det sker men spekulerer meget over hvornår man skal ringe til JM og hvornår man skal tage på hospitalet. Hvad nu hvis vejret er helt forfærdeligt. Så har jeg også en masse spekulationer om hvordan vi skal komme derhen. Hvis man lækker fostervand kan man vel ikke tage en taxi. Hvis man har veer er det vel lidt svært selv at køre. Mon man kan nå at tage bussen.......jeg har rigtig mange tanker omkring den knapt 3 km tur til hospitalet
I går kom jeg til at sige til min kæreste.." når vi nu henter baby på hospitalet der sidst i januar".......hehe det er nok sådan jeg ser det en gang i mellem - jeg glemmer selve fødslen og tænker mere på hvordan vi kommer derhen og hvordan vi kommer hjem igen men fornuftigt tøj på osv. Han grinede så meget fordi det vidner om at min forståelse af fødsel er lidt lige som vi blot skal troppe op og på hospitalet så får vi udleveret baby.
Jeg er ikke rigtig kommet så meget i zen med min krop at jeg har tænkt fødslen igennem endnu
Håber det kommer
Anmeld