Kirstine blev storesøster i nat!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.279 visninger
58 svar
0 synes godt om
30. november 2010

DK

Så blev Kirstine storesøster i nat. -Det er altså ikke Bimmeren der er kommet endnu, men hendes far og hans kones lille dreng! Hun havde ellers først termin d. 25/12, på Kirstines fødselsdag, men var så gået i fødsel i går! Det endte med kejsersnit da barnet ikke helt vendte rigtigt, men ellers var alt gået fint. Han er en fin lille basse på 2700 gram og 48 cm.

Kirstine var super glad i morges da hendes far ringede og fortalte det, og hun glæææder sig til at han henter hende fra skole i dag og tager hende med ind på sygehuset for at se det lille vidunder! Hun har pakket sit kamera med i skoletasken, så hun kan tage masser af billeder "for det SKAL man altså mor!"

Jeg er bare så glad på deres vegne og blev helt rørt da han ringede og fortalte det. Det er også super underligt at hun har født nu, da vi jo "fulgtes ad" og at det så bare sådan var nu det var nu for dem!

Ha en pragtfuld dag alle sammen!

Knus Ditte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

Steph_Laurits

Hvor er Kirstine sød "Det SKAL man altså mor"  Hehe!

Tusinde gange tillykke med hendes lillebror

Anmeld

30. november 2010

Moaaar <3

Puhhh det var med skeptiske øjne jeg lige faldt over overskriften, men da jeg læste vider blev jeg mere rolig ...

Kan godt forstå hun glæder sig , gjorde jeg også den gang jeg blev søster til min lillebror =)

Tillykke.............

Anmeld

30. november 2010

DK

Ja det er bare så dejligt! Også at han trods alt ikke kom til verden på hverken Kirstines fødselsdag, eller at hun og jeg fødte samme dag. Det ville have været noget bøvl, men vi havde rent faktisk overlappende terminer så det var jo en mulighed!

Kirstine har så meget hun skal med begge hendes to familier hen over julen + hendes fødselsdag, så det er dejligt at deres lille drengs fødselsdag ligger så tidligt her så hun kan nå at være med til den hver år, og have overskud til det ligeså! Så skal jeg bare lige holde på Bimmeren indtil engang midt i januar så er den fjong!

Anmeld

30. november 2010

anjaditte

stort tillykke herfra

Anmeld

30. november 2010

Isabella_mor

troede fanme lige at det var dig der havde født...

men ja haha det er jo også svært at vide at din datters far skulle have en baby... ^_^

tillykke til den nybagte storesøster..

Anmeld

30. november 2010

DK

isabellamor skriver:

troede fanme lige at det var dig der havde født...

men ja haha det er jo også svært at vide at din datters far skulle have en baby... ^_^

tillykke til den nybagte storesøster..

Jaaa... Kirstine har også haft sit hyr med at skulle forklare folk at hun altså skulle have TO lillebrødre på samme tid som altså ikke var tvillinger, he he!

Men vi vidste ikke at de var igang med PB og omvendt, så det er helt tilfældigt at vores terminer lå så tæt på hinanden!

Anmeld

30. november 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Fantastisk!!! Stort tillykke!

Kirstine må synes det er lidt underligt, at få to små brødre på næsten samme tid. Hun er sikkert ikke til at skyde igennem idag - kan lige forestille mig, at hun glad pakker sit kamera i tasken!!!

Anmeld

30. november 2010

DK

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Fantastisk!!! Stort tillykke!

Kirstine må synes det er lidt underligt, at få to små brødre på næsten samme tid. Hun er sikkert ikke til at skyde igennem idag - kan lige forestille mig, at hun glad pakker sit kamera i tasken!!!

Tja... altså hun kan jo ikke huske andet end at hun har haft "to familier", jeg tror mere hun synes det er noget bøvl at de andre børn med kun en mor og far ikke rigtig fatter systemet, he he!

Kirstine var liiige i starten RET skuffet over at der ikke var mindst EEN lillesøster! Hun meddelte meget opgivende da vi fandt ud af at Bimmeren OGSÅ var en lillebror at "ja, nu skal jeg lege med traktorer resten af mit liv!!!"

Men nu hvor hun har vænnet sig til tanken, så tror jeg hun er ret godt tilfreds med lillebrødrene! Hun har jo også været enebarn i næsten 7 år nu, så på den vis er det nok fint nok at hun stadig er den eneste prinsesse i de to familier, og at der ikke er en ny lille yndig pige der kommer og konkurrerer om smuk pige-titlen!

Anmeld

30. november 2010

mybaby-girl

Ihh, stort tillykke til Kirstines far og kone med deres nybagte søn ..

Hvor må kirstine være stolt, det varer jo hellere ikk længe til så får hun jo en søskende mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.