så melder jeg mig ind her......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2010

Benjamins'mor

camsko88 skriver:

så er jeg single..... kæresten valgte pænt at gå efter et skænderi og da jeg endelig fik fat i ham kunne jeg høre en anden pige i baggrunden....

så er det forhold slut, er idag 23+6 og kan se frem til at blive enlig mor

Mig og faren til mit barn valgte også at gå fra hinanden i starten af August. Jeg blev ked af det og frygtede også for at skulle være enlig mor. Men han valgte at komme tilbage.

Så man kan altid  for at han kommer tilbage.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2010

Na-Wi

Er virkelig ked af det på dine vegne Håber du kommer oven på igen ..

Jeg har et puslebord fra ikea du meget gerne må få, men jeg bor desværre på sjælland :/

Anmeld

26. november 2010

Pige2009

camsko88 skriver:

så er jeg single..... kæresten valgte pænt at gå efter et skænderi og da jeg endelig fik fat i ham kunne jeg høre en anden pige i baggrunden....

så er det forhold slut, er idag 23+6 og kan se frem til at blive enlig mor

Øv, hvor træls. Men et godt råd er ikke at male fanden på væggen. Du kan jo ikke vide om det er en ny kæreste.

Ønsker dig alt det bedste

Anmeld

26. november 2010

Pige2009

christina1994 skriver:

Mig og faren til mit barn valgte også at gå fra hinanden i starten af August. Jeg blev ked af det og frygtede også for at skulle være enlig mor. Men han valgte at komme tilbage.

Så man kan altid  for at han kommer tilbage.

Det kommer da an på, hvor stort et fjold fyren er. Nogle gange man bedre tjent uden

Anmeld

26. november 2010

camsko88

Naannaa87 skriver:

Er virkelig ked af det på dine vegne Håber du kommer oven på igen ..

Jeg har et puslebord fra ikea du meget gerne må få, men jeg bor desværre på sjælland :/

årh tusind tak, ja det er desværre lidt langt når man ikke har bil

men tusind tak for omtanken

Anmeld

26. november 2010

camsko88

Leonora skriver:

hvor er du bare et sødt og omsorgsfuldt menneske....dejligt at der findes sådan nogle som dig...

helt enig

Anmeld

27. november 2010

camsko88

hej tøser, jeg har efter e lang samtale med faren til baby besluttet at vi vil prøve at få tingene til at gå, og hvis det ikke går har han sagt at jeg intet kommer til at gå har han sagt at jeg intet kommer til at mangle til baby.

så jeg takker mange gange, for alle jeres søde ord og tilbud, men jeg vil ikke have det godt med at tage imod noget som kunne gavne nogen som skal klare det hele selv. håber i forstår, og igen, tusind tak

Anmeld

27. november 2010

Hasselnødden

camsko88 skriver:

hej tøser, jeg har efter e lang samtale med faren til baby besluttet at vi vil prøve at få tingene til at gå, og hvis det ikke går har han sagt at jeg intet kommer til at gå har han sagt at jeg intet kommer til at mangle til baby.

så jeg takker mange gange, for alle jeres søde ord og tilbud, men jeg vil ikke have det godt med at tage imod noget som kunne gavne nogen som skal klare det hele selv. håber i forstår, og igen, tusind tak

Lykke til

Anmeld

27. november 2010

Bare mig..

Jeg er virkelig ked af at hører, at din kæreste bare er skredet på den måde, og så nu hvor du er over halvvejs i din graviditet... Men NYD den nu..

Jeg har en pige på 6 mdr, og har noget tøj i størrelse 50, 56, og 62, måske også lidt i 68 som jeg ikke har brug for mere.. Jeg kan evt sende det til dig hvis det er? Men bare du lige betaler portoen..

Jeg har også en vugge til at hænge i loftet du kan få billigt, hvis du havde tænkt du skulle have sådan en.. Den er rigtig fik, og fejler absolut intet.. Der er madrass til og kan sagtens give dig nogen baby lagner dertil også hvis det er..

Anmeld

27. november 2010

Bare mig..

Okay havde ikke set din opdatering.. Men godt i kan prøve igen Og dejligt du i hvertfald ikke kommer til at mangle noget

Held og lykke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.