!!%)&¤(%¤#"@¤&(#"? Snotunger!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2010

Mussi30

Jeg vil foreslå dig:

• Tag igen op på skolen og henvend dig til skolelederen. Han har jo i princippet ret i at det ikke er skolens ansvar når det er efter skoletid. (Ikke at det er menneskeligt forsvarligt, men sådan er reglerne en gang. Jeg har selv stået i en lignende situation, bare som lærer )
  • Spørg ham (venligt!) om der er mulighed for at du kan få lov at finde ud af hvem drengene er, for at du kan drøfte denne hændelse med deres forældre)

Jeg forstår til fulde din afmagt, raseri (jeg kan slet ikke vælge mellem de mange ord, der også kan beskrive dine følelser)

Jeg tror virkelig bare på, at du i denne situation vil komme længst med venlighed overfor skolelederen. Og at du på denne måde kan komme i kontakt med drengenes forældre.

Der står skrevet tidligere i tråden, at dette må være børn af totalt utilpassede forældre. Det er altså "desværre" ikke altid tilfældet. Det kan sagtens være at du vil blive mødt af forstående og handlekraftige forældre.

Jeg ved også at SSP i mange tilfælde er nogle meget optagede mennesker, og nok ikke vil gøre det vilde ved dette, da det muligvis er en engangsforteelse (Nøj, hvor det ord lyder mildt ). Men forstå mig ret...

Jeg ville i hvert fald nok vælge dette som en mellemstation inden at jeg kontaktede politiet (Også for at du kan sige at du har gjort alt i din magt!).

Så på med tålmodighedshatten, dybe vejrtrækninger og lignende og kontakt skolen igen.

Til sidst - masser af knus og varme tanker til både dig og din søde søn. Det har virkelig været en rystende oplevelse for jer begge Og jeg håber I kommer stærkere ud på den anden side.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2010

N&J

Jeg ville melde det, og slå lidt hårdt i bordet (det er måske ikke lige det de har allemest tid til, men.. det skal de fandme), havde det været nogle af de unge fra den ungdomspension hvor jeg har arbejdet, havde det fået alvorlige konsekvenser for dem, ellers forstår de det simpelthen ikke.. jeg sidder med en følelse af lysten til at smadre to hoveder sammen, ved slet ikke hvad jeg havde gjort, men for at være helt ærlig så ville jeg bede den skoleleder om at tage dig seriøst, og sige at du har anmeldt det, men helst vil have fat i de unges forældre, evt. bed ham om at få lærerene til at forklare i de ældre klasser (eller hvilken alder du nu syntes de havde) at der er sket et overfald - med tryk på overfald, godt nok efter skoletid, men at det er meget alvorlig, og er blevet anmeldt til politiet, og så kunne lærerne jo opfordre til at hvis man vidste noget som helst om episoden at melde det til politiet, så kan de sku få så forbandet ondt i maven... 

Ellers må du true med lokalavisen (tror sagtens du ville kunne få den taget op) og så sige at du vil stå udenfor skole hver dag indtil du finder dem og fortælle ALLE de forældre du kan komme i nærheden af hvad der er sket, så kan det da være den skoleleder kan få fingere ud - dårlig omtale er han nok alligevel ikke interesseret i. 

Anmeld

27. november 2010

N&J

Jeg ville melde det, og slå lidt hårdt i bordet (det er måske ikke lige det de har allemest tid til, men.. det skal de fandme), havde det været nogle af de unge fra den ungdomspension hvor jeg har arbejdet, havde det fået alvorlige konsekvenser for dem, ellers forstår de det simpelthen ikke.. jeg sidder med en følelse af lysten til at smadre to hoveder sammen, ved slet ikke hvad jeg havde gjort, men for at være helt ærlig så ville jeg bede den skoleleder om at tage dig seriøst, og sige at du har anmeldt det, men helst vil have fat i de unges forældre, evt. bed ham om at få lærerene til at forklare i de ældre klasser (eller hvilken alder du nu syntes de havde) at der er sket et overfald - med tryk på overfald, godt nok efter skoletid, men at det er meget alvorlig, og er blevet anmeldt til politiet, og så kunne lærerne jo opfordre til at hvis man vidste noget som helst om episoden at melde det til politiet, så kan de sku få så forbandet ondt i maven... 

Ellers må du true med lokalavisen (tror sagtens du ville kunne få den taget op) og så sige at du vil stå udenfor skole hver dag indtil du finder dem og fortælle ALLE de forældre du kan komme i nærheden af hvad der er sket, så kan det da være den skoleleder kan få fingere ud - dårlig omtale er han nok alligevel ikke interesseret i. 

Anmeld

27. november 2010

Ellim

Sees. skriver:

Idag da jeg henter Emil i legestuen sker det, som jeg ALDRIG troede skulle ske!

Vi kommer gående op af en bakke, langs en skole, og taget det egentlig stille og roligt. Det er jo glat og det sneer HELT VILDT!
Pludselig bliver jeg prikket på skulderen af en dreng (Jeg vil tro han er mellem 12-14 år). Han spørg om ham og hans kammerat ikke lige må hilse på Emil, for han ser da sød ud.
Det kan jeg ikke se noget forkert i, jeg tror jo på det bedste i alle mennesker, og derfor stopper jeg op, så de kan snakke lidt med ham.

MEN, de snakker ikke - Det flår hans sut ud af munden på ham, kaster den ud på vejen, og smadrer en snebold i hovedet på min lille mand, og kører den rundt..  - Og så stikker de af, med et kæmpe grin!

Emil blev SÅ forskrækket og græd rigtig meget - Det er jo klart!
Jeg nåede slet ikke at reagere, for det hele gik så stærkt, og jeg var total chokeret - Men nu sidder jeg tilbage med den DÅRLIGSTE samvittighed over at jeg ikke beskyttede mit lille vidunder.

Emil har ikke rigtig ville sidde i klapvognen siden - NO WONDER!
Årh, hvor har jeg det skidt altså .. Sådan en omgang snotunger.

Det er SIDSTE gang jeg stopper op, for fremmede mennesker!

Måtte bare lige af mit min frustration..
 og glædelig jul

Det passer bare ikke det der.. HOLD K*FT nogle dumme unger.. (undskyld sproget)

Er helt mundlam over det.. Stakkels lille søde dreng..

Anmeld

27. november 2010

Bondepigen

Jeg ville melde det til politiet så... Jeg ville ikke spilde tiden på skoleinspektøren igen... for hvad mon han vil gøre ved det... tror ikke de forstår alvoren, hvis det kun er ham (og dig) der gør noget... Men hvis politiet er indblandet vil de MÅSKE tage det mere alvorligt, de møghvalpe!!!

Men som Sussi siger, lad være med at bande, så tager de dig ikke nær så seriøst, som hvis du taler roligt og fattet. Og skulle de ikke tage dig seriøst, så kræv det, eller klag til politichefen, hvis de er totalt ligegyldige overfor det... Det gjorde jeg engang, da politiet ikke rykkede ud, da jeg havde brug for det....og den betjent der sad ved telefonen den dag, blev ikke populær blandt hans kolleger...det ved jeg da jeg var derinde nogle dage efter, at politichefen havde modtaget min klage....

For det der er et overgreb på din lille dreng, og det MÅ de simpelthen ikke slippe ustraffet fra...det må jo osse være i politiets interesse, at få fat i dem tidligt, så de forhåbentligt kan få den opførsel stoppet i tide...!!!

Og så ville jeg fortælle lægen om din oplevelse, og din drengs forhold til sin klapvogn, i tilfælde af, at det skulle gå hen og blive noget der sidder meget dybt i ham.... Ved ikke hvordan det er med så små børn, om de kan få psykiske mén i årevis efter eller om de hurtigt kommer sig over det. Men jeg ville i hvert fald forhøre mig lidt hos lægen, for en sikkerheds skyld...

Anmeld

30. november 2010

Mussi30

Åh jeg savner sådan en update på denne tråd?

Fik du fat i møgungerne?

Anmeld

30. november 2010

Sees

goodiedk skriver:

Åh jeg savner sådan en update på denne tråd?

Fik du fat i møgungerne?

https://www.baby.dk/debat/76644pi1/ordet-er-frit/update--snotunger.aspx 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.