Kirstine blev storesøster i nat!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2010

Mettemus

Puh, jeg blev helt svedt, da jeg læste din overskrift - du skulle jo helst holde på Bimmeren lidt endnu.

MEN! Et stort tillykke til den nye storesøster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

DK

Mettemus skriver:

Puh, jeg blev helt svedt, da jeg læste din overskrift - du skulle jo helst holde på Bimmeren lidt endnu.

MEN! Et stort tillykke til den nye storesøster

Ja, jeg har aftalt med lægen at vi har hjemmefødsel her i Lundumskov d. 14 januar Det var lige så han vidste hvilken dag han skulle tage tasken med hjem!

Anmeld

30. november 2010

Mettemus

DK skriver:

Ja, jeg har aftalt med lægen at vi har hjemmefødsel her i Lundumskov d. 14 januar Det var lige så han vidste hvilken dag han skulle tage tasken med hjem!

Arhmen, det er da en drøngod idé! Det er også tilpas længe efter Kirstines fødselsdag og jul, men endnu ikke over tid - perfekt! Det aftaler vi bare så

Anmeld

30. november 2010

DK

Mettemus skriver:

Arhmen, det er da en drøngod idé! Det er også tilpas længe efter Kirstines fødselsdag og jul, men endnu ikke over tid - perfekt! Det aftaler vi bare så

Ja jeg tænkte jeg ligeså godt kunne sige det, så i andre var klar over hvorfor jeg ikke var ved tasterne den dag

Anmeld

30. november 2010

Mettemus

DK skriver:

Ja jeg tænkte jeg ligeså godt kunne sige det, så i andre var klar over hvorfor jeg ikke var ved tasterne den dag

Ja, god idé - eller så vi ved hvorfor du ikke lige kan lave en kaffedate dén dag. Jeg vil i øvrigt forsøge at ramme datoen d. 11.01.11 - jeg regner med, at det er realistisk

Anmeld

30. november 2010

Sees

DK skriver:

Jeg regnede da ellers med at overskudmor number 1, lige gav baby.dk, en opdatering om hvordan fødslen forløber sig, når du kommer dertil?

Tillykke til Kirstine med hendes lillebror - Det var da en dejlig overraskelse, at stå op til

Anmeld

30. november 2010

Sofia

ÅHHH så startede dagen lige med et hjertestop!!! Er du tosset! Jeg nåede lige at tænke: "gad vide om jordemoderen kunne komme frem, måske Mikkel var ude og rydde sne igen, og så lige midt i fødslen"... Det gav sørme et sug i maven, troede virkelig det var dig der havde født.

Stort tillykke til Kirstine med sin nye lillebror

Anmeld

30. november 2010

dorthemus

WHAT!!!!!! Ihhh troede det var dig...phewww

TILLYKKE med lillebror

Anmeld

30. november 2010

Pige2009

Troede lige, det var dig Dejligt med en lillebror...

Anmeld

30. november 2010

DK

Jeg har ellers lagt indlægget under børn + 6 år og ikke fødsel eller sådan Men vidste ikke hvad jeg ellers skulle kalde indlægget. "Min eksmands kone fik et barn i nat" var også bare sådan lidt langt ude, he he!

Men når jeg engang går i fødsel lover jeg at skrive noget i stil med "jeg føder Bimmeren NU" eller noget i den dur så der ikke er tvivl!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.