Hvorlænge er dit barn i dp/vs?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2008

Joan ( Smallie )

Hvis det er far der aflevere bliver det ved 6.30 tiden og så bliver han hentet igen ved 15.30 - 16 tiden og hvis det er mig der aflevere så er det ved 7.30 tiden og så bliver han hentet ved 15.45. Vi kan ikke rigtig hente ham tidligere for han sover nemlig(L) vi har nogen gange prøvet at hante ham ved 15.45 tiden hvor han har sovet endnu.

Men om fredagen henter jeg ham så han kan komme hjem og sove til middag og hvis dp har ferie kommer han ikke i gæstedp.

Jeg syntes også det er mange timer men han elsker det bare. Og vi har fået en rigtig god dp nu som er rigtig glad for vores lille dreng(L)

Jeg har det lidt sådan det er bedre de er afsted så man har tid til dem. Når Niels kommer hjem er jeg ladet op og helt klar til han kommer. Og har da også lige nået at savne ham:$ Syntes bare det er bedre de kommer afsted og vi så har tid til dem istedet for vi lige har 700 ting vi skal have lavet når de kommer hjem også..

Bla bla bla herfra:$

Joan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2008

Susan1978

uha her kommer så bad mama..

Normal så aflevere Jannik ungerne 715, så får de morgenmad i henholdsvis børnehave og DP, også henter jeg dem gerne kl 16, hvis jeg kan komme afsted fra arbejde..

men engang i mellem blir kl 1630 og jeg har bare såå dårlig samvittighed over det.

Men jeg må bare tænke på at de har det godt, hvor de er og de ikke kender til tiden endnu.

Susan , hvis børn blir passet alt for længe ude.

Anmeld

26. august 2008

Louise mortil4

Lærke og Liv er i DP fra kl 7.10 ca og til kl 16.20, det er de nød til for sådan er arbejdet for mig. Værre er det at freja er i DP fra kl 6.40 til kl ca 16.50, vi har ca 25 min kørsel for at hente og bringe hende, så manden kører med hende mens jeg bliver hjemme og giver de små tøj på. Det er da ikke rart at de skal vøre der så mange timer, men de er rigtig glade for deres DPer så det hjælper lidt på det.

Knus Louise

Anmeld

26. august 2008

Anja

Elias er i dp 9-15, men nogle gange har manden taget ham med - lige som i dag - og så afleveres han 8.30.

Jonas er i børnehave i samme tidsrum.

Når jeg en gang skal starte job igen, så bliver det sandsynligvis 7.30 - 15.15 de er afsted, det synes jeg er længe, men kan leve med det.

Anmeld

26. august 2008

Millebasse

Her bliver Bastian afleveret i dp kl 6.45 hver dag. Jeg skal møde på arbejde kl 7 når jeg har dagvagt og manden skal også møde kl syv. Han bliver hentet igen omkring kl 16. Synes også at det er lang tid,men han elsker at være der og man kan ikke mærke på ham at han har været der så lang tid (L)

Har jeg nattevagter bliver han også afleveret når manden tager afsted,men hentet lidt tidligere.. Jeg skal jo lige sove lidt ;)

Kram Camilla - som faktisk må indrømme at hun ikke har vanvittig dårlig samvittighed,da jeg ved at Basse har det som blommen i et æg (L)

Anmeld

26. august 2008

Lene76

ja så er det jeg kan sige at det er en fordel at være dper:D Jeg har nemlig Viktor hjemme heledagen, også er han så heldig at der kommer nogen og leger og sover hverdag....

Dog er det værre med mille som er i børnehave fra 8-16,30 dog henter jeg hende før hvis jeg har fri ellers må far hente hende når han har fri.... men det går for hun elsker sin børnehave.. blir tit sur hvis jeg henter for tidligt;)

Men stop med den dårlige samvittighed, ungerne har det godt der hvor de er... og vi ska jo tjene penge el gøre vores uddanelse færdig ik..... sådan er livet jo og som en osse skrev så kan de heldigvis ik klokken de små:D

Knus fra Lene, med sovende dpbørn

Anmeld

26. august 2008

Muffinmus

Jamen det er så nemt...har jo et arbejde der skal passes så han er der længe.
Fra 6.30-15.45-16.15.
Fredag tit kun til kl 13 eller der omkring.
Så han er et DP barn, men elsker sin DPog hygger sig vildt meget der henne. Så har faktisk ikke så dårlig samvittighed som jeg sikkert burde have.

Anmeld

26. august 2008

Monica

Gustav er i dagpleje 7.15-16 hverdag. Lidt tidligere om fredagen. Men hvis jeg har fri om fredagen, så er han hjemme hos moar...
Vi kan ikke gøre det anderledes...

Moni

Anmeld

26. august 2008

ivfmarie

Det er lidt blandet.. afhængig af hvem der bringer og henter.

For det meste afleverer far begge unger mellem 7 og 7.30.
Jeg har fri kl 15, og henter én af ungerne på cykel, og den resterende bliver hentet af farmand senest 16.30.

Hvis jeg har bilen på job, så bliver de afleveret kl 7.30 og hentet lidt over 15...

Jeg har aldrig dårlig samvittighed over at ungerne er i dp/bh... Vi betaler for at få dem passet, og de kan li at være der. En ren win-win situation :D

Anmeld

26. august 2008

linemus

Takker for de mange svar. Det var rart lige at få et overblik over julibørnenes forhold. Så pakker jeg den dårlige samvittighed væk - det hjælper jo alligevel ingensteder.

Knus Line - der bare savner at have tid til leg, men det må blive i weekenden :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.