1. dec -kun 1 mdr. til det er "vores tur" piger!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.903 visninger
50 svar
0 synes godt om
1. december 2010

DK

Weeee, det er 1. dec, og der er kun 1. mdr. til 1/1 og dermed til vi officielt er i "vores kvartal". Hvor er det bare fedt! Jeg kan huske da jeg skrev første indlæg herinde at jeg tænkte: Whaaat der er længe til, og nu er det jo lige om lidt! Når jeg læser om dem der lige er blevet gravide nu, og har termin i august så tænker jeg bare: ejjjj der er da INGEN der er gravide så længe, he he. Men det har vi snart været nu, og de første må vel være 37+0 og grydeklar om en uges tid?

Jeg glæææææder mig helt vildt til alle de små babyer begynder at poppe frem herinde! Weee... Vi skal bare have en fødselstråd, og en billede tråd, og en amme tråd og... Ja. Altså det hele!!

Jeg tror jeg i dag vil starte med at spørge Henrik om han ikke vil oprette en "Jeg har født" tråd herinde, der kan ligge øverst under terminslisten! Så er det nemt og overskueligt at følge med!

Ha en fantastisk december, tøser!

KNUS Ditte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

Marco2

1. december 2010

Mettemus

*smiley-som-hyperventilerer-en-ganske-lille-smule*

Arhmen det er så vildt! Har netop sagt nogenlunde det samme til Jens. Vi må rent faktisk føde i denne måned uden det ender i lange indlæggelser og sondemad - hvor vildt er det lige????? Og lige meget om vi går over tid så har vi en lille bebs i næste måned... NÆSTE MÅNED!?!?!

Puh og ihh og wee!

Anmeld

1. december 2010

Marco2

Mettemus skriver:

Og lige meget om vi går over tid så har vi en lille bebs i næste måned... NÆSTE MÅNED!?!?!

Puh og ihh og wee!

Tror jeg venter til februar 

Har først termin den 3. feb, og så går jeg vel et par dage over 

Skal jo nå at nyde min barsel og ha' gjort klar til "barn nr. 2"s ankomst - er jo ikke begyndt endnu 

AG

Anmeld

1. december 2010

DK

Mettemus skriver:

*smiley-som-hyperventilerer-en-ganske-lille-smule*

Arhmen det er så vildt! Har netop sagt nogenlunde det samme til Jens. Vi må rent faktisk føde i denne måned uden det ender i lange indlæggelser og sondemad - hvor vildt er det lige????? Og lige meget om vi går over tid så har vi en lille bebs i næste måned... NÆSTE MÅNED!?!?!

Puh og ihh og wee!

Ja det er CRAZY!!! Men jeg glææææder mig. Jeg kan sådan cirka koncentrere mig NUL om min mundtlige eksamen om 8 dage...

Ihhh jeg glæææder mig sådan til at se jeres über smukke barn! Efter billeder af den smukke Felix, er forventningerne til jeres dreng altså skruet HELT op i de tyndere luftlag!!

Anmeld

1. december 2010

DK

Marco2 skriver:

Tror jeg venter til februar 

Har først termin den 3. feb, og så går jeg vel et par dage over 

Skal jo nå at nyde min barsel og ha' gjort klar til "barn nr. 2"s ankomst - er jo ikke begyndt endnu 

AG

What? Du skal igang AG!! Ejjj jeg får helt stres og hjertebanken på dine vegne! Kan du i det mindste ikke lyve lidt og love at du støver lidt babytøj, autostol og en lift/tremmeseng m dyne halløj af inden du er 37+0?

Knus kontrol freaken

Anmeld

1. december 2010

Marco2

DK skriver:

What? Du skal igang AG!! Ejjj jeg får helt stres og hjertebanken på dine vegne! Kan du i det mindste ikke lyve lidt og love at du støver lidt babytøj, autostol og en lift/tremmeseng m dyne halløj af inden du er 37+0?

Knus kontrol freaken

Jamen det er jo det barslen skal bruges på 

At vaske og støve af - og self. hygge BIG TIME!

Ellers må jeg skynde mig at sætte en vask over når veerne begynder, så der er bare lidt tøj 

AG

Anmeld

1. december 2010

DK

Marco2 skriver:

Jamen det er jo det barslen skal bruges på 

At vaske og støve af - og self. hygge BIG TIME!

Ellers må jeg skynde mig at sætte en vask over når veerne begynder, så der er bare lidt tøj 

AG

Neej nej nej.... LYV!!!!!

Anmeld

1. december 2010

Malonde1985

Ååååååååh lad være!! Jeg er også ligesom et lille barn der glæder sig til juleaften!! Jeg glæder mig vildt til juleaften, men endnu mere til 29 januar eller der omkring hvor jeg er sat til . Kan slet ikke vente mere!! For min skyld måtte han gerne snart komme ud og så alligevel ikke - han skal jo gerne lige vokse MEGET mere!! Meeeeen iiiiiiiih ventetiden er jo ulidelig! Har ordnet det meste:

Tøj til ham - alt er vasket

Barnevogn er i hus (fra 1. fødte)

Babyseng står dog stadig i kælderen (manden vil IKKE tage den op endnu ... ville ellers gerne gå og nusse lidt omkring den... hmm ). Puslebordet står klart og hans tøj er lagt pænt i skufferne  - hjalp storesøsteren med til (hun er SÅ stolt og glæder sig til at skulle hjælpe med at finde og give lillebror tøj på )

Overtøj - fleecedragt, flyverdragt, hue, vanter

Voksipose

Stofbleer osv osv osv...

Mangler stadig: badekar (balje), negleklipper, babyshampoo, olie, 1 pakke newborn bleer og div. småting.

Anmeld

1. december 2010

blomst84

Perfekt med en ny liste som vi kan skrive os på jeg er også heelt vild, glæder mig bare såå meget håber dog at jeg kan holde på hende til efter nytår men puha jeg glæder mig til at møde den lille baby! Og ja det føltes som i går at jeg var til NF scanning! Det specielle er at folk er begyndt at sige: "hold da op, det er vist lige op over"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.