hurtigt råd MME

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2010

quar20

Med Tino ku jeg jo ikke amme fuldt i andet end 3 små uger.. Derefter fik han også NAN..!! Det var det værste jeg nogensinde har givet min søn..!!

Han ja jeg siger BRÆK men han BRÆKKEDE sig ud over mig, og det stod bare i en stråle, som hvis man havde været i byen og slet ikke kan styrer noget som helst..!! Det var skrækkeligt og det gjorde SÅ ondt på ham..!!

Han døjede også EKSTREMT med maven, det var SÅ hård HELE tiden..!! Vi kom både på lactolose osv, men intet virkede..!! - det stoppede først da han blev 13 måneder..!!

Vi prøvede ALLE slags modermælk.. Både mærker, pulver, brikker ja you name it..!! MEN MEN så kom farmand hjem fra Føtex en dag hvor han var blevet sendt ud efter bleer - og der var kun "modermælk" fra arla i føtex så det måtte vi tage..!! Det er i brikker..!! Det var det ENESTE der ikke røg op igen, og det er også fra fødslen..!! Det var det ENESTE han ku tåle..!!

Ikke dermed sige at at det måske er bedre eller hjælper andre - men det gjorde det ihverfaldt med Tinobassen..!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.