Ellim skriver:
Hej damer..
Sidder her hjemme helt alene og er ked af det.. : (
Er så træt af at vente.. Først har jeg ventet maaange mdr på at min kæreste blev klar til at gå i gang med projektet, så stoppet jeg med p-piller for 3 mdr siden - meeeen vi ventet lige 2 mdr med at gå sådan rigtigt i gang.. Har faktisk kun rigtigt været i gang i 2 mdr.. Og som i måske kan gætte er jeg ikke gravid endnu.. Ved godt at det i gennemsnit tager 7 mdr osv osv... Men føler mig ikke hel - mangler noget.. Og det er at være gravid.. Er ked af det tit fordi der ikke er sket noget endnu.. Føler jeg mangler noget, der er tæt på og alligevel så langt fra... Hvis i forstår?
Og så kommer der noget lidt grimt op i mig..
En pige jeg kender ret godt er lige blevet gravid og vi gik i gang på samme tid. Da hun kom med den gode nyhed - kunne jeg ikke være glad på hendes vegne.. Blev bare ked af det over at det ikke var mig..
Troede at jeg var et større menneske!!
Har nogle det på samme måde?? Eller har haft det sådan? Føler mig som en dårligt, negativt menneske en gang imellem.. Og ked af det, og ret meget for tiden.. 

Ja, det ER hårdt søde ven..men at du erkender at en lille "misundelsestrold" stikker halen frem og vifter, synes jeg er stort og flot. For selvfølgelig har man den, inderst inde.
Hvordan tror du jeg havde det, efter at have mistet 2. gang og var på vej mod 3. gang og veninderne om mig alle sammen fik unger på stribe??
De gik der og jublede, og jeg havde ingen ting.
Men alligevel..så kommer man igennem det.
Hmmm..det værste var faktisk stilheden, som tiden gik...for da jeg havde mistet nr 3, så blev der den der stilhed, når man kom ind i gruppen af piger, der sad og jublede over deres unger. Medlidenhedens stilhed.
Den er faktisk værre end vifte-med-halen-trolden.
Men lad du ham bare vifte..men lad ham gøre det når du er alene med ham.
For selv om det er synd for dig, så bliver tingene ikke anderledes, og det gør de andres glæde heller ikke...og det vil da være synd, at miste andres glæde pga en dum trold.
Og du skal nok blive mor..det er jeg sikker på.
Du får et stort knus herfra

Kærligst
Sussie
Anmeld