Nihell skriver:
Jeg kan kun give dig ret i det du skriver
Jeg må indrømme at jeg også er en af dem der siger ''neeeej, er det ikke træls?'' - ''Får du så mindre gaver?'', hvor jeg netop ikke tænker over, at jer der har fødselsdag i julen jo ikke har prøvet andet, så hvordan pokker skal i lige svare på det
Jeg er typen der skal tilfredsstille alle omkring, alt skal være perfekt, ingen fejl og ingen mangler, så jeg vil jo bare gerne at folk ikke tænker alt muligt om hans navn, selvom jeg jo inderst inde er fuldstændig ligeglad med hvad andre tænker og synes om min søns navn.
Ærgeligt at du ikke kan få det navn du gerne har ville have i årevis;s Men der er jo rigtig mange gode navne, og dem i har fundet nu, synes jeg er rigtig fine
Og super måde med at finde navne til jeres lille barn
Jeg håber at vi bliver 110% enige om navnet til vores søn
hehe ja lige præcis den sætning får jeg altid, og selvom man skal dele dagen med julefrokoster, synes jeg altid det er hyggeligt alligevel, synes aldrig jeg er blevet snydt, sådan føler jeg det ikke, man tænker jo ikke over om man får mere eller mindre, tror tværtimod min mor især, nogle gange har tænkt, aj hun skal ihvertfald ik snydes bare fordi 
Puha ja, det er svært, men tror altid der er nogle som ikke vil synes om navnet, bla fordi der jo er så mange at vælge imellem, og har folk bare 2 favoritter er der stadig ud af de 11.000 mulige godkendte navne 10.998 tilbage, så selvom man synes om bare ca en 4 del af navnene er det jo stadig kun måske omkring 2500 navne så er der pænt mange tilbage som folk synes negativt om, så det er jo langtfra nemt, statistisk set at gøre alle tilfredse, den tanke hjalp mig da vi skulle vælge navne, hvis folk havde en negativ mening om navnet 
Og tak, synes nu alligevel det er navne jeg er glade for, og manden har da ikke været afvisende for at malou kunne ende som en mulighed alligevel, hvis det skulle blive en pige, og hun ikke lignede en Julia
men nu må vi se, kan jo være det bliver en dreng, og vi er ude over det problem 
jeg er sikker på i nok skal finde et godt navn til jeres lille søn, jeg husker min veninde da hun fik deres søn patrick, at hun sagde, at det første stykke tid følte hun at han kunne hedde hvad som helst, til man lige får nogle minder og oplevlser kædet sammen med navnet og barnet, og man vænner sig til det, men så føler man ikke at barnet kunne hedde andet