Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg ELSKER det navn!For mig er Gustav sådan en lille gavtyv, der kan sno alle om sin lillefinger, med sine store hundeøjne og sit dejlige smil. Så jeg siger - GO FOR IT!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg elsker navnet Gustav og der står på min egen liste. (:
Hvis du godt kan lide navnet, så synes jeg da bare du skal bruge det, uanset hvad andre siger om det. Det er jo dit barn og dit valg af navn. (:
Vores vennepar har fået en dreng i går og han skal hedde Gustav. Super skøn lille dreng, og så sødt navn
Jeg har også kendt en hot hot mand, der hedder Gustav. Så både små drenge og mænd, kan hedde Gustav
her fra
Nihell skriver: Lige præcis Men jeg tror nu at han skal hedde Gustav - Det kan stadig nå at ændre sig 100 gange
Lige præcis Men jeg tror nu at han skal hedde Gustav - Det kan stadig nå at ændre sig 100 gange
Gustav er også et rigtig sødt navn
Gustav er sødt men ikke et jeg vil bruge.
De her kan jeg lideOliverSofusViktorEmilMalthe/MalteVillumValdemar
Nihell skriver: Ja, hvad synes i om navnet Gustav? Min kæreste vil gerne have at vores kommende søn skal hedde Gustav, og jeg er bare blevet så i tvivl. Jeg har intet forhold til det navn, aldrig kendt nogen der hed/hedder Gustav, så det er svært at sige hvad jeg synes. Så jeg har virkelig brug for jeres hjælp, hvad synes i? Har i nogle andre gode navne, som jeg/vi kan tage med i betragtningen? På forhånd tak!
Ja, hvad synes i om navnet Gustav?
Min kæreste vil gerne have at vores kommende søn skal hedde Gustav, og jeg er bare blevet så i tvivl. Jeg har intet forhold til det navn, aldrig kendt nogen der hed/hedder Gustav, så det er svært at sige hvad jeg synes. Så jeg har virkelig brug for jeres hjælp, hvad synes i? Har i nogle andre gode navne, som jeg/vi kan tage med i betragtningen?
På forhånd tak!
Gustav er et skønt navn synes jeg Hvis vi havde fået en dreng skulle han have heddet Gustav. Jeg kender den sødeste gut som hedder Gustav. Han er det rareste menneske, og super klog
Hovsa, fik lige lavet en dobbelt-op på den der
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128