så melder jeg mig ind her......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2010

camsko88

jeg føler mig så udmyget....

ikke nok med at han brød vores aftale om a baby ikke skulle mangle noget, nu flytter han og ripper lejligheden total....

Hjælp..... :,(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

june1987

det lyder sku ikke som noget sundt forhold for dit kommende barn

så lad ham gå engang for alle og lad for gudskyld vær med at tage ham tilbage når han vil ind i varmen

du skal nok sku klarer den, man må ty til det brugte og billige når man ikke har andre muligheder..

Anmeld

1. december 2010

camsko88

june1987 skriver:

det lyder sku ikke som noget sundt forhold for dit kommende barn

så lad ham gå engang for alle og lad for gudskyld vær med at tage ham tilbage når han vil ind i varmen

du skal nok sku klarer den, man må ty til det brugte og billige når man ikke har andre muligheder..

han har fået sparket, er derfor han ripper lejlighed jeg er færdig med ham, mit barn skal ha et godt og stabilt liv

Anmeld

1. december 2010

Pena

han har fået sparket, er derfor han ripper lejlighed jeg er færdig med ham, mit barn skal ha et godt og stabilt liv

Okay. Så må der jo handles hurtigt. Når nu situationen er så desperat.

Her på siden ligger der en tråd der hedder julehjælp på baby.dk. Ligger vist under ordet er frit. Der er der mange der skriver om ting de vil af med.

Prøv at læse den igennem og se om der er noget hjælp at hente.

Sådan en mega røv. LOV mig du ikke tager ham tilbage.

Håber du klarer dig igennem. Har du ikke noget familie/venner som kan få dig reddet tilbage til Vejle, så du kan starte på en hel frisk.

Anmeld

2. december 2010

camsko88

Pena skriver:

Okay. Så må der jo handles hurtigt. Når nu situationen er så desperat.

Her på siden ligger der en tråd der hedder julehjælp på baby.dk. Ligger vist under ordet er frit. Der er der mange der skriver om ting de vil af med.

Prøv at læse den igennem og se om der er noget hjælp at hente.

Sådan en mega røv. LOV mig du ikke tager ham tilbage.

Håber du klarer dig igennem. Har du ikke noget familie/venner som kan få dig reddet tilbage til Vejle, så du kan starte på en hel frisk.

tusind tak, vil prøve at tjekke tråden ud.....

Anmeld

2. december 2010

twinboys

Hold da fast.... Først en fyr der smutter... læser tråden igennem... er da virkelig kommet på rutchebanetur... Først ned i kælderen så op på toppen og så en ruchetur ned i kælderen igen...

Ville gerne hjælpe dig men har virkelig ingen baby sager da mine drenge er 7½år sååååå.... men et kæmpe kram det skal du have....

Majbritt

Anmeld

2. december 2010

Meliora

camsko88 skriver:

så er jeg single..... kæresten valgte pænt at gå efter et skænderi og da jeg endelig fik fat i ham kunne jeg høre en anden pige i baggrunden....

så er det forhold slut, er idag 23+6 og kan se frem til at blive enlig mor

Sikke dog en idiot. Selvfølgelig er det aldrig sjovt at blive alene, men hvis der ikke skulle mere end et enkelt skænderi til før han var utro, så var det jo helt sikkert ikke gået i længden. Så hellere finde ud af det nu, end om 5 år.

Anmeld

2. december 2010

Meliora

281210 skriver:

Mig og faren til mit barn valgte også at gå fra hinanden i starten af August. Jeg blev ked af det og frygtede også for at skulle være enlig mor. Men han valgte at komme tilbage.

Så man kan altid  for at han kommer tilbage.

hvorfor i alverden skulle man krydse fingre for at en mand der er utro og smutter så snart der er udsigt til lidt modstand, kommer tilbage? Ejjjj, man har sgu sin værdighed at se til.

Hellere undvære end at nøjes med.

Anmeld

2. december 2010

Benjamins'mor

FruRafn skriver:

hvorfor i alverden skulle man krydse fingre for at en mand der er utro og smutter så snart der er udsigt til lidt modstand, kommer tilbage? Ejjjj, man har sgu sin værdighed at se til.

Hellere undvære end at nøjes med.

Nu står der jo så ingen steder at han var utro.

Der står bare at hun kunne høre en anden pige i baggrunden.

Det er altså ikke det samme.

Anmeld

30. december 2010

majnr2

Jeg står også alene og det er virkelig ikke sjovt. og man føler sig kæmpe svigtet!!! Og hvor er det bare let at være far (ved gdt der er søde ansvarlige fædre)

Hvordan går det ny, har du hørt fra ham??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.