AnneBJ skriver:
Jah altså, jeg synes stadig der er læææænge til! men jeg er jo også en af de absolut sidste i gruppen
TIl gengæld synes jeg det er vildt, at de første i gruppen skal føde "lige om lidt"...
Jeg får dagligt et lille bitte bitte panikanfald over, at vi ikke har andet end tøj endnu... vi har ikke bestilt barnevogn, ikke købt puslebord, seng, skab eller noget som helst men mit mantra er: "vi når det"... 
Hehe ja for nogle af os er der læææænge til endnu...
Termin den 4. Marts, så ca. 3 måneder..
Men det bliver da SÅ hyggeligt at læse alle de dejlige fødselsberetninger fra jer der er lige rundt om hjørnet 

Hvor er det bare vildt at det er så snart
Vi har heller ikke rigtig købt noget endnu. Jo jeg fandt en seng i den Blå Avis, som vi har købt (100 kr i hvid metal
) Så skal der bare lige købes en madres til og syes en sengerend
. Men ja altså den står usamlet ude i garagen, føler ikke den må komme ind endnu....
Jo så har jeg købt en lille smule babytøj, men ikke det vilde. Hæklet et fint uld "svøbe-tæppe") og i går syede jeg den første sparkedragt
Synes dog det der med størrelser er svært?? Jeg ander jo ikke hvor stor min prins ender med at være, så jeg går efter; hellere lidt for stort end for småt 
Jeg panikker også lidt en gang imellem og tænker; TÆNK NU HVIS JEG KOMMER TIL AT FØDE LANG TID FØR TID?? så har jeg nada, zero, nul, ingenting. Meeen det gør jeg jo ikke. Vi har besluttet at der skal handles ind til Januar udsalget, DET glæder jeg mig til!! 
Men ja selvom kalenederen siger at der er 3 måneder til, så synes jeg godt nok jeg får mange bemærkninger; hold da op, hvornår skal du føde?? Det er da liiige om lidt du går på barsel er det ikke??
Hmm nææ faktisk ikke rigtig... 
Men jo mine +12 kg siger jo selvfølgelig at jeg har "fødselsvægten"!.... Men lægen siger det ser fint ud og jordemor siger at det er "førsteklasses hotel" Så jeg holder på at mit ekstra spæklag er med til at holde prisen varm, disse kolde dage! 
Men NEJ hvor er jeg begyndt at glæde mig til at komme tilbage i mine vanlige jeans størrelse og kunne gøre mig lækker for kæresten. Men ja jeg ved godt det er LIGE lovlig tidligt at glæde sig til... Der går nok tæt på et halvt år før det bare er i nærheden af sandsynligt.
men så skal den FILME også ha maks gas! 
Lækre jeans, nice sexet top, stilletter og nyfarvet hår!
(drømmer...) selvom det er dejligt at mærke ham hver dag sparke rundt og hygge sig derinde, så blir det nu dejligt at få sig selv igen....