1. dec -kun 1 mdr. til det er "vores tur" piger!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2010

DK

Malonde1985 skriver:

Ååååååååh lad være!! Jeg er også ligesom et lille barn der glæder sig til juleaften!! Jeg glæder mig vildt til juleaften, men endnu mere til 29 januar eller der omkring hvor jeg er sat til . Kan slet ikke vente mere!! For min skyld måtte han gerne snart komme ud og så alligevel ikke - han skal jo gerne lige vokse MEGET mere!! Meeeeen iiiiiiiih ventetiden er jo ulidelig! Har ordnet det meste:

Tøj til ham - alt er vasket

Barnevogn er i hus (fra 1. fødte)

Babyseng står dog stadig i kælderen (manden vil IKKE tage den op endnu ... ville ellers gerne gå og nusse lidt omkring den... hmm ). Puslebordet står klart og hans tøj er lagt pænt i skufferne  - hjalp storesøsteren med til (hun er SÅ stolt og glæder sig til at skulle hjælpe med at finde og give lillebror tøj på )

Overtøj - fleecedragt, flyverdragt, hue, vanter

Voksipose

Stofbleer osv osv osv...

Mangler stadig: badekar (balje), negleklipper, babyshampoo, olie, 1 pakke newborn bleer og div. småting.

Hvor dejligt!! Jeg er jo sådan set også klar! Jeg kom dog lige i forbindelse med dit indlæg i tanke om at vi mangler en baby neglesaks og en baby-hårbørste! Kirstine havde så meget hår at det skulle redes fra dag 1 af, så hun ikke fik arp. Men den lille bløde babybørste vi havde til hende har dukkerne arvet for et par år siden, he he!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

DK

blomst84 skriver:

Perfekt med en ny liste som vi kan skrive os på jeg er også heelt vild, glæder mig bare såå meget håber dog at jeg kan holde på hende til efter nytår men puha jeg glæder mig til at møde den lille baby! Og ja det føltes som i går at jeg var til NF scanning! Det specielle er at folk er begyndt at sige: "hold da op, det er vist lige op over"

Listen er på plads nu! Henrik har i vanlig lyn hurtig Ninja-stil ordnet det

Jeg får også mange "nåå det er da vist snart op over, hva´" kommentarer pt! Jeg er begyndt bare at sige ja det er det, det er til januar, for folk bliver så flove når man siger: neeej, der er så 7 uger til!

Anmeld

1. december 2010

Marco2

Ditte … ikke flere overspringshandlinger nu... tilbage til læsningen - der er kun 8 dage til du skal op!!

Off … 

AG 

Anmeld

1. december 2010

DK

Marco2 skriver:

Ditte … ikke flere overspringshandlinger nu... tilbage til læsningen - der er kun 8 dage til du skal op!!

Off … 

AG 

Ejj du har så meget ret!

TAK! Jeg lukker af nu. Det lover jeg. Lige om nu. om lidt...

Anmeld

1. december 2010

Diana...

Åhh jeg får helt stress Jeg er jo bare overhoved ikke klar. Jeg har jo intet købt endnu og har kun meget lidt tøj puha det kunne godt være man skulle se at komme igang. 

Men hold op hvor jeg glæder mig til at havde hende i armene og vise Lucas sin lillesøster  Det er jo helt vildt at vi er så tæt på nu (endelig he he) Super god ide med fødsels liste og nå vi alle har født kan vi jo godt få låst terminsgruppen op så den kan glide tilbage, så der jo ingen grund til den står der. 

Knus Diana der lige pludselig fik lidt stress på 

Glædelig første december. 

Anmeld

1. december 2010

AnneBJ

Jah altså, jeg synes stadig der er læææænge til! men jeg er jo også en af de absolut sidste i gruppen TIl gengæld synes jeg det er vildt, at de første i gruppen skal føde "lige om lidt"...

Jeg får dagligt et lille bitte bitte panikanfald over, at vi ikke har andet end tøj endnu... vi har ikke bestilt barnevogn, ikke købt puslebord, seng, skab eller noget som helst men mit mantra er: "vi når det"...

Anmeld

1. december 2010

Malonde1985

DK skriver:

Hvor dejligt!! Jeg er jo sådan set også klar! Jeg kom dog lige i forbindelse med dit indlæg i tanke om at vi mangler en baby neglesaks og en baby-hårbørste! Kirstine havde så meget hår at det skulle redes fra dag 1 af, så hun ikke fik arp. Men den lille bløde babybørste vi havde til hende har dukkerne arvet for et par år siden, he he!

hi hi ja altså nogen ting er jo lidt vigtige at ha  neglesaks/klipper skal man jo ha fra beg. med de lange negle de små har, og hårbørste og olie til arp. Er babybadekar billigt i babysam?? Og hvilke produkter køber i folkens til bebsen?? - lotion, olie osv.. Natusan, Neutral, Matas produkt etc???? Libero laver vidst også... aner simpelthen ikke hvad man skal købe udover det skal være svanemærket..

Anmeld

1. december 2010

Malonde1985

Overvejer lidt at købe sådan et sammenklappeligt badekar - synes det er supersmart at man bare kan pakke det væk og det så ingenting fylder

Anmeld

1. december 2010

DK

Vi har købt et blåt flexi-bath badekar der kan klappes sammen. Det kostede 299 kr i Baby Sam, men det er vist den samme pris overalt! Man kan vist godt få de gammeldags noget billigere, men vi havde brug for at det kunne klappes sammen og stilles væk bag ved skabet i badeværelset!

Jeg stod også længe og kiggede på hylderne med baby-lotion/olie/salve. Da de alle havde de samme svane-allergi-ingen parfume-mærker, så bestemte jeg mig for bare at købe det mærke hvor jeg fandt emballagen pænest, og det endte med de hvide fra Neutral med anden på, he he! (et meget forbruger-kritisk-valg, ikke?)

Knus Ditte

(Til AG: jeg har læst en HEL time nu, og må godt få pause)

Anmeld

1. december 2010

Malonde1985

DK skriver:

Vi har købt et blåt flexi-bath badekar der kan klappes sammen. Det kostede 299 kr i Baby Sam, men det er vist den samme pris overalt! Man kan vist godt få de gammeldags noget billigere, men vi havde brug for at det kunne klappes sammen og stilles væk bag ved skabet i badeværelset!

Jeg stod også længe og kiggede på hylderne med baby-lotion/olie/salve. Da de alle havde de samme svane-allergi-ingen parfume-mærker, så bestemte jeg mig for bare at købe det mærke hvor jeg fandt emballagen pænest, og det endte med de hvide fra Neutral med anden på, he he! (et meget forbruger-kritisk-valg, ikke?)

Knus Ditte

(Til AG: jeg har læst en HEL time nu, og må godt få pause)

Lige nøjagtig sådan et badekar jeg gerne vil ha fat i  nemlig supersmart og praktisk!

Åååh tror snart jeg vil ud og købe de sidste ting, så ALT er på plads!!!  

Du siger de har tilbud på lagner i babysam i denne uge???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.