Update: !!%)&¤(%¤#"@¤&(#"? Snotunger!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.588 visninger
26 svar
0 synes godt om
30. november 2010

Sees

Goddag ladies!

Som I alle rådede til i sidste uge, så meldte jeg jo disse to knægter der overfaldte min uskyldige søn med sne, til politiet.
Politiet tog det alvorligt, og sagde at de ville kontakte mig, når de havde kigget på sagen, og snakket frem og tilbage.

Her til morgen ringer de så på min dør  - Fik først et kæmpe chok, og straks tænkte jeg at der var sket endten Lasse eller mine forældre noget, i det her lorte vejr, men heldigvis ikke!
De ville høre om jeg kunne tage med op på skolen, og prøve og udpege de to drenge, for de har fået et par henvendelser mere.
Ikke noget ligende, men bla. fra en ældre dame, der havde fået tage sin stok, ved busstoppestedet 3 meter fra hvor hændelsen med min søn, skete.

Jeg tog selvfølgelig med, og vi blev mødt af skolelederen, der valgte IKKE at hilse på mig (Der var nok en der havde lidt ondt i røven )
Vi gik rundt i klasserne, og jeg udpegede 2 knægter - En fra 6. klasse og en fra 7. klasse.
Politiet hev drengene med ned på kontoreret, og spurgte om der var noget jeg havde lyst til at sige til dem, og det var der selvfølgelig. Så de fik lige en opsang om hvordan man behandler andre mennesker, og så sagde jeg farvel og tak.
Den ene betjent fulgte mig ud til vejen (Og han var satme da en hottie ) og fortalte mig at jeg var nummer to der havde udpeget disse drenge, og at de nu ville bede deres forældre om at komme ud på skolen, og snakke med drengene, og politiet om hvad de så skulle gøre nu, for en anmeldelse for chikane og overfald havde de jo altså på sig nu!

Så nu er der ro på, og jeg kan igen gå ned og handle i fred og ro, uden at skulle kigge mig over skulderen hele tiden.
Dog er jeg forfærdelig ked af, at det er gået udover andre, end os.

Håber I alle får en dejlig dag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

Margorie

Hvor skide fedt altså! Super de blev 'taget' af politiet Har tænkt meget på jer siden jeg læste det, så det er bare rigtig dejligt at læse denne update.. Sådan nogle møgknægte- vi må håbe de lære noget nu..

Anmeld

30. november 2010

Dinna88

Hvor er det godt at der er blevet gjort noget ved det! 

Så håber jeg at din lille er okay igen  

Anmeld

30. november 2010

Mi

HOLD AD OP HVOR ER DET BARE GODT AT HØRE

Godt nu anmeldte dem! For de ville jo bare have blevet ved, og godt at politiet tog det alvorligt. Håber at skoleinspektøren sidder med voldsomt røde øre

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

30. november 2010

B&J

så dejligt der blev taget hånd om det og de drenge kan få en lærestreg så det ikke går ud over andre

Anmeld

30. november 2010

betski

Nogle gange kan det bare betale sig, at gøre noget. Synes det er super godt, at du tog skeen i egen hånd så at sige! For det er jo på ingen måde ok, det de har gjort.

så klap og tombs up herfra

Anmeld

30. november 2010

piadas

Sees. skriver:

Goddag ladies!

Som I alle rådede til i sidste uge, så meldte jeg jo disse to knægter der overfaldte min uskyldige søn med sne, til politiet.
Politiet tog det alvorligt, og sagde at de ville kontakte mig, når de havde kigget på sagen, og snakket frem og tilbage.

Her til morgen ringer de så på min dør  - Fik først et kæmpe chok, og straks tænkte jeg at der var sket endten Lasse eller mine forældre noget, i det her lorte vejr, men heldigvis ikke!
De ville høre om jeg kunne tage med op på skolen, og prøve og udpege de to drenge, for de har fået et par henvendelser mere.
Ikke noget ligende, men bla. fra en ældre dame, der havde fået tage sin stok, ved busstoppestedet 3 meter fra hvor hændelsen med min søn, skete.

Jeg tog selvfølgelig med, og vi blev mødt af skolelederen, der valgte IKKE at hilse på mig (Der var nok en der havde lidt ondt i røven )
Vi gik rundt i klasserne, og jeg udpegede 2 knægter - En fra 6. klasse og en fra 7. klasse.
Politiet hev drengene med ned på kontoreret, og spurgte om der var noget jeg havde lyst til at sige til dem, og det var der selvfølgelig. Så de fik lige en opsang om hvordan man behandler andre mennesker, og så sagde jeg farvel og tak.
Den ene betjent fulgte mig ud til vejen (Og han var satme da en hottie ) og fortalte mig at jeg var nummer to der havde udpeget disse drenge, og at de nu ville bede deres forældre om at komme ud på skolen, og snakke med drengene, og politiet om hvad de så skulle gøre nu, for en anmeldelse for chikane og overfald havde de jo altså på sig nu!

Så nu er der ro på, og jeg kan igen gå ned og handle i fred og ro, uden at skulle kigge mig over skulderen hele tiden.
Dog er jeg forfærdelig ked af, at det er gået udover andre, end os.

Håber I alle får en dejlig dag!

Nej, hvor godt! Jeg læste godt din historie om, hvad der var sket og var lige så forarget som alle de andre.  Og helt ærligt, hvor mange ved deres fulde fem render rundt og stjæler stokke fra gamle damer og tværer snebolde ud i hovedet på små uskyldige børn?! Hvor er det bare godt at høre, at du gik videre med det, og politiet og dig fandt frem til drengene (piiiiinligt for skoleinspektøren forresten!)

Nu får de forhåbentligt som fortjent, og som du skriver kan du forhåbentligt igen gå rundt uden at være bange for at de kommer og tværer en snebold ud i hovedet på din søn igen. Det sværeste er jo nok at få din søn til at blive fortrolig med at sidde i klapvognen igen. Hvordan går det med det forøvrigt?

Men thumbs up for din indsats!

Anmeld

30. november 2010

DK

Kanon!! Ejj hvor sejt af dig at du tog med og udpegede dem!!

Måske hvis de er heldige får de sig en lærestreg der er alvorlig nok til at de kan rette ind og blive hæderlige borgere, og ikke udvikle sig i retning af først småkriminalitet og det der er værre når de bliver "rigtige teenagere"!

Godt klaret

Anmeld

30. november 2010

Sees

piadas skriver:

Nej, hvor godt! Jeg læste godt din historie om, hvad der var sket og var lige så forarget som alle de andre.  Og helt ærligt, hvor mange ved deres fulde fem render rundt og stjæler stokke fra gamle damer og tværer snebolde ud i hovedet på små uskyldige børn?! Hvor er det bare godt at høre, at du gik videre med det, og politiet og dig fandt frem til drengene (piiiiinligt for skoleinspektøren forresten!)

Nu får de forhåbentligt som fortjent, og som du skriver kan du forhåbentligt igen gå rundt uden at være bange for at de kommer og tværer en snebold ud i hovedet på din søn igen. Det sværeste er jo nok at få din søn til at blive fortrolig med at sidde i klapvognen igen. Hvordan går det med det forøvrigt?

Men thumbs up for din indsats!

Jamen det går ok med at få ham i klapvognen, men han er ikke så tryg ved "fremmede" mennesker mere, som han var før, og han kan godt blive ked, hvis der sker en hurtig bevægelse, eller hvis han vælter af kælken og får sne i hovedet!
Og så er han begyndt at holde meget på sutten, når der står en og snakker med ham - Den skal han dælme ikke miste igen

Anmeld

30. november 2010

SiLiMiMa

SÅDAN!!!!!

skide godt gået!!!! Det er jeg simpelthen bare så glad for at læse!!!!

knus heise 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.