1. dec -kun 1 mdr. til det er "vores tur" piger!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2010

piadas

Æææj, I må ikke skrive alt det I skriver! Jeg vil føde NUUUU! Eller det vil jeg selvfølgelig ikke - vi må godt lige komme over julen, men nøj hvor er der ikke ret længe til de første i gruppen føder! Og ihh, hvor jeg glæder mig! Synes også at når jeg tænker tilbage på de FB'er, jeg har læst herinde, at der er læææænge til, men det er der jo ikke længere. Snart er det os, der føder, og vores FB'er, vi kan læse. Hvor vildt er det!

Jeg er også næsten klar. Puslebordet er samlet, bleer, sutter, neglesaks, termometer osv. er lagt på plads. Tøjet og puslekludene er dog ikke vasket endnu, for der er jo alligevel 2 måneder til, så jeg tror jeg venter med at vaske det til januar engang. Tremmesengen er heller ikke samlet endnu, men det kan jo også hurtigt ordnes. Man skal vel også have lidt at fordrive tiden med, når man alligevel bare går og venter til januar!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

Kats

Dejligt initiativ Ditte! Det bliver super hyggeligt at følge alle de babyer de popper i 1. kvartal.
Og Ditte, kan du så komme tilbage til at være en flittigbi igen (skriver hende der selv har sååå svært ved at holde fokus på studiet lige nu)

AG, kan du holde op med at være så kølig Det stresser… og så alligevel… måske giver det i stedet en formodning for, at ”vi når det jo nok attituden” er ok, og at alting nok skal gå, når bare der er kærlighed og kildevand

Har lige været ude at gå en time i det smukkeste vejr - høj sol og snebelagt über alles… ren meditation… og hvor er tankerne… baby baby baby baby baby…

Anmeld

1. december 2010

CA

Ih, en alletiders overspringshandling Ditte

Jeg er bare SÅ klar til at møde den lille. Det blir fantastisk at få ham/hende ud Jeg synes godt nok også det begynder at knibe med pladsen. Svært at køre bil med et barn der kravler rundt oppe underribbenene 

Jeg har været ude og købe et par ting i dag.

-Kurve til bleer og stofbleer

-Lækker grøn fleecedragt til sleepeeposen )så nu har jeg både fleece og flyverdragt, så må vi se hvad der bliver nødvendigt)

-En lille hæklet abebamse jeg ikke kunne stå for.

-Striktrøje på udsalg til stakkels mig som går rundt i kold overgangsjakke

I aften skal vi til Århus og købe kommode og barnevogn fra den blå avis. Glæææder mig til at få kommoden malet og tøjet på plads. HAr købt de sødeste små knopper til skufferne. 

Nu er jeg også snart klar med udstyret - det er så vildt at det bare er lige rundt om hjørnet! Jeg glæder mig ...også til at få min krop tilbage og hurtigst muligt komme af med den gyselige rygdelle jeg lige opdagede i dag at jeg har erhvervet mig Men HEPHEY - ingen strækmærker på maven endnu

Ja, man må jo tømme hejrnen for tanker og glæder over små ting herinde hos jer som kan komme lige så meget op at køre over en kurv til bleer som jeg selv kan 

Anmeld

1. december 2010

piadas

Malonde1985 skriver:

hi hi ja altså nogen ting er jo lidt vigtige at ha  neglesaks/klipper skal man jo ha fra beg. med de lange negle de små har, og hårbørste og olie til arp. Er babybadekar billigt i babysam?? Og hvilke produkter køber i folkens til bebsen?? - lotion, olie osv.. Natusan, Neutral, Matas produkt etc???? Libero laver vidst også... aner simpelthen ikke hvad man skal købe udover det skal være svanemærket..

Jeg har faktisk hverken købt olie, lotion, zinksalve eller noget som helst af de produkter endnu, for jeg tror, jeg har mindst 10 prøver på de produkter fra de der gratis babypakker fra Libero, Babysam osv.

Så jeg har bestemt mig for, at når Ida er født, og jeg begynder at bruge produkterne, kan jeg supplere hen af vejen med det jeg synes mangler.

Anmeld

1. december 2010

Mettemus

Marco2 skriver:

Tror jeg venter til februar 

Har først termin den 3. feb, og så går jeg vel et par dage over 

Skal jo nå at nyde min barsel og ha' gjort klar til "barn nr. 2"s ankomst - er jo ikke begyndt endnu 

AG

Februar er helt ok (som om jeg har noget at skulle have sagt alligevel?) Det er også meget smartere at få en masse fødsler spredt ud over hele kvartalet! MEN JEG GLÆDER MIG!

Hvem tror i føder først? 

Anmeld

1. december 2010

Mettemus

DK skriver:

Ja det er CRAZY!!! Men jeg glææææder mig. Jeg kan sådan cirka koncentrere mig NUL om min mundtlige eksamen om 8 dage...

Ihhh jeg glæææder mig sådan til at se jeres über smukke barn! Efter billeder af den smukke Felix, er forventningerne til jeres dreng altså skruet HELT op i de tyndere luftlag!!

Eksaminer oven i jul og næstentermin er skabt i helvede. Jeg læser også til en mundtlig eksamen (eller - bøgerne ligger ved siden af og afgiver viden uden, at jeg har åbnet dem)

MEN JA! Er fuldstændig sikker på at min lille trold til fulde kan indvi dine forventninger - ja det manglede da næsten bare

Ih, det blir så skønt, så skønt med billedspam i (næsten) urimelige mængder af de skønneste 1. kvartal '11 babyer!

Anmeld

1. december 2010

Maria-s

AnneBJ skriver:

Jah altså, jeg synes stadig der er læææænge til! men jeg er jo også en af de absolut sidste i gruppen TIl gengæld synes jeg det er vildt, at de første i gruppen skal føde "lige om lidt"...

Jeg får dagligt et lille bitte bitte panikanfald over, at vi ikke har andet end tøj endnu... vi har ikke bestilt barnevogn, ikke købt puslebord, seng, skab eller noget som helst men mit mantra er: "vi når det"...

Hehe ja for nogle af os er der læææænge til endnu... Termin den 4. Marts, så ca. 3 måneder..

Men det bliver da SÅ hyggeligt at læse alle de dejlige fødselsberetninger fra jer der er lige rundt om hjørnet  Hvor er det bare vildt at det er så snart

Vi har heller ikke rigtig købt noget endnu. Jo jeg fandt en seng i den Blå Avis, som vi har købt (100 kr i hvid metal ) Så skal der bare lige købes en madres til og syes en sengerend . Men ja altså den står usamlet ude i garagen, føler ikke den må komme ind endnu....

Jo så har jeg købt en lille smule babytøj, men ikke det vilde. Hæklet et fint uld "svøbe-tæppe") og i går syede jeg den første sparkedragt Synes dog det der med størrelser er svært?? Jeg ander jo ikke hvor stor min prins ender med at være, så jeg går efter; hellere lidt for stort end for småt 

Jeg panikker også lidt en gang imellem og tænker; TÆNK NU HVIS JEG KOMMER TIL AT FØDE LANG TID FØR TID?? så har jeg nada, zero, nul, ingenting. Meeen det gør jeg jo ikke. Vi har besluttet at der skal handles ind til Januar udsalget, DET glæder jeg mig til!!

Men ja selvom kalenederen siger at der er 3 måneder til, så synes jeg godt nok jeg får mange bemærkninger; hold da op, hvornår skal du føde?? Det er da liiige om lidt du går på barsel er det ikke??  Hmm nææ faktisk ikke rigtig...  Men jo mine +12 kg siger jo selvfølgelig at jeg har "fødselsvægten"!.... Men lægen siger det ser fint ud og jordemor siger at det er "førsteklasses hotel" Så jeg holder på at mit ekstra spæklag er med til at holde prisen varm, disse kolde dage!

Men NEJ hvor er jeg begyndt at glæde mig til at komme tilbage i mine vanlige jeans størrelse og kunne gøre mig lækker for kæresten. Men ja jeg ved godt det er LIGE lovlig tidligt at glæde sig til... Der går nok tæt på et halvt år før det bare er i nærheden af sandsynligt.  men så skal den FILME også ha maks gas!  Lækre jeans, nice sexet top, stilletter og nyfarvet hår!  (drømmer...) selvom det er dejligt at mærke ham hver dag sparke rundt og hygge sig derinde, så blir det nu dejligt at få sig selv igen....

Anmeld

1. december 2010

DK

Malonde1985 skriver:

Lige nøjagtig sådan et badekar jeg gerne vil ha fat i  nemlig supersmart og praktisk!

Åååh tror snart jeg vil ud og købe de sidste ting, så ALT er på plads!!!  

Du siger de har tilbud på lagner i babysam i denne uge???

Det havde den Baby Sam der er i Vejle i alt fald. Der var 4 for 100 kr. og så kunne man frit blande/vælge mellem vugge/barnevogn/tremmesengs-størrelse!

Anmeld

1. december 2010

DK

piadas skriver:

Æææj, I må ikke skrive alt det I skriver! Jeg vil føde NUUUU! Eller det vil jeg selvfølgelig ikke - vi må godt lige komme over julen, men nøj hvor er der ikke ret længe til de første i gruppen føder! Og ihh, hvor jeg glæder mig! Synes også at når jeg tænker tilbage på de FB'er, jeg har læst herinde, at der er læææænge til, men det er der jo ikke længere. Snart er det os, der føder, og vores FB'er, vi kan læse. Hvor vildt er det!

Jeg er også næsten klar. Puslebordet er samlet, bleer, sutter, neglesaks, termometer osv. er lagt på plads. Tøjet og puslekludene er dog ikke vasket endnu, for der er jo alligevel 2 måneder til, så jeg tror jeg venter med at vaske det til januar engang. Tremmesengen er heller ikke samlet endnu, men det kan jo også hurtigt ordnes. Man skal vel også have lidt at fordrive tiden med, når man alligevel bare går og venter til januar!!

Gud ja! FB fra "os", he he

Anmeld

1. december 2010

DK

18januar/kats skriver:

Dejligt initiativ Ditte! Det bliver super hyggeligt at følge alle de babyer de popper i 1. kvartal.
Og Ditte, kan du så komme tilbage til at være en flittigbi igen (skriver hende der selv har sååå svært ved at holde fokus på studiet lige nu)

AG, kan du holde op med at være så kølig Det stresser… og så alligevel… måske giver det i stedet en formodning for, at ”vi når det jo nok attituden” er ok, og at alting nok skal gå, når bare der er kærlighed og kildevand

Har lige været ude at gå en time i det smukkeste vejr - høj sol og snebelagt über alles… ren meditation… og hvor er tankerne… baby baby baby baby baby…

Arghh jeg har været flittig-Ditte idag og er lige NU færdig med dagens dispensation om Byggeriets organisation, aftaleformer og retskilder!

Jeg har oven i hatten været en den søde mor der kom med en skål rosiner, nødder og mørk chokolade plus et glas mælk til Kirstine, der var så artig at gå kold med en film på værelset da hun kom hjem fra skole, så jeg kunne få læst det sidste her til eftermiddag!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.