!!%)&¤(%¤#"@¤&(#"? Snotunger!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2010

Zafir

FÅÅÅKING SHIT!!!!!!!!!!!!!!

Jeg har da aldrig ngoensinde hørt noget lignene. Jeg var flippet fuldstændig ud - eller også havde jeg slet ikke noget at reagerer. Er det unge mennesker du kender eller ved hvem er??? Så ville jeg melde dem til politiet. Det er strengt ulovligt at gøre den slags.

Han har skuda fået et traume for livet, den stakkels lille mand

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2010

otlitrom

SussieThyssen skriver:

Det var da horribelt.
Vil også sige, at i morgen går du over på skolen og ind på lederens kontor, fortæller ham om hændelsen og kræver de unge herrer til regnskab NU!
Og så må du gå med ham ud i klasserne og finde synderne, sådan at deres handling kan få konsekvenser, for de stopper ikke der, hvis de ikke bliver stoppet nu.
Næste gang spænder de ben for en gammel dame, som falder og brækker lårbenet, og det næste vil så blive endnu værre.
Og du skal ikke lade dig feje ud af døren.
Og hvis skolelederen ikke vil samarbejde, så henvender du dig på kommunen og beder om at tale med lederen for skoleforvaltningen og videre derfra til lokalavisen.
Der er muligheder nok, og er du gal nok på dit barns vegne og en ægte løvemor, så følger du også dette her til dørs.

Trøsteknus til både den stakkels lille fyr og løvemor.
Kærligst
Sussie

Jeg er fuldstændig chokeret!! Jeg synes Sussies forslag er rigtig fint, er meget meget enig!!

til mor og Emil

Anmeld

26. november 2010

merethe

Profilbillede for merethe
SussieThyssen skriver:

Det var da horribelt.
Vil også sige, at i morgen går du over på skolen og ind på lederens kontor, fortæller ham om hændelsen og kræver de unge herrer til regnskab NU!
Og så må du gå med ham ud i klasserne og finde synderne, sådan at deres handling kan få konsekvenser, for de stopper ikke der, hvis de ikke bliver stoppet nu.
Næste gang spænder de ben for en gammel dame, som falder og brækker lårbenet, og det næste vil så blive endnu værre.
Og du skal ikke lade dig feje ud af døren.
Og hvis skolelederen ikke vil samarbejde, så henvender du dig på kommunen og beder om at tale med lederen for skoleforvaltningen og videre derfra til lokalavisen.
Der er muligheder nok, og er du gal nok på dit barns vegne og en ægte løvemor, så følger du også dette her til dørs.

Trøsteknus til både den stakkels lille fyr og løvemor.
Kærligst
Sussie

Nemlig du har fuldstændig ret

Anmeld

26. november 2010

SiLiMiMa

Mette+Mathias skriver:

Ring til inspektøren på skolen I DAG!! Beskriv børnene så godt du kan, og sig at du forventer at han fremover holder børnene inde på skolen OG at han tager en snak med de pågældende børn og deres forældre (og helst slår dem med en kølle også *gg*)

Det er da det mest frygtelige jeg har hørt længe!! Jeg kan godt forstå du er chokeret!!!

JAJAJAJAJA!!!!

De skal IKKE slippe afsted med sådan noget uden straf!!!!!!

Anmeld

26. november 2010

TbCp

Nej nej nej! Hvad sker der!!!!

Sådan nogle snotunger! Der kan dælme ikke være meget der roterer rundt op i knolden på dem!

Anmeld

26. november 2010

Mette+Mathias

Zafir skriver:

FÅÅÅKING SHIT!!!!!!!!!!!!!!

Jeg har da aldrig ngoensinde hørt noget lignene. Jeg var flippet fuldstændig ud - eller også havde jeg slet ikke noget at reagerer. Er det unge mennesker du kender eller ved hvem er??? Så ville jeg melde dem til politiet. Det er strengt ulovligt at gøre den slags.

Han har skuda fået et traume for livet, den stakkels lille mand

Læste faktisk i avisen i går, at man kan få en bøde på 1000 kr for den slags!!

Anmeld

26. november 2010

Sees

Godmorgen piger, og TUSINDE tak for jeres indlæg.
Jeg gik op på skolen imorges, efter jeg havde afleveret Emil i DP.
Fandt en lærer, og bad om at snakke med inspektøren eller skolelederen eller ligende.
Jeg blev sendt ind på et kontor (Det vækkede minder ) og der sad, den ellers, så rare mand og tilbød kaffe og virkede rigtig meget klar til at svarer på mine spørgsmål.
Men pga. min vrede sagde jeg nej til kaffe og alt andet, og bad ham så om at styrer deres unger, og forklarede ham situationen.
Han spurgte hvornår på dagen det skete, og jeg svarede midt på eftermiddagen - Derefter kom meldingen:

"Så har det været efter skoletid - Det er ikke vores ansvar, det kan vi ikke gøre noget ved!"

Og så skal jeg da ellers love for at jeg røg op i det røde felt.

"Fint, så går jeg fandme selv ud og finder de unger, rundt i jeres klasser, og så skal jeg fandme give dem en opsang de ALDRIG glemmer. Og respektere de ikke det, så går jeg til kommunen og beder dem om at fortælle jer at I fandme skal tage ansvar for jeres rådne unger, der ikke behandler andre mennesker ordentligt!"

Og så smækkede jeg døren og gik.
Jeg er målløs - Hvordan kan han være så ligeglad?
ARHMEN, jeg er rasende!!!

Anmeld

26. november 2010

fit_fys

Noneother skriver:

De knægte går vel på skolen.. OP til rektor og gi´en beskrivelse, så kan det være du kan få fat på de møgunger. -og deres forældre.

Det lyder grimt, men neeeeej hvor havde jeg knækket halsen på dem!!
Jeg er meget large normalt, men sådan opførsel er bare IKKE i orden, og havde jeg fundet ud af at mit barn havde gjort noget lignende, havde de fået udgangsforbud til de var 40!

Lige hvad jeg ville gøre! Det skal ikke være ustraffet at udøve sådan nogle overgreb mod små børn!

Anmeld

26. november 2010

fit_fys

Sees. skriver:

Godmorgen piger, og TUSINDE tak for jeres indlæg.
Jeg gik op på skolen imorges, efter jeg havde afleveret Emil i DP.
Fandt en lærer, og bad om at snakke med inspektøren eller skolelederen eller ligende.
Jeg blev sendt ind på et kontor (Det vækkede minder ) og der sad, den ellers, så rare mand og tilbød kaffe og virkede rigtig meget klar til at svarer på mine spørgsmål.
Men pga. min vrede sagde jeg nej til kaffe og alt andet, og bad ham så om at styrer deres unger, og forklarede ham situationen.
Han spurgte hvornår på dagen det skete, og jeg svarede midt på eftermiddagen - Derefter kom meldingen:

"Så har det været efter skoletid - Det er ikke vores ansvar, det kan vi ikke gøre noget ved!"

Og så skal jeg da ellers love for at jeg røg op i det røde felt.

"Fint, så går jeg fandme selv ud og finder de unger, rundt i jeres klasser, og så skal jeg fandme give dem en opsang de ALDRIG glemmer. Og respektere de ikke det, så går jeg til kommunen og beder dem om at fortælle jer at I fandme skal tage ansvar for jeres rådne unger, der ikke behandler andre mennesker ordentligt!"

Og så smækkede jeg døren og gik.
Jeg er målløs - Hvordan kan han være så ligeglad?
ARHMEN, jeg er rasende!!!

Ved det lyder vildt, men hvad med at kontakte politiet?

Jeg synes det er vildt fedt at du gik op på skolen i dag, de møgunger skal bare findes!

Anmeld

26. november 2010

Sees

T.K. skriver:

Ved det lyder vildt, men hvad med at kontakte politiet?

Jeg synes det er vildt fedt at du gik op på skolen i dag, de møgunger skal bare findes!

Er det ikke lidt voldsomt?
Jeg tænker - Tror du de vil tage det seriøst?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.