1. dec -kun 1 mdr. til det er "vores tur" piger!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2010

Moaaar <3

Ja det er sq lidt helt vildt !!!
Nu begynder det så småt at blive vores tur, her er der lige 10uger til præcis termin.. håber ikke jeg går for længe over tid da jeg er første gangs og håber heller ikke jeg føder alt for tidligt, håber han kommer når han er total kamp klar til denne vilde vinter .

Men ufff det giver mig sus i maven at læse om alle jer der har termin i jan. det er sq lige om lidt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

CA

DK skriver:

Ja, det er MEGET svært at sætte sig ind i at kæresten og ens mor/veninder ikke deler den store udprægede entusiasme over en (herhjemme) fiiiin kasse med låg indkøbt til bleer, eller nye engangsvaskeklude med en helt enormt smart ny lukke/åbne mekanik!

Forresten: Billeder, billeder, billeder! Vi vil se Carina!

He he... Carina er ikke så meget for at smide billeder ind her. Bla. fordi det er lidt besværligt fra min kære gamle mac som ikke arbejder så godt sammen med fotooverførslen på baby.dk. Den trænger til nogle opdateringer Men I er velkomne til at sende en PB, så skal jeg oplyse mit navn og I kan finde mig på Facebook og anmode om venskab - og derved få adgang til billeder. Ellers skal jeg nok smide nogle billeder ind her en dag jeg gider slås med computeren... Bare ikke lige nu - jeg har et babyværelse der skal gøres klar

Juhuuu! Har lige anskaffet mig barnevognen!! Og kommoden til babytøj. Utroligt hvor meget man kan proppe ind i en vovlo stationcar

Og ja, så er det forresten også i morgen der gerne må krydses fingre! Skal ind og scannes for at se om den moderkage der har flyttet sig nok til alm. fødsel

Sov godt

Anmeld

2. december 2010

piadas

Carina87 skriver:

He he... Carina er ikke så meget for at smide billeder ind her. Bla. fordi det er lidt besværligt fra min kære gamle mac som ikke arbejder så godt sammen med fotooverførslen på baby.dk. Den trænger til nogle opdateringer Men I er velkomne til at sende en PB, så skal jeg oplyse mit navn og I kan finde mig på Facebook og anmode om venskab - og derved få adgang til billeder. Ellers skal jeg nok smide nogle billeder ind her en dag jeg gider slås med computeren... Bare ikke lige nu - jeg har et babyværelse der skal gøres klar

Juhuuu! Har lige anskaffet mig barnevognen!! Og kommoden til babytøj. Utroligt hvor meget man kan proppe ind i en vovlo stationcar

Og ja, så er det forresten også i morgen der gerne må krydses fingre! Skal ind og scannes for at se om den moderkage der har flyttet sig nok til alm. fødsel

Sov godt

Uh, det bliver spændende med scanningen. Om ikke andet så for at se den lille igen.

Jeg krydser alt hvad jeg kan for at den dumme moderkage har flyttet sig!

Anmeld

2. december 2010

Lene76

Marco2 skriver:

Jamen det er jo det barslen skal bruges på 

At vaske og støve af - og self. hygge BIG TIME!

Ellers må jeg skynde mig at sætte en vask over når veerne begynder, så der er bare lidt tøj 

AG

hehe Ag godt det ik kun er mig der har det sådan..... jeg ved jo det ligger i kældren og vognen ska bare lige vaskes og tørres lidt og det samme med voksiposen......

ha dog lang barsel wiiii fra imorgen, den 3 går jeg på ferie fremtil barsel fra den 24 dec., også kan tiden kun går for langsom frem til feb. godt i er så mange der ska føde i jan. så har vi da noget og læse og kigge på imens vi selv venter hehe

men jeg finder nok ik ting frem og gør klar før vi når til jan. mangler jo ingenting.

Anmeld

2. december 2010

DK

Carina87 skriver:

Sov godt

Træls med Mac!!!!

Jeg håber at moderkagen har flyttet sig! Du opdaterer os lige, ikke?

Anmeld

2. december 2010

Riksen

Ja, nu er det liiige om lidt, at det er vores kvartal - OMG! Glææææder mig!  Jeg var til mit tredje lægebesøg i mandags, og da min læge sagde "Jamen, så ses vi jo først igen, når du har født", gik det lige op for mig, at nu er det nu - altså ikke lige nu, men om lidt nu, og det er da for vildt! Først kom glæden og så stressen, for jeg er muligvis den af os tøser, der har mindst klar til babys ankomst sammenlignet med hvor tæt jeg er på terminen. Vi har vugge, tøj, dyne, lidt legetøj, uroer og... det er vist det.

Så mangler vi (bare): barnevogn, puslepude, dynebetræk, tremmeseng, stofbleer, termometer, babybørste, neglesaks, pusleting generelt, at vaske tøjet, at vaske legetøjet, at vaske dynen, ammeindlæg, bleer, lotions og lignende, sutter og autostol... hm... er der mere? ... ja, evt. en babyalarm, pusletaske, at få lavet Karlas værelse (gipsvæg sættes op i morgen - yay!); at spartle, sætte væv op, grundmale, male, tørre og indrette. Og så tror jeg vist også at det er det!

Meeen vi har en tidsplan og den tror jeg holder, og hvis ikke den gør, så har butikkerne også åbent, når jeg har født - ik'?

Knus!

Anmeld

2. december 2010

piadas

Riksen skriver:

Ja, nu er det liiige om lidt, at det er vores kvartal - OMG! Glææææder mig!  Jeg var til mit tredje lægebesøg i mandags, og da min læge sagde "Jamen, så ses vi jo først igen, når du har født", gik det lige op for mig, at nu er det nu - altså ikke lige nu, men om lidt nu, og det er da for vildt! Først kom glæden og så stressen, for jeg er muligvis den af os tøser, der har mindst klar til babys ankomst sammenlignet med hvor tæt jeg er på terminen. Vi har vugge, tøj, dyne, lidt legetøj, uroer og... det er vist det.

Så mangler vi (bare): barnevogn, puslepude, dynebetræk, tremmeseng, stofbleer, termometer, babybørste, neglesaks, pusleting generelt, at vaske tøjet, at vaske legetøjet, at vaske dynen, ammeindlæg, bleer, lotions og lignende, sutter og autostol... hm... er der mere? ... ja, evt. en babyalarm, pusletaske, at få lavet Karlas værelse (gipsvæg sættes op i morgen - yay!); at spartle, sætte væv op, grundmale, male, tørre og indrette. Og så tror jeg vist også at det er det!

Meeen vi har en tidsplan og den tror jeg holder, og hvis ikke den gør, så har butikkerne også åbent, når jeg har født - ik'?

Knus!

Puha, puha, kan du så komme i gang! Jeg får da helt stress på dine vegne!

Anmeld

2. december 2010

Mettemus

Riksen skriver:

Knus!

Til gengæld er du super sej med specialet Tror alligevel det er hurtigere (og hyggeligere) at købe babystuff, end det er at skrive speciale!

Og ja - jeg fik også et "god fødsel" da jeg gik fra lægen i mandags. Det var både helt vildt dejligt, helt vildt angstprovokerende og helt vildt vildt

Anmeld

2. december 2010

IAH

Knus!

Hej

Du skal nok nå det, ellers må tingene komme henad vejen.

Det eneste er nok barnevognen, hvis I skal have en helt specifik/speciel skal den jo bestilles hjem til jer. Men alt det du mangler (næsten) kan du få billigt i Ikea og Føtex, hvis du ikke er for kræsen.  Ellers kan du kaste dig ud i det store Babysam-trip.

Jeg har helt droppet det med barneværelse lige foreløbig. Men sengen er kommet til os, så må der dukke en skillevæg op en dag. I mellemtiden må den lille ligge inde hos os. Jeg gider ikke stresse over det... Jeg glæder mig bare til at se den lille

Knus

Anmeld

2. december 2010

Riksen

piadas skriver:

Puha, puha, kan du så komme i gang! Jeg får da helt stress på dine vegne!

Vi er i gang - så småt

Meget af det afhænger af Karlas værelse, som vi først får lavet i morgen - og det er først for nylig at vi fandt ud af, at vi godt kunne etablere et værelse til hende. Når det er færdigt, kan vi begynde at indrette, købe ind og vaske og lægge på plads. Indtil videre står de ting, vi har, i flyttekasser. Og barnevogn, seng osv. bliver købt i begyndelsen af januar - så kan det være vi er heldige at ramme noget udsalg. Men altså... jo, det er stressende, men nu er vi i gang, og det er hjælper lidt på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.