Øv - er ked!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2010

Ellim

SSL skriver:

Ja, det snakkede Trine og jeg også om, var godt med sådan én  Jeg kan huske en veninde, der viste mig hende 3D scanning video, og der var realiteten om barn langt fra mig, men tænkte da "hvornår skal JEG opleve det", men jeg synes det var så dejligt, at se hendes idag, fantastiske dejlige søn  Jeg synes det var en god terapi at følge hendes lykke gennem hendes graviditet.. Jeg har jo ikke som sådan prøvet nu, at de bliver gravide, efter vi er gået igang.. Min søs har lige født en lille pige, denne måned, og en anden veninde er høj gravid, men det glæder mig kun, at kunne følge hende og kysse min nye niece sååå meget  Men det er da hårdt, når man selv er igang og ikke er blevet det.. Op med humøret

Ja de er jo søde alle de bebser.. det er bare med at få kysset og krammet alle de små basser..

Læs lige det Jarnsaxa  og jeg har skrevet om i denne tråd.. Kunne være at du også måske er frisk??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

Jarnsaxa

Ellim skriver:

Jeg er helt på.. Vi kan lige prøve at fremskaffe et par tøser.. Kan lige prøve at skrive til e par..

Kunne altså være super hyggeligt!

Ja det kunne da så! Nogle af dem fra "prøver at blive gravid-gruppen" kunne måske ha' lyst

Anmeld

24. november 2010

Jarnsaxa

Ellim skriver:

Jeg er helt på.. Vi kan lige prøve at fremskaffe et par tøser.. Kan lige prøve at skrive til e par..

Kunne altså være super hyggeligt!

Ja det kunne da så! Nogle af dem fra "prøver at blive gravid-gruppen" kunne måske ha' lyst

Anmeld

24. november 2010

SSL

Jarnsaxa skriver:

Søde Mille.. Den første del af det du skrev... Jeg kunne selv have skrevet det! Har det PRÆCIS på samme måde!!!!!!!! Det er lidt rart, at man ikke er den eneste. Måske vi skulle lave en klub...? Mødes og snakke med hinanden nogle stykker, der har det sådan?

Jeg vil geeerne deltage

Anmeld

24. november 2010

Jarnsaxa

SSL skriver:

Jeg vil geeerne deltage

Seejt

Bor du i nærheden?

Anmeld

24. november 2010

Ellim

SSL skriver:

Jeg vil geeerne deltage

S*ide godt.. Prøver lige at skrive til hende Trine..

Juhuu - det bliver skide hyggeligt er jeg sikker på!

Anmeld

24. november 2010

Ka+Ma=Be

Hej piger!

Selvom jeg først og fremmest må sige at jeg forstår og føler med jer, vil jeg sige at det er "rart" at aøre, at andre har det ligesådan. Det lyder super egoistisk, men kender bare følelsen alt, alt for godt

Kan se, at vi alle har samme alder og bor i samme område, så allerede der har vi jo egentlig nogle ting til fælles

I må lige fortælle om jeres klub bliver til noget hehe.

Anmeld

24. november 2010

Ellim

Katte87 skriver:

Hej piger!

Selvom jeg først og fremmest må sige at jeg forstår og føler med jer, vil jeg sige at det er "rart" at aøre, at andre har det ligesådan. Det lyder super egoistisk, men kender bare følelsen alt, alt for godt

Kan se, at vi alle har samme alder og bor i samme område, så allerede der har vi jo egentlig nogle ting til fælles

Her lige sendt dig en invitation til gruppen.. Og du er mere end velkommen..

Kunne da være super hyggeligt hvis du også havde lyst til at være med..!! Kom Glad!!

Anmeld

24. november 2010

Ellim

Katte87 skriver:

Hej piger!

Hvad læser du forresten?? Sygeplejerske?

Anmeld

24. november 2010

SussieThyssen

Ellim skriver:

Hej damer..

Sidder her hjemme helt alene og er ked af det.. : (

Er så træt af at vente.. Først har jeg ventet maaange mdr på at min kæreste blev klar til at gå i gang med projektet, så stoppet jeg med p-piller for 3 mdr siden - meeeen vi ventet lige 2 mdr med at gå sådan rigtigt i gang.. Har faktisk kun rigtigt været i gang i 2 mdr.. Og som i måske kan gætte er jeg ikke gravid endnu.. Ved godt at det i gennemsnit tager 7 mdr osv osv... Men føler mig ikke hel - mangler noget.. Og det er at være gravid.. Er ked af det tit fordi der ikke er sket noget endnu.. Føler jeg mangler noget, der er tæt på og alligevel så langt fra... Hvis i forstår?

Og så kommer der noget lidt grimt op i mig..  En pige jeg kender ret godt er lige blevet gravid og vi gik i gang på samme tid. Da hun kom med den gode nyhed - kunne jeg ikke være glad på hendes vegne.. Blev bare ked af det over at det ikke var mig.. Troede at jeg var et større menneske!!

Har nogle det på samme måde?? Eller har haft det sådan? Føler mig som en dårligt, negativt menneske en gang imellem.. Og ked af det, og ret meget for tiden..

Ja, det ER hårdt søde ven..men at du erkender at en lille "misundelsestrold" stikker halen frem og vifter, synes jeg er stort og flot. For selvfølgelig har man den, inderst inde.
Hvordan tror du jeg havde det, efter at have mistet 2. gang og var på vej mod 3. gang og veninderne om mig alle sammen fik unger på stribe??
De gik der og jublede, og jeg havde ingen ting.
Men alligevel..så kommer man igennem det.
Hmmm..det værste var faktisk stilheden, som tiden gik...for da jeg havde mistet nr 3, så blev der den der stilhed, når man kom ind i gruppen af piger, der sad og jublede over deres unger. Medlidenhedens stilhed.
Den er faktisk værre end vifte-med-halen-trolden.
Men lad du ham bare vifte..men lad ham gøre det når du er alene med ham.
For selv om det er synd for dig, så bliver tingene ikke anderledes, og det gør de andres glæde heller ikke...og det vil da være synd, at miste andres glæde pga en dum trold.
Og du skal nok blive mor..det er jeg sikker på.
Du får et stort knus herfra

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.