Ja, nu er det liiige om lidt, at det er vores kvartal - OMG! Glææææder mig!
Jeg var til mit tredje lægebesøg i mandags, og da min læge sagde "Jamen, så ses vi jo først igen, når du har født", gik det lige op for mig, at nu er det nu - altså ikke lige nu, men om lidt nu, og det er da for vildt! Først kom glæden og så stressen, for jeg er muligvis den af os tøser, der har mindst klar til babys ankomst sammenlignet med hvor tæt jeg er på terminen. Vi har vugge, tøj, dyne, lidt legetøj, uroer og... det er vist det.
Så mangler vi (bare): barnevogn, puslepude, dynebetræk, tremmeseng, stofbleer, termometer, babybørste, neglesaks, pusleting generelt, at vaske tøjet, at vaske legetøjet, at vaske dynen, ammeindlæg, bleer, lotions og lignende, sutter og autostol... hm... er der mere? ... ja, evt. en babyalarm, pusletaske, at få lavet Karlas værelse (gipsvæg sættes op i morgen - yay!); at spartle, sætte væv op, grundmale, male, tørre og indrette. Og så tror jeg vist også at det er det!
Meeen vi har en tidsplan og den tror jeg holder, og hvis ikke den gør, så har butikkerne også åbent, når jeg har født - ik'? 
Knus!