så melder jeg mig ind her......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. december 2010

camsko88

majnr2 skriver:

Jeg står også alene og det er virkelig ikke sjovt. og man føler sig kæmpe svigtet!!! Og hvor er det bare let at være far (ved gdt der er søde ansvarlige fædre)

Hvordan går det ny, har du hørt fra ham??

nope har ikke hørt fra ham han har gravet sig helt ned. han har ikke engeng hentet sine tin.... hmm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2010

Janni.

camsko88 skriver:

så er jeg single..... kæresten valgte pænt at gå efter et skænderi og da jeg endelig fik fat i ham kunne jeg høre en anden pige i baggrunden....

så er det forhold slut, er idag 23+6 og kan se frem til at blive enlig mor

Føler med dig, stort  herfra

Anmeld

31. december 2010

majnr2

camsko88 skriver:

nope har ikke hørt fra ham han har gravet sig helt ned. han har ikke engeng hentet sine tin.... hmm

Jeg har heller ikke hørt fra min eks. og idag er det nytår og hans fødselsdag.... men gidder ikke engang spilde en sms på "taberfar" 

Jeg skal hente mine ting mandag når han er på job. Syntes så det bliver lettere når man ikke har det ´mellem os. Så håber da også din eks henter sine ting, så du er helt fri for ham

Anmeld

1. januar 2011

Natasjam

åhh hvor jeg føler med dig! Jeg står selv i samme situation. Min exkæreste valgte at smutte da jeg var 16 uger henne (Er i uge 25 nu) Det gør møg ondt og det er simpelthen hårdt, når man havde en drøm om, at man skulle til at være en lille lykkelig familie  

Men jeg forsøger at fokusere på det positive og glæde mig til min lille prins kommer til verden  Trods alt er det bedre at han skrider nu, end når man står med en lille baby på armen, som jo kræver trygge omgivelser.... Så selvom at det er svært, så prøv at tænke fremad! Og husk så at bruge din familie og dine venner, da det sidste man har behov for i en situation som denne er at være alene!

Stort knus til dig

Anmeld

3. januar 2011

majnr2

Natasjam skriver:

åhh hvor jeg føler med dig! Jeg står selv i samme situation. Min exkæreste valgte at smutte da jeg var 16 uger henne (Er i uge 25 nu) Det gør møg ondt og det er simpelthen hårdt, når man havde en drøm om, at man skulle til at være en lille lykkelig familie  

Men jeg forsøger at fokusere på det positive og glæde mig til min lille prins kommer til verden  Trods alt er det bedre at han skrider nu, end når man står med en lille baby på armen, som jo kræver trygge omgivelser.... Så selvom at det er svært, så prøv at tænke fremad! Og husk så at bruge din familie og dine venner, da det sidste man har behov for i en situation som denne er at være alene!

Stort knus til dig

Har lige søgt dig om venskab... vi står i samme situation og syntes det kunne være rart med en lille gruppe der har samme problemer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.