så melder jeg mig ind her......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2010

camsko88

Shibby skriver:

Flyt tilbage til Vejle. Du har ingen grund til at blive i åbenrå hvis ikk du har noget der holder dig tilbage.. kæft du må ha det nederen nu man glemmer bare ikke følelsen af et brud når man har brændt fingerne før!

det er nok desværre eneste udvej FUCK hvor gør det ondt.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

grinny

Øv øv øv altså!!!

Du får lige et >:<med på vejen

Anmeld

26. november 2010

SussieThyssen

Sender dig også lige et trøsteknus, og et stort velkommen til.
Det skal nok gå alt sammen, og som der tidligere blev sagt, så betyder mænd bare ikke det meste når først "rosinen" er kommet ud, ihverttilfælde ikke de troløse.
Så se at komme hjem med sig, hvor du kommer fra..og så får du bare en masse kærlige tanker herfra...vi er mange herinde, der gerne lægger ører til tårer, aflæsning, latter og glæder, alt det som livet nu medfører.

Kærligst
Sussie

Anmeld

26. november 2010

camsko88

SussieThyssen skriver:

Sender dig også lige et trøsteknus, og et stort velkommen til.
Det skal nok gå alt sammen, og som der tidligere blev sagt, så betyder mænd bare ikke det meste når først "rosinen" er kommet ud, ihverttilfælde ikke de troløse.
Så se at komme hjem med sig, hvor du kommer fra..og så får du bare en masse kærlige tanker herfra...vi er mange herinde, der gerne lægger ører til tårer, aflæsning, latter og glæder, alt det som livet nu medfører.

Kærligst
Sussie

tusind tak fik endelig sovet lidt men kan intet holde i mig kaster helt vildt op øv øv

det gør bare så ondt, havde endelig fået en lejlighed der var min og sys lige jeg havde styr på det hele

Anmeld

26. november 2010

mortilflere

camsko88 skriver:

tusind tak fik endelig sovet lidt men kan intet holde i mig kaster helt vildt op øv øv

det gør bare så ondt, havde endelig fået en lejlighed der var min og sys lige jeg havde styr på det hele

DU har stadig styr på det hele , det er ham der har et problem..

Anmeld

26. november 2010

camsko88

mortilflere skriver:

DU har stadig styr på det hele , det er ham der har et problem..

jamen økonomien ramler er langt fra færdig med at købe baby ting og nu det her skal ligepludselig leve af SU

Anmeld

26. november 2010

ChatH

camsko88 skriver:

jamen økonomien ramler er langt fra færdig med at købe baby ting og nu det her skal ligepludselig leve af SU

mangler du og hvad venter du- vil gerne hjælpe hvis jeg kan!

Anmeld

26. november 2010

ChatH

camsko88 skriver:

og forresten godt du slap af med den idiot!! utroskab er bare ikke holdbart. kæmpe chatarina

Anmeld

26. november 2010

camsko88

Chatarina skriver:

mangler du og hvad venter du- vil gerne hjælpe hvis jeg kan!

mangler dyne til den lille, og tøj, badekar, puslebord,

selvfølgelig alle de dyre ting han syntes vi skulle vente til januar udsalg

Anmeld

26. november 2010

ChatH

camsko88 skriver:

mangler dyne til den lille, og tøj, badekar, puslebord,

selvfølgelig alle de dyre ting han syntes vi skulle vente til januar udsalg

Jeg har en dyne.. og har massere af drengetøj hvis det er en dreng du venter? badekar har jeg ikke men i ikea kan du få et rigtig godt et til 49kr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.