Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nihell skriver: Ja, hvad synes i om navnet Gustav? Min kæreste vil gerne have at vores kommende søn skal hedde Gustav, og jeg er bare blevet så i tvivl. Jeg har intet forhold til det navn, aldrig kendt nogen der hed/hedder Gustav, så det er svært at sige hvad jeg synes. Så jeg har virkelig brug for jeres hjælp, hvad synes i? Har i nogle andre gode navne, som jeg/vi kan tage med i betragtningen? På forhånd tak!
Ja, hvad synes i om navnet Gustav?
Min kæreste vil gerne have at vores kommende søn skal hedde Gustav, og jeg er bare blevet så i tvivl. Jeg har intet forhold til det navn, aldrig kendt nogen der hed/hedder Gustav, så det er svært at sige hvad jeg synes. Så jeg har virkelig brug for jeres hjælp, hvad synes i? Har i nogle andre gode navne, som jeg/vi kan tage med i betragtningen?
På forhånd tak!
Jeg synes det er rigtig sødt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rigtig fint navn
Har haft en x der hed Gustav.... Han var meget spirituel og følsom, så det er det jeg forbinder med navnet.........
Men sødt syntes jeg stadig navnet er...... Dog tænker jeg en lidt mere forsigtig og stille fyr......
LOVE IT
elsker gamle navne. Her skal han hedde Arthur hvis vi får en dreng næste gang
Jeg ELSKER navnet Gustav
fejl
Min yngste søn hedder Gustav, så jeg synes naturligvis, at det er et smukt navn.
Han er så sød, rolig, kærlig og empatisk en dreng. Kort sagt, dejlig
Nihell skriver: Eeej hvor synes jeg bare at det er dejligt at høre Når du/i skriver en lille ting om en dreng ved navn Gustav, er det ligesom at man bare rigtig godt kan bruge det til noget Der er jo bare nogle navne som er nogle rigtig bølle navne, og jeg er i den der dumme tro, at hvis min søn hedder et navn hvor der måske er en del der er nogle bøller, at min søn så også vil blive en bølle Nu er jeg godt nok ikke til de kendte bøllenavne, men bare det at en dårlig oplevelse med en ved det navn, kan gøre rigtig meget i min lille (måske) forskruede verden Jeg er måske bare heldig at jeg ikke kender nogle der hedder Gustav, så jeg kender ingen bølle Gustav
Eeej hvor synes jeg bare at det er dejligt at høre
Når du/i skriver en lille ting om en dreng ved navn Gustav, er det ligesom at man bare rigtig godt kan bruge det til noget Der er jo bare nogle navne som er nogle rigtig bølle navne, og jeg er i den der dumme tro, at hvis min søn hedder et navn hvor der måske er en del der er nogle bøller, at min søn så også vil blive en bølle Nu er jeg godt nok ikke til de kendte bøllenavne, men bare det at en dårlig oplevelse med en ved det navn, kan gøre rigtig meget i min lille (måske) forskruede verden Jeg er måske bare heldig at jeg ikke kender nogle der hedder Gustav, så jeg kender ingen bølle Gustav
Så nu skal han klart hedde det...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128