Øv - er ked!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2010

Louisiana

Mange tak for baby støv - SUGER det til mig

Ja, og dog - man bruger jo p-piller, når man ikke lige er klar på, at få børn  

Jeg kender en anden, som er blevet gravid på p-piller TO gange

Ja, selvfølgelig bliver det snart vores tur  

Højsa - fik da vidst lige citeret det forkerte indlæg... Ved ikke lige hvordan dét skete  Haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

Musen85

Ellim skriver:

Ej hvor dejligt at du skalvære moster lige om lidt.. Så skal der øves og nusses om den lille

Ja det er en underlig følelse for man er jo virkelig glad på deres vegne, men så bliver man også lige minde om hvad man selv går rundt og syntes man mangler..

Men tillykke med titlen som kommende moster - det er da heller ikke helt skidt

Ja, det er bare dejligt Glæder mig også helt sindsyg og har jo lyst til at gå ud og købe i vildskab til den bette.. hehe Har en ide om at det er derfor manden syntes han skulle gå med vores dankort.. ha

Anmeld

25. november 2010

SSL

Jarnsaxa skriver:

Seejt

Bor du i nærheden?

Nej, jeg er heeeelt fra sjælland  Men jeg vil mææhgtig gerne være med i den nye oprettede klub, synes det r vildt hyggeligt

Anmeld

25. november 2010

SSL

Det er bare dejligt at læse, at man ikke er ene om sådanne tanker

Det var bare en super god tråd du fik startet, så vi kan føle os mindre onde og egoistiske  

Vi må se det positive med at nusse, kysse, vugge de bebser der er omkring os  Men ja, er forelsket i min lille ny niece, og når jeg ser hende VIL jeg bare have min lille bebs NU! Men synes også det er slemt efter min kæreste er blevet baby-skruk selv, han taler så tit om det og tæller dage frem til ÆL, hehe - det er så sødt, og dejligt, for det r da en kæmpe kærlighedserklæring vi får, når vores mænder til have noget så unikt med os, men for dælen - jeg er kørt op på det lyserøde kæreste-og-mig-skal-have-baby-felt og det er svært at abstrahere fra  Men dejligt selvf!! Vi må liiiiiiige krydse og smide lidt baby støv rundt i tråden her, så vi lige bliver ramt af babybabybaby og alle er gravide i næste måned på testdag

Anmeld

25. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Ellim skriver:

Hej damer..

Sidder her hjemme helt alene og er ked af det.. : (

Er så træt af at vente.. Først har jeg ventet maaange mdr på at min kæreste blev klar til at gå i gang med projektet, så stoppet jeg med p-piller for 3 mdr siden - meeeen vi ventet lige 2 mdr med at gå sådan rigtigt i gang.. Har faktisk kun rigtigt været i gang i 2 mdr.. Og som i måske kan gætte er jeg ikke gravid endnu.. Ved godt at det i gennemsnit tager 7 mdr osv osv... Men føler mig ikke hel - mangler noget.. Og det er at være gravid.. Er ked af det tit fordi der ikke er sket noget endnu.. Føler jeg mangler noget, der er tæt på og alligevel så langt fra... Hvis i forstår?

Og så kommer der noget lidt grimt op i mig..  En pige jeg kender ret godt er lige blevet gravid og vi gik i gang på samme tid. Da hun kom med den gode nyhed - kunne jeg ikke være glad på hendes vegne.. Blev bare ked af det over at det ikke var mig.. Troede at jeg var et større menneske!!

Har nogle det på samme måde?? Eller har haft det sådan? Føler mig som en dårligt, negativt menneske en gang imellem.. Og ked af det, og ret meget for tiden..

Hej 

Tro mig du er lagt fra alene med den følelse. Her møder jeg den med jævne mellemrum.

Det er helt normalt at have det sådan, så det skal du ikke tænke på er fejt eller forkert, selv om man følger sig smålig...

Anmeld

25. november 2010

Ellim

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hej 

Tro mig du er lagt fra alene med den følelse. Her møder jeg den med jævne mellemrum.

Det er helt normalt at have det sådan, så det skal du ikke tænke på er fejt eller forkert, selv om man følger sig smålig...

Er kommet frem til at jeg ikke r den eneste der har det sådan en gang imellem.. Så er ikke helt skør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.