KaMa skriver:
Møgunge!
Men egentlig skrækkeligt at de bruger lesbisk som et skældsord. Det er da synd, hvis der går et barn med en sådan mor i skolen.
Børn er bare så frække i dag. Det med at hoppe i sofaen pisser mig så meget af. Min søsters børn må ALT. Og når jeg så beder dem om ikke at hoppe i mine møbler, så er moster bare sur! Hvad sker der for den slags manglende grænsesætning. Man kan jo ikke have sådanne børn med ude.
Ja det er da synd for de børn som måske i den sene folkeskolealder går og tumler med selv at være homoseksuel eller på anden måde har det inde på livet, at det er blevet et skældsord.
Vi opdrager forskelligt, men der må jo være respekt omkring at der er nogle fælles regler når man er ude. Jeg er selv opdraget meget løst (eller hvad man nu skal kalde det), men jeg vidste også at når vi var ude, så galt der andre regler. Det var aldrig noget vi talte om, men sådan var det bare. Vi taler faktisk oftest med vores piger om hvordan man opfører sig når man er ude, når vi kører i byen. Og på vej hjem kan vi også finde på at fortælle dem at det har været rigtig dejligt at havde dem med, eller påpege hvis de har opført sig uacceptabelt.
Marianne
www.stjerneleg.dk
Anmeld