Hvorlænge er dit barn i dp/vs?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2008

Kaufie

William bliver afleveret lidt over 7 og hentet igen omkring kl 16 - mandag og fredag dog kl 14-15.

Har egentlig ikke dårlig samvittighed, da han virkelig elsker at lege med de andre børn og bare har det så godt - både i den gamle og den nye dp.

Men det er SÅ underligt ikke at have den store føling med hvor meget han kan spise i løbet af en dag når vi kommer til weekenden. Efter ferien har han virkelig fået appetitten tilbage - tror/håber han er i en vækstfase lige nu. Men jeg tænkte lige....."hvor godt er det liiiige du kender dit eget barn" da han bare blev ved med at spise da jeg var alene med ham i lrdags.....

Mette, der håber at få tid til at tage den resterende barsel som nedsat tid hen over jul.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2008

Grynt

Jeg har købt et 45 timers modul i Frejas vuggestue. Ikke at hun er der i 45 timer faktisk er hun der kun i 35 timer om ugen. Jeg møder for det meste sent og derfor bliver hun afleveret ca kl 9.30. Tilgengæld er der dage hvor hun ikke bliver hentet før 16.30. Har jeg dårlig samvittighed..nej egentlig ikke for jeg SKAL arbejde og sådan er det bare. Vi har nogle fantastiske morgner, hvor vi bare tager tingene stille og roligt, spiser morgenmad sammen, bader, hygger og leger og det er DER jeg ligger min energi og bedste kvalitets tid med ungerne.

Tina

Anmeld

27. august 2008

Tut

Hej.

Christian afleverer Noah ca. 7:30
Og jeg henter ca. 15:20,

Tut

Anmeld

27. august 2008

Marco2

Vi har 35 timers modul til Emily, så det hedder 8.30 - 15.30. MEn det er sjældent hun er der så længe. Det seneste hun har været der endnu er vist kl. 15. Ofte kan jeg hente ved 14-tiden.

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.