Kirstine blev storesøster i nat!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2010

blomst84

Der fik jeg også et chok!!! Puha... Men tilykke med den lille dreng og hvor må det være dejligt for Kirstine at blive storesøster 2 gange på kort tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

Kats

Snyder... troede liiiige..
Og når nu det gik godt, er det jo bare super skønt, at det ikke falder sammen med Bimmeren!

Anmeld

30. november 2010

DK

18januar/kats skriver:

Snyder... troede liiiige..
Og når nu det gik godt, er det jo bare super skønt, at det ikke falder sammen med Bimmeren!

Ja helt sikkert! Kirstine skal jo i forvejen dele sin egen fødselsdag over i to, så det ville være så træls for hende hvis også de to lillebrødre skulle fejres samme dag. Nu er hun fri til at hellige sig fuldstændig til en af gangen!

Anmeld

30. november 2010

Zafir

Uhada... troede lige det var dig...

Men stort tillykke til Kirstine Skønt med 2 små søskende lige efter hinanden

Anmeld

30. november 2010

DK

Zafir skriver:

Uhada... troede lige det var dig...

Men stort tillykke til Kirstine Skønt med 2 små søskende lige efter hinanden

Ja det er ret sjovt! De er jo næsten sådan mini-tvillinger for Kirstine, men kommer sikkert aldrig til at have det helt store med hinanden at gøre, udover når vi lige ses hurtigt osv!

Anmeld

30. november 2010

SiLiMiMa

ja, du snød da mig - troede lige det var dig!!!

tillykke til din store pige med titlen, som snart blir dobbelt

knus heise

Anmeld

30. november 2010

Angelspot

Haha sikke en overskrift, jeg blev da også helt overbevist om at det var Bimmeren der var kommet

Tillykke med storesøster rollen til Kirstine, så kan hun øve sig lidt inden lillebror kommer

Anmeld

30. november 2010

DK

Angelspot skriver:

Haha sikke en overskrift, jeg blev da også helt overbevist om at det var Bimmeren der var kommet

Tillykke med storesøster rollen til Kirstine, så kan hun øve sig lidt inden lillebror kommer

Jep! Det er kun fantastisk at hun til den tid både kan skifte ble, lave/give flaske og underholde baby'er når Bimmeren kommer, he he

Anmeld

30. november 2010

piadas

Puha, det må du ikke skrive! Min første tanke var - hold da op. Du er hurtig på baby.dk, hvis du har født 6-7 uger for tidligt!

Men dejligt for Kirstine - kan godt forstå hun glæder sig til at få fri fra skole og komme hen til sin nye lillebror!

Anmeld

30. november 2010

DK

piadas skriver:

Puha, det må du ikke skrive! Min første tanke var - hold da op. Du er hurtig på baby.dk, hvis du har født 6-7 uger for tidligt!

Men dejligt for Kirstine - kan godt forstå hun glæder sig til at få fri fra skole og komme hen til sin nye lillebror!

Ja det ville være hæsligt! Så skulle vi sikkert have tilbragt hele december på sygehuset, for slet ikke at tale om evt. bivirkninger for Bimmeren ved at komme ud så tidligt.

Jeg læste i min baby-bog at når bare man er nået til 34+0 så er man "på den grønne gren" hvad angår at have et nogenlunde normalt forløb for den for tidligt fødte baby og at være kommet udenom de værste risici for komplikationer. Så liiige en uge mere, så kan vi slappe lidt mere af hvis noget går igang! Meeeen han må nu helst blive derinde indtil terminen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.