hurtigt råd MME

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.483 visninger
40 svar
0 synes godt om
26. november 2010

henh01

hej

min SP anbefalede mig at give min søn syrnet alomin pga hård mave. Han har kun fået NAN (ammer og supl med erstatning)

Gav ham så en syrnet her til aften og kort tid efter stod det bare op i store stænger. Han brækkede sig virkelig voldsomt.

Mit spørgsmål er så om jeg skal give han syrnet alomin igen næste gang eller om jeg skal fortsætte med NAN???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2010

Ni-ko-li-ne

Fortsæt med NAN... Hvor gammel er han?

Anmeld

26. november 2010

henh01

Ni-ko-li-ne skriver:

Fortsæt med NAN... Hvor gammel er han?

14 dage. Problemet er at han får så voldsomt ondt i maven af NAN????

Anmeld

26. november 2010

serinasmor

hvordan kan det være du suplerer med erstatning ? hvis man da må være så fræk

hmmm .... er du sikker på det ikke bare var gylp ... har hørt at nogle børn gylper mere af noget erstatning end andet ...

hvis han får ondt i maven af nan ville jeg fortsætte med allomin over weekenden .. og hvis episoderne fortsætter .. ringe til sp på mandag .. det kan være hun har et nyt guldkorn

Anmeld

26. november 2010

Ni-ko-li-ne

henh01 skriver:

Hmmm ammer du ved siden af? Det nytter jo ikke at han kaster op, for mig lyder det altså som om at i skal ud i nogle mere allergivenlige produkter! Ring da til vagtlægen imorgen, mad skal han jo have

Anmeld

26. november 2010

NLME<3

henh01 skriver:

hej

min SP anbefalede mig at give min søn syrnet alomin pga hård mave. Han har kun fået NAN (ammer og supl med erstatning)

Gav ham så en syrnet her til aften og kort tid efter stod det bare op i store stænger. Han brækkede sig virkelig voldsomt.

Mit spørgsmål er så om jeg skal give han syrnet alomin igen næste gang eller om jeg skal fortsætte med NAN???

hvad med nan ha1 ( tror jeg nok den hedder ) det er også en syrnet men meget meget mild for den lille mave. min søn fik også virkelig ondt i maven af nan, men det andet virkede

Anmeld

26. november 2010

jannebjerre

henh01 skriver:

MÅske han har spist for hurtigt??? tror ikk som sådan det har noget med det syrnede at gøre, men måske har han fået for meget eller som sagt spist for hurtigt!!!

Anmeld

26. november 2010

henh01

serinasmor skriver:

hvordan kan det være du suplerer med erstatning ? hvis man da må være så fræk

hmmm .... er du sikker på det ikke bare var gylp ... har hørt at nogle børn gylper mere af noget erstatning end andet ...

hvis han får ondt i maven af nan ville jeg fortsætte med allomin over weekenden .. og hvis episoderne fortsætter .. ringe til sp på mandag .. det kan være hun har et nyt guldkorn

Giver ham supl fordi han havde gulsot og skulle fyldes op efter en hård fødsel hvor han var meget slap osv. Skal trappe ud af det igen, så snart han er helt fri fra gulsoten.

Det er ikke bare gylp, det var store skyller der kom op...

Anmeld

26. november 2010

henh01

jannebjerre skriver:

MÅske han har spist for hurtigt??? tror ikk som sådan det har noget med det syrnede at gøre, men måske har han fået for meget eller som sagt spist for hurtigt!!!

Han spiste som han plejede og endda lidt mindre end han plejer.

Anmeld

26. november 2010

jannebjerre

henh01 skriver:

Han spiste som han plejede og endda lidt mindre end han plejer.

hmm...lugtede det af bræk???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.