Kirstine blev storesøster i nat!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2010

Kruse90

årrh hvor er hun sød
Selvfølgelig skal man tage en masse billeder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

DK

Kruse90 skriver:

årrh hvor er hun sød
Selvfølgelig skal man tage en masse billeder

Ja selvfølgelig! Det bliver også dejligt for mig for jeg er SUPER nysgerrig! Det bliver så sjovt at se om barnet ligner Kirstine, da Kirstine lignede sin far på en prik som spæd!

Anmeld

30. november 2010

june1987

kæmpe stort tillykke her fra.... 

Anmeld

30. november 2010

Cris

DK skriver:

Så blev Kirstine storesøster i nat. -Det er altså ikke Bimmeren der er kommet endnu, men hendes far og hans kones lille dreng! Hun havde ellers først termin d. 25/12, på Kirstines fødselsdag, men var så gået i fødsel i går! Det endte med kejsersnit da barnet ikke helt vendte rigtigt, men ellers var alt gået fint. Han er en fin lille basse på 2700 gram og 48 cm.

Kirstine var super glad i morges da hendes far ringede og fortalte det, og hun glæææder sig til at han henter hende fra skole i dag og tager hende med ind på sygehuset for at se det lille vidunder! Hun har pakket sit kamera med i skoletasken, så hun kan tage masser af billeder "for det SKAL man altså mor!"

Jeg er bare så glad på deres vegne og blev helt rørt da han ringede og fortalte det. Det er også super underligt at hun har født nu, da vi jo "fulgtes ad" og at det så bare sådan var nu det var nu for dem!

Ha en pragtfuld dag alle sammen!

Knus Ditte

Tillykke til Kristine!

Jeg skulle læse, om du har fejret den lille med lidt champagne, men det var en anden baby der kom til verden    Men det er altid hyggeligt med sådan en god nyhed! Så er det snart din tur!

Anmeld

30. november 2010

Becks

Troede lige du havde født!!  Men inden jeg åbnede indlægget, tænkte jeg at det også kunne være en drøm du havde drømt haha

Stort tillykke til Kirstine med nye titel

Anmeld

30. november 2010

DK

Cris skriver:

Tillykke til Kristine!

Jeg skulle læse, om du har fejret den lille med lidt champagne, men det var en anden baby der kom til verden    Men det er altid hyggeligt med sådan en god nyhed! Så er det snart din tur!

Nej ingen champagnepropper er sprunget her endnu! Men snart! Weeee

Anmeld

30. november 2010

DK

Tutter skriver:

Troede lige du havde født!!  Men inden jeg åbnede indlægget, tænkte jeg at det også kunne være en drøm du havde drømt haha

Stort tillykke til Kirstine med nye titel

Ja det kunne det såmænd også ligeså godt have været!

Anmeld

30. november 2010

piadas

DK skriver:

Ja det ville være hæsligt! Så skulle vi sikkert have tilbragt hele december på sygehuset, for slet ikke at tale om evt. bivirkninger for Bimmeren ved at komme ud så tidligt.

Jeg læste i min baby-bog at når bare man er nået til 34+0 så er man "på den grønne gren" hvad angår at have et nogenlunde normalt forløb for den for tidligt fødte baby og at være kommet udenom de værste risici for komplikationer. Så liiige en uge mere, så kan vi slappe lidt mere af hvis noget går igang! Meeeen han må nu helst blive derinde indtil terminen!

Sådan har jeg det også - bare lige uge 34+ så behøver man ikke være så nervøs længere, meeen selvfølgelig er det bedst at vente til omkring terminen. Om ikke andet så for at komme over julen og slippe for at føde der!

Anmeld

30. november 2010

Becks

DK skriver:

Ja det kunne det såmænd også ligeså godt have været!

Får vi snart en lille billedspam af din smukke datter

Anmeld

30. november 2010

Zafir

DK skriver:

Ja det er ret sjovt! De er jo næsten sådan mini-tvillinger for Kirstine, men kommer sikkert aldrig til at have det helt store med hinanden at gøre, udover når vi lige ses hurtigt osv!

Nej, men det er lidt sjovt med de der blandede familier For man hører tit det der med børn der bliver storesøster 2 gange lige efter hinanden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.