blomst84 skriver:
Ja
han vil heller ikke have hende med, men hun vil ligesom ikke rigtig lytte! Overvejer faktisk at alliere mig med naboen, så kan de lufte hundene
så behøver svigermor ikke få noget som helst at vide
lidt strengt men nødvendigt 
Hun SKAL da bare respektere jeres ønsker i forbindelse med fødslen. Altså det er jo helt piiiinligt at hun ikke vil lytte 
Men jeg kan næsten ikke lade være med at grine... Og jeg tror også at jeg ville komme til at grine lidt imens jeg ville sige noget med :
"Kære svigermor, det er jo for skørt af dig at du ikke lytter .... Men alvorlig talt, vi har brug for at du passer hundene - og når vi siger, at vi ikke ønsker nogen på hospitalet, så er det jo fordi vi mener det.."
Hvis du stadig har på fornemmelsen at det ikke fiser ind, så ville jeg lave en helt anden pasningsordning for hundene, og føde i "fred" - og så ringe med den glade nyhed efter fødslen.
Hun kan jo på ingen måde tillade sig at blive sur, da I jo begge har givet klart udtryk for hvordan I synes det skulle være forinden.
Det kan også være at hun lytter lidt bedre en anden gang - hvis I løser det på den måde... 
Anmeld