!!%)&¤(%¤#"@¤&(#"? Snotunger!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2010

Mormilla

Hvordan kan de da finde på at gøre sådan noget.

Håber at din bette mand er kommet i bedre humør...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2010

CarinaSB

Du kan godt melde dem .. Det er faktisk overfald .. 

Anmeld

26. november 2010

Malene76

Ufatteligt så lidt den inspektør var villig til at gøre. Må indrømme at jeg som forældre meget gerne ville ringes op, hvis en af mine unger lavede sådan et nummer!! Det ville jeg dæleme aldrig have accepteret, det ville ikke gå stille af sig herhjemme. Vi har dog ingen børn endnu, men synes at der er en tildens til at børn får alt for løse rammer og hvordan skal de så lære at begå sig i et samfund fyldt med regler og grænser for hvordan man kan opføre sig. Jeg ville klart gerne vide besked så vi kunne tage ansvar for det som familie. Håber I kommer over denne oplevelse uden alt for mange men.

MVH Malene

Anmeld

26. november 2010

Becks

Sees. skriver:

Jamen du har så ret, så ret!

Jeg tager lige alternativ 2, først, og hvis det intet hjælper, så ringer jeg sgu til politiet, for I har jo ret.
Det er jo overfald. En dreng på 1½ (idag, faktisk ) kan jo ikke forsvarer sig.

TUSINDE TAK!

Åh hvor har jeg tænkt på din lille mand idag..

Snakkede med min far der er pensioneret fængselsbetjent, og han siger du skal melde det... Politiet og dig, skal så tage op i skolen, og have lov til og gå gennem alle klasser for de årgange du mener de er...

Håber han har det godt

Anmeld

26. november 2010

SussieThyssen

Ja, jeg havde nok en grum mistanke om at skolelederen vil vaske sine hænderm hvis han kunne få chancen.
Men så er der pilitiet.
Kontakt dem..men lad være med at bande når du er vred, det virker useriøst, og selvom du er fnysende gal, så er det utroligt vigtigt at du er kold og klar i hjernen, samt velformuleret.
Bare et ekstra lille råd herfra.

Kærligst
Sussie

Anmeld

26. november 2010

Mira0911

Sees. skriver:

Idag da jeg henter Emil i legestuen sker det, som jeg ALDRIG troede skulle ske!

Vi kommer gående op af en bakke, langs en skole, og taget det egentlig stille og roligt. Det er jo glat og det sneer HELT VILDT!
Pludselig bliver jeg prikket på skulderen af en dreng (Jeg vil tro han er mellem 12-14 år). Han spørg om ham og hans kammerat ikke lige må hilse på Emil, for han ser da sød ud.
Det kan jeg ikke se noget forkert i, jeg tror jo på det bedste i alle mennesker, og derfor stopper jeg op, så de kan snakke lidt med ham.

MEN, de snakker ikke - Det flår hans sut ud af munden på ham, kaster den ud på vejen, og smadrer en snebold i hovedet på min lille mand, og kører den rundt..  - Og så stikker de af, med et kæmpe grin!

Emil blev SÅ forskrækket og græd rigtig meget - Det er jo klart!
Jeg nåede slet ikke at reagere, for det hele gik så stærkt, og jeg var total chokeret - Men nu sidder jeg tilbage med den DÅRLIGSTE samvittighed over at jeg ikke beskyttede mit lille vidunder.

Emil har ikke rigtig ville sidde i klapvognen siden - NO WONDER!
Årh, hvor har jeg det skidt altså .. Sådan en omgang snotunger.

Det er SIDSTE gang jeg stopper op, for fremmede mennesker!

Måtte bare lige af mit min frustration..
 og glædelig jul

Hvad fanden er det for nogle SNOTUNGER!!!!!!! 

De skulle have et ordenligt slag i rumpetten... Det gør man bare ikke ved andre mennesker.... Grrr.... 

Jeg er sq gal på Jeres vejne Smukke! 

Anmeld

26. november 2010

Lady Marion <3

Nøj hvor ville det dog ruske mit moder hjerte godt og grundigt   Hvor er det synd ,, lile uskyldige ham   Hva sker der dog for opdragelse i dag ???

Anmeld

26. november 2010

Pia.

Jeg er dybt chokket... hvad pokker tænker de på... ej ved simpelthen ikke hvad jeg havde gjort eller hvordan jeg havde reageret - tror jeg var begyndt at græde hvis jeg havde oplevet det .... det er jo overfald på din lille søn... jeg ville melde det - finde de to drenge kontakte deres forældre - bare et eller andet... ville ikke bare kunne glemme det...

For pokker da... !!! Håber I trods alt er okay oven på den grimme oplevelse...

Anmeld

26. november 2010

Pena

Sees. skriver:

Er det ikke lidt voldsomt?
Jeg tænker - Tror du de vil tage det seriøst?

Tjah måske er det lidt voldsomt, men skolen kan åbenbart ikke gøre noget efter skoletid, og ja det er vel egentlig fair nok, men hør dem da ad om der er noget at gøre, for jeg synes sagen tangerer til overfald.

Men HUSK Prøv at tage en mental beroligende pille inden du ringer, for hvis du næsten råber og skriger i tlf så tager de dig nok ikke så seriøst som hvis du fremlægger sagen roligt og sagligt. Kan sagtens forstå din vrede. Jeg har siddet i en situation fornylig hvor mit elselskab i DEN grad var de vildeste spassere og meget nedladende. Den første jeg snakkede med var så nedladende at jeg endte med at SKRIGE ind i tlf (og seriøst jeg er normalt meget peace agtig), og det kommer man bare ikke nogen vegne med.

Så DYB indånding, selvom det er nærmest umuligt.

Håber du får fat i de små djævle, så de forhåbentlig får en skræk for livet. De SKAL finde ud af at det der ikk er ok.

Anmeld

26. november 2010

TineA

Hvor er det forfærdeligt , jeg fik det helt dårligt på dine og lille fyrs vegne  Jeg håber på at rektor vil tage sagen mere alvorligt når du nævner politiet - de drenge skal bare ikke slippe afsted med det, for som flere nævner - hvad bliver det næste gang? Der er jo ikke dét de ikke kan finde på, hvis de kan finde på at overfalde et 1½ årigt barn!  Sørgeligt, det er hvad det er !

Jeg glæder mig til at høre mere - håber på politiet og evt. kommunen (SSP'ere) kan tage sig af det - for det er virkelig alvorligt !!

til dig ... og din lille fyr!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.