Hvad synes I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.505 visninger
57 svar
0 synes godt om
24. november 2010

Mortilxx

Ja, hvad synes i om navnet Gustav?

Min kæreste vil gerne have at vores kommende søn skal hedde Gustav, og jeg er bare blevet så i tvivl. Jeg har intet forhold til det navn, aldrig kendt nogen der hed/hedder Gustav, så det er svært at sige hvad jeg synes. Så jeg har virkelig brug for jeres hjælp, hvad synes i? Har i nogle andre gode navne, som jeg/vi kan tage med i betragtningen?

På forhånd tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

Mortilxx

Slet ingen der vil kommentere det? :s

Anmeld

24. november 2010

Kløver

Nihell skriver:

Min kæreste vil gerne have at vores kommende søn skal hedde Gustav, og jeg er bare blevet så i tvivl. Jeg har intet forhold til det navn, aldrig kendt nogen der hed/hedder Gustav, så det er svært at sige hvad jeg synes. Så jeg har virkelig brug for jeres hjælp, hvad synes i? Har i nogle andre gode navne, som jeg/vi kan tage med i betragtningen?

På forhånd tak!

hmm har heller ikke kendt nogen der hed gustav, ik hvad jeg lige kan komme i tanke om, men synes det er et sødt navn

Anmeld

24. november 2010

Mortilxx

Maja84 skriver:

hmm har heller ikke kendt nogen der hed gustav, ik hvad jeg lige kan komme i tanke om, men synes det er et sødt navn

Jeg synes også det er sødt, men jeg ved ikke lige om det er det navn jeg synes han skal hedde Hvis man bare kunne være fri for at finde navne

Anmeld

24. november 2010

Lunae

Nihell skriver:

På forhånd tak!

Jeg elsker navnet Gustav og har passet den frækkeste lille Gustav, da jeg arbejdede i vuggestue! Det er helt sikkert et navn som kommer på vores liste, hvis vi skal have en dreng en gang

Anmeld

24. november 2010

Kløver

Nihell skriver:

Jeg synes også det er sødt, men jeg ved ikke lige om det er det navn jeg synes han skal hedde Hvis man bare kunne være fri for at finde navne

hehe ja det er dælme svært, jeg synes gustav er sødt, men ikke et jeg selv ville bruge, vi har snakket daniel og julia her

Anmeld

24. november 2010

Musen85

Jeg syntes da at det er et sødt navn

Anmeld

24. november 2010

Mortilxx

Lunae skriver:

Jeg elsker navnet Gustav og har passet den frækkeste lille Gustav, da jeg arbejdede i vuggestue! Det er helt sikkert et navn som kommer på vores liste, hvis vi skal have en dreng en gang

Super dejligt at du kan give lidt info om én sød og fræk Gustav Det ryger helt sikkert med i mine overvejelser

Knus

Anmeld

24. november 2010

Ellim

Nihell skriver:

På forhånd tak!

eg syntes at Gustav er et rigtig super sødt navn.. Hvad med August? Det syntes jeg er SÅ fint.. Det minder da lidt om..

På min egen navnelist har jeg:

Vilfred, Berthram, Hubert, Anton(kan ikke selv bruge det da min ene lillebror hedder det), Sylvester(2. lillebror hedder det), Bastian(3. lillebror hedder det), Benjamin, Ilias, August, Lautits, Noam, Sander, Storm, Theo(dor)

Det er navne jeg selv overvejer - nå det engang bliver min tur

Anmeld

24. november 2010

Mortilxx

Maja84 skriver:

hehe ja det er dælme svært, jeg synes gustav er sødt, men ikke et jeg selv ville bruge, vi har snakket daniel og julia her

Det er også bare nogle rigtig fine navne! Jeg synes det  sværeste er, at jeg ikke kan vide om han selv vil komme til at kunne lide hans navn og om det passer til små, unge og gamle Da jeg var lille hadede jeg mit navn, og i dag er jeg over lykkelig over mit navn, der er ikke mange der hedder Ninna med to n'er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.