Puha, kan forældre ikke begrave deres døde barn hvis det er født før uge 22? Det var jeg ikke klar over. Troede det var før uge 12 man ikke kunne. Det er forfærdeligt!:'( Ej altså, helt forfærdeligt! Ville slet ikke kunne klare det. Hvor er det synd.
Den her abort/mord er klamt, ulækkert, egoistisk og også lidt selviscenesættende på en mærkelig måde. Har hun helt ærligt troet at hun ville få medhold fra andre kvinder? Og at kvinder ville bakke hende op omkring sen abort pga en manglende underarm? Naaaarh, hun virker da ikke så dum. Hun virker dybt mærkeligt i mine øjne.
Hvad mener du der er af muligheder? I hendes øjne er bortadoption jo ikke mulig, da det jo er synd for barnet at det skal leve. Altså, jeg mener sådan må man jo gå ud fra at hun tænker. Selvom jeg nu nærmere tror at grunden til aborten er egoistisk.
Knus fra Helle...
[citat][f][småt]Loggidut skriver:[/småt][/f]
ivf! jeg kan godt se hvad du mener, når man ikke selv har sat i situationen...men tænk lige....hun mærkede ham sparke...og stadig var han ikke levedygtig nok for hende...
og buet ud, nej da, vi er folk med forskellige meninger, og sådan vil det altid være, her er vi dog enig, det er det jeg kalder mord!
landsforeningen for spædbarnsdød kæmper for at få sat nedsat grænsen for hvad tid man er en abort og hvad tid man er menneske...folk der mister deres barn i uge 22 kan pt ikke få lov til at begrave deres døde børn, og det har landsforeningen kæmpet for i mange år, alt den tid jeg har kendt til dem...og her sidder en som knapt beregner det barn for noget som helst...aj jeg kan ikke klare det, hun er i mine øjne bare en oppustet kælling, og hvad vil hun forklare deres næste barn...ja hvis du havde manglet en arm lille benny, så havde du ikke sat her?
aj, jeg væmmes, og brækker mig over hende.
jeg kalder det mord, når barnet flere gange puffer til hende inde i maven, og siger, hallo store verden, jeg findes, jeg vil leve...jeg vil opleve verdenen...og så vælger hun at slå barnet ihjel?
der var så mange andre muligheder...og ud af dem alle, valgte hun det mest uhyggelige og umulige![/citat]
Anmeld